Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry

W poradniku do symulatora Silent Hunter 5 znajdziesz garść porad ogólnych dotyczących rozgrywki i szereg wskazówek odnośnie zbierania danych potrzebnych do przeprowadzenia udanego ataku torpedowego, jak i z użyciem 88mm działa pokładowego.

13 maja 2010Autor solucji: PaZur76 (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W poradniku do symulatora Silent Hunter 5 znajdziesz garść porad ogólnych dotyczących rozgrywki i szereg wskazówek odnośnie zbierania danych potrzebnych do przeprowadzenia udanego ataku torpedowego, jak i z użyciem 88mm działa pokładowego - Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry

W poradniku do symulatora Silent Hunter 5 znajdziesz garść porad ogólnych dotyczących rozgrywki i szereg wskazówek odnośnie zbierania danych potrzebnych do przeprowadzenia udanego ataku torpedowego, jak i z użyciem 88mm działa pokładowego. W większości wskazówki te dotyczą rozgrywki prowadzonej ze 100% realizmem symulacji. Znalazło się tutaj również miejsce na podpowiedzi dotyczące podnoszenia kwalifikacji załogi U-Boota, oraz na krótki opis samych niemieckich OP (okrętów podwodnych) Typu VII, na których przyjdzie ci pływać w grze. Opis połączony z krótką charakterystyką modyfikacji, jakim można poddać te łajby oraz ich uzbrojenia (torped). W poradniku (jak i w samej grze) posługuję się metrycznym systemem miar, więc np. wszystkie odległości wyrażane są tutaj w metrach i km, a tylko w niektórych tabelkach dodatkowo w NM (milach morskich).

Paweł "PaZur76" Surowiec ( www.gry-online.pl )

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 13 maja 2010.

gra Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk

Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk

Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic

symulatory