Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rattkin Tree w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

To stosunkowo niewielkie miejsce ma duże znaczenie - Rattkin Tree w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

To stosunkowo niewielkie miejsce ma duże znaczenie. Po pierwsze znajduje się tutaj Helm of Serenity, praktycznie niezbędny, by drużyna mogła bezpiecznie wziąć do rąk Destinae Dominus. Po drugie przebywa tutaj Don Barlone, który wejdzie w posiadanie Astral Dominae i chętnie go za stosowną opłatą odsprzeda.

Helm of Serenity

Otrzymany od szamana Key of Serenity otwiera drzwi do górnego pomieszczenia. W nim znajduje się klapa w podłodze z napisem "knowledge", należy ją pchnąć i zejść na dół. Hełm Martena spoczywa w skrzyni, której otwarcie odblokuje również drzwi wyjściowe.

Don Barlone

Droga do niego wiedzie przez Milano. Ten pyta kogo drużyna szuka i należy mu odpowiedzieć, iż Savanta, by wpuścił do środka. W pomieszczeniu na lewo znajduje się Ratt Key, w pokoju na prawo zaś Don Barlone. Z rozmów z nimi oboma mozna się dowiedzieć, iż Rattkini pochodzą z Guardii, że znają Helazoidów, kuzynów Higardi i że widzieli ich statek zdążający na Dominusa. Przede wszystkim zaś przyznają się do tego, iż głównym motywem ich przylotu jest zemsta na Dark Savancie za niezapłacenie za usługę śledzenia T'Rangów. W tym celu zamierzają okraść Savanta z tak cennego dlań Astral Dominae, lecz ponieważ sam artefakt nie jest im do szczęścia potrzebny, nie będzie problemu z kupieniem go od nich.

Breeders

Drzwi wejściowe otwiera Ratt Key. Po zabiciu Rattkin Breeders należy być przygotowanym na ciągłe walki z Rattkinami. Nic one jednak nie psują w kontaktach gracza z Milano oraz z Donem Barlone. Po podziękowania należy się udać do Madrasa.