Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2002

Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry

recenzja gry15 października 2002

Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry

recenzja gry21 października 2002

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry

Colobot - recenzja gry

recenzja gry23 kwietnia 2002

Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.

Colobot - recenzja gry

Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2002

Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.

Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry

Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2002

„The Peasant Rebellion” to kontynuacja Knights & Merchants, która nie tak dawno ujrzała światło dzienne, jednakże na pewno nie możemy nazwać jej drugą częścią.

Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2002

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

Persian Wars - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2002

Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.

Persian Wars - recenzja gry

RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2002

RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.

RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry

recenzja gry9 sierpnia 2002

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry

Warrior Kings - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2002

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.

Warrior Kings - recenzja gry

Age of Mythology - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2002

Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.

Age of Mythology - recenzja gry

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2002

Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

Dino Island - recenzja gry

recenzja gry31 października 2002

Dino Island to strategia ekonomiczna, w której gracze mogą sprawdzić się w roli managera parku dinozaurów.

Dino Island - recenzja gry

Industry Giant II - recenzja gry

recenzja gry7 listopada 2002

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody...

Industry Giant II - recenzja gry

Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry

recenzja gry15 listopada 2002

Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin to kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord, która to po swym bardzo cichutkim wydaniu w roku 2000 stała się prawdziwym przełomem w dziedzinie wiernych symulacji pola walki.

Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2002

Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

The Gladiators - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2002

The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...

The Gladiators - recenzja gry

The Partners - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2002

The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.

The Partners - recenzja gry

Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry

recenzja gry27 sierpnia 2002

Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...

Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry

Panzer Elite - recenzja gry

recenzja gry12 września 2002

Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.

Panzer Elite - recenzja gry

Beach Life - recenzja gry

recenzja gry13 września 2002

Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.

Beach Life - recenzja gry

Medieval: Total War - recenzja gry

recenzja gry1 października 2002

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy

Medieval: Total War - recenzja gry

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2002

Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.

Warlords: Battlecry II - recenzja gry

Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2002

Dominion Wars to gra strategiczna osadzona w świecie Star Trek. Fabuła oparta jest o dwa ostatnie sezony znanego również w Polsce serialu Deep Space Nine, opowiadającego o przygodach bohaterskiej załogi stacji kosmicznej.

Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2002

Serii Warcraft opisywać nie trzeba. Nie dzierży ona zaszczytnego tytułu pierwszego RTS w historii (który z niejakimi zastrzeżeniami można przyznać Dune II), ale za to na pewno zyskała sobie miejsce w historii gatunku. Co zaoferuje nam trzecia odsłona?

Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry

Black & White: Creature Isle - recenzja gry

recenzja gry9 lipca 2002

W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.

Black & White: Creature Isle - recenzja gry

Battle Realms - recenzja gry

recenzja gry18 lipca 2002

Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.

Battle Realms - recenzja gry
Warcraft III: Reign of Chaos - PL

Warcraft III: Reign of Chaos - PL

recenzja gry19 lipca 2002

Reign of Chaos to trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft. Według producenta jest kolejnym stadium w ewolucji RTSów noszącym nazwę RPS, czyli Role-Playing Strategy.

Warcraft III: Reign of Chaos - PL

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2002

Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.

Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry