Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry

Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Modernizacje ("upgrade'y") U-Boota | Poznaj swój okręt podwodny poradnik Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Modernizacje ("upgrade'y") U-Boota

Poniżej znajdziecie rycinkę przedstawiającą możliwe upgrade'y i modernizacje, którym można poddać swojego U-Boota w ciągu całej rozgrywki. Należy jednak wziąć pod uwagę, iż akcja Silent Hunter 5 kończy się w roku 1943, więc wszelkie modyfikacje z lat 44-45 raczej nie będą dostępne. Trzeba jeszcze pamiętać, iż obrazek ten pochodzi nie z tej odsłony Cichego Łowcy, lecz z jednej z poprzednich części (konkretnie trzeciej), na którą na dodatek zainstalowano mod Grey Wolves 3.0. Czyli najlepszą i najbardziej kompleksową modyfikację do SH III, znacznie podnoszącą realizm rozgrywki. Tak więc modyfikacje, które ów obrazek przedstawia niekoniecznie muszą być dostępne w SH 5, a czasy dostępności poszczególnych upgrade'ów również nie muszą się zgadzać z tymi przedstawionymi na poniższej rycinie.

Ulepszeń dokonywać będzie za punkty renomy zdobyte podczas kolejnych patroli w rezultacie wykonywania zadań w poszczególnych kampaniach i przyznawane w nagrodę za kolejne alianckie łajby posyłane na dno - Modernizacje (upgradey) U-Boota | Poznaj swój okręt podwodny - Silent Hunter 5: Bitwa o Atlantyk - poradnik do gry

Ulepszeń dokonywać będzie za punkty renomy zdobyte podczas kolejnych patroli w rezultacie wykonywania zadań w poszczególnych kampaniach i przyznawane w nagrodę za kolejne alianckie łajby posyłane na dno. Rozwiązanie to jest więc dosyć podobne do zaimplementowanego w części III programu.

W czasie rozgrywki otrzymamy m.in. możliwość zamiany jednego typu U-Boota na inny. Twórcy gry oszczędzili nam na szczęście katuszy patrolowania morza w "dłubankach" Typ II. Niestety nie pozwolą również przesiąść się na Typ IX, co jest raczej mocno kontrowersyjnym rozwiązaniem, zawężając graczowi pole wyboru tylko do U-Bootów Typu VII (konkretnie modele VIIA, VIIB, VIIC i VIIC/41). Z powyższego obrazka należy zatem usunąć same OP Typu II, IX i XXI, jak również niektóre modyfikacje (np. kioski dla okrętów Typ IX). Za punkty renomy będziemy mogli zmieniać także pomniejsze części okrętu, np. sam kiosk OP, na wersje zapewniające m.in. więcej miejsca pod montaż działek plot. Pierwszy taki kiosk powinien stać się dostępny już bardzo szybko, bowiem w roku 1940. Praktycznie po chwili możliwa stanie się także zmiana schematu malowania (maskowania) całego U-Boota.

Same 20mm działka plot. (37mm przeznaczone są dla U-Bootów Typu IX, więc nie powinny być dostępne w grze) występują w wersjach jedno- jak i 2-lufowych: druga wersja także staje się dostępna praktycznie zaraz na początku wojny. Długi czas będziemy używać torped o napędzie parogazowym T1 i elektrycznym T2. Arsenał "cygar" powiększy się w roku 1942 o typ T3 oraz programatory FAT I. W 1943r. powinien jeszcze dojść FAT II i nowa odmiana torpedy - T4 Falke (torpeda akustyczna).

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie