2002Najciekawsze recenzje gier strategicznych
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2002 roku.
Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2002
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.
Heroes of Might & Magic IV - recenzja gryDisciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry
recenzja gry15 października 2002
Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę
Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gryFrontline Attack: War over Europe - recenzja gry
recenzja gry21 października 2002
Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.
Frontline Attack: War over Europe - recenzja gryColobot - recenzja gry
recenzja gry23 kwietnia 2002
Colobot to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla najmłodszych miłośników komputerowej rozrywki. Gracze mają za zadanie pomóc dzielnemu astronaucie, który w wyniku cięć budżetowych w NASA, musi samotnie znaleźć nowy dom dla Ziemian.
Colobot - recenzja gryStar Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2002
Star Wars: Galactic Battleground to strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach najsłynniejszej gwiezdnej sagi stworzonej przez George’a Lucasa - Star Wars.
Star Wars: Galactic Battlegrounds - recenzja gryKnights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2002
„The Peasant Rebellion” to kontynuacja Knights & Merchants, która nie tak dawno ujrzała światło dzienne, jednakże na pewno nie możemy nazwać jej drugą częścią.
Knights & Merchants: The Peasants Rebellion - recenzja gryMyth III: Era Wilka - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2002
Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta
Myth III: Era Wilka - recenzja gryPersian Wars - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2002
Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.
Persian Wars - recenzja gryRIM: Bitwa o Planetę - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2002
RIM: Battle Planets to gra strategiczna przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji.
RIM: Bitwa o Planetę - recenzja gryAge of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2002
Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność i pomysł.
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - recenzja gryWarrior Kings - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2002
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.
Warrior Kings - recenzja gryAge of Mythology - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2002
Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.
Age of Mythology - recenzja gryAirline Tycoon Evolution - recenzja gry
recenzja gry9 grudnia 2002
Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.
Airline Tycoon Evolution - recenzja gryDino Island - recenzja gry
recenzja gry31 października 2002
Dino Island to strategia ekonomiczna, w której gracze mogą sprawdzić się w roli managera parku dinozaurów.
Dino Island - recenzja gryIndustry Giant II - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2002
Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody...
Industry Giant II - recenzja gryCombat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2002
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin to kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord, która to po swym bardzo cichutkim wydaniu w roku 2000 stała się prawdziwym przełomem w dziedzinie wiernych symulacji pola walki.
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin - recenzja gryHegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2002
Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...
Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gryThe Gladiators - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2002
The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...
The Gladiators - recenzja gryThe Partners - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2002
The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.
The Partners - recenzja gryCultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2002
Cultures 2: Wrota Asgardu to kolejna część serii opowiadającej o poczynaniach cywilizacji wikingów. Poprzednio w Cultures: Discovery of Vinland nasi dzielni bohaterowie podbijali kontynent amerykański, tu zaś zaczynają rozszerzać swe wpływy na Europę...
Cultures 2: Wrota Asgardu - recenzja gryPanzer Elite - recenzja gry
recenzja gry12 września 2002
Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.
Panzer Elite - recenzja gryBeach Life - recenzja gry
recenzja gry13 września 2002
Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.
Beach Life - recenzja gryMedieval: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 października 2002
Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy
Medieval: Total War - recenzja gryWarlords: Battlecry II - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2002
Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.
Warlords: Battlecry II - recenzja gryStar Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2002
Dominion Wars to gra strategiczna osadzona w świecie Star Trek. Fabuła oparta jest o dwa ostatnie sezony znanego również w Polsce serialu Deep Space Nine, opowiadającego o przygodach bohaterskiej załogi stacji kosmicznej.
Star Trek Deep Space Nine: Dominion Wars - recenzja gryWarcraft III: Reign of Chaos - recenzja gry
recenzja gry6 lipca 2002
Serii Warcraft opisywać nie trzeba. Nie dzierży ona zaszczytnego tytułu pierwszego RTS w historii (który z niejakimi zastrzeżeniami można przyznać Dune II), ale za to na pewno zyskała sobie miejsce w historii gatunku. Co zaoferuje nam trzecia odsłona?
Warcraft III: Reign of Chaos - recenzja gryBlack & White: Creature Isle - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2002
W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.
Black & White: Creature Isle - recenzja gryBattle Realms - recenzja gry
recenzja gry18 lipca 2002
Battle Realms to strategia czasu rzeczywistego osadzona w azjatyckiej scenerii, stworzona przez zespół Liquid Entertainment, składający się z ludzi, którzy pracowali nad serią Command & Conquer.
Battle Realms - recenzja gryWarcraft III: Reign of Chaos - PL
recenzja gry19 lipca 2002
Reign of Chaos to trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft. Według producenta jest kolejnym stadium w ewolucji RTSów noszącym nazwę RPS, czyli Role-Playing Strategy.
Warcraft III: Reign of Chaos - PLConquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry
recenzja gry3 kwietnia 2002
Conquest: Frontier Wars to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, w której cała akcja toczy się w przestrzeni kosmicznej.
Conquest: Wojny Pogranicza - recenzja gry