Artykuły i opinie na temat gry Dragon Age II

„Dojrzałe opowiadanie historii". Świat Dragon Age'a budowano tak, by nie był czarno-biały
artykuł25 października 2024
Stworzyć świat fantasy, który nie będzie tylko kalką Władcy Pierścieni lub Dungeons & Dragons? David Gaider i jego zespół z takim właśnie zamiarem podeszli do projektowania uniwersum Dragon Age’a.

Kto jest kim w Dragon Age - Inkwizycja i słownik ważniejszych pojęć
artykuł20 listopada 2014
Oto trzecia i ostatnia część artykułu, który stanowi wprowadzenie do świata Thedas z okazji premiery gry Dragon Age: Inkwizycja. Tym razem piszemy o tytułowej Inkwizycji oraz wyjaśniamy różne specyficzne terminy ukute na potrzeby uniwersum.

Kto jest kim w Dragon Age - rasy i państwa
artykuł17 listopada 2014
Oto druga część artykułu, w którym wprowadzamy Was z powrotem w świat Thedas, abyście byli przygotowani na nadchodzącą premierę gry Dragon Age: Inkwizycja. Tym razem omawiamy rasy i państwa, jakie istnieją w uniwersum z RPG-ów studia BioWare.

Kto jest kim w Dragon Age - świat Thedas
artykuł6 listopada 2014
Z okazji zbliżającej się premiery gry Dragon Age: Inkwizycja przygotowaliśmy cykl artykułów, dzięki któremu łatwiej zagłębicie się w świat Thedas. Na pierwszy ogień idzie przegląd kilku tysięcy lat historii uniwersum wykreowanego w RPG-ach studia BioWare.

10 rzeczy, które powinny trafić do Dragon Age III: Inquistion
artykuł25 października 2012
Do premiery gry Dragon Age III pozostało wystarczająco dużo czasu, by jej twórcy zdążyli wdrożyć do swojego dzieła mnóstwo pomysłów, również tych podsuniętych przez fanów. Oto nasze propozycje.

Gra na słowa - Dragon Age, MMO Conora Kosticka i steampunk Marka Hoddera
artykuł21 kwietnia 2012
W kwietniowym wydaniu cyklu poświęconego książkom przyglądamy się powieściom osadzonym w uniwersum Dragon Age, "Trylogii Awatarów" Conora Kosticka i steampunkowej przygodzie obiecującego debiutanta.
Przeczytaj również:

Bez niego nie byłoby Geralta. Maciej Kwiatkowski o sztuce, której nie widać, ale bez której nie ma współczesnych gier AAA
artykuł6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!

"Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe." Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
artykuł4 czerwca 2025
Dlaczego jest to tech demo Wiedźmina 4, a nie gameplay z Wiedźmina 4, jak długo zajęło im przygotowanie go, dlaczego zespół wybrał Unreal Engine 5 zamiast pozostać przy własnym RED Engine - i jak wiele z tego, co widzieliśmy, to pobożne życzenia?

Mam nadzieję, że Sapkowski jednak napisze kontynuację Sagi o wiedźminie
artykuł24 grudnia 2024
Rozdroże kruków pokazało, że Sapkowski wciąż ma to coś, a nawet pisze z większą pewnością niż ostatnio w Sezonie burz czy Żmii. Dlatego pewnie nie tylko ja zacząłem się zastanawiać, co by było, gdyby się złamał i popełnił kontynuację Wiedźmina.