Artykuły i opinie na temat gry Battlefield 1

7 wielkich hitów, których omal nie skasowano
artykuł6 sierpnia 2021
Inwestycja czasu oraz pieniędzy w produkcję gry oznacza ryzyko, które można oddalić decyzją o przedwczesnym skasowaniu projektu. Historia zna jednak przypadki, gdy słabe, niechciane gry okazywały się wielkimi hitami!

11 gier z ważnym przekazem, którego mogliście nawet nie zauważyć
artykuł28 czerwca 2020
Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że gry gwarantują nam głównie beztroską rozgrywkę. Są jednak tytuły, które pod płaszczykiem zwykłej „gierki” przemycają poważne myśli, ciekawy przekaz i refleksję.

Gry wojenne – różne oblicza wojny w grach komputerowych
artykuł27 stycznia 2020
Gry komputerowe to w dużej części gry wojenne. Jak więc ukazać w rozrywkowym medium tak ponury i tragiczny temat? Świat gier całkiem dobrze sobie z tym radzi, naśladując po części świat filmu.

Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
artykuł28 sierpnia 2018
Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.

Laptop do gier za 2000 zł... nie istnieje! Nie dajcie się nabrać
artykuł3 sierpnia 2018
Nowy laptop do gier za 1799 złotych! Wspaniała oferta, myślimy, a potem patrzymy na specyfikację i odkrywamy dwurdzeniowy procesor i kartę graficzną, która w trzyletnim już Wiedźminie 3 wyciąga 18 FPS-ów na poziomie low w rozdzielczości HD.

Laptop do gier – co trzeba wiedzieć przed zakupem. Praktyczny poradnik
artykuł10 marca 2018
Assassin's Creed Origins i Wiedźmin 3 na laptopie? Odpowiadamy na wszystkie pytania związane z laptopami do gier, które zadaliście i których nie zdaliście, ale o nich pomyśleliście.

Nowa era multiplayera – czy battle royale zrewolucjonizuje gry sieciowe?
artykuł13 lipca 2017
Od wielu lat na polu rozgrywek wieloosobowych panuje pewna stagnacja. To, co kiedyś budziło silne emocje, dziś jest bezstresową rozrywką dla każdego. Czy galopujący sukces gatunku battle royale pokazuje, że jesteśmy gotowi na ostrzejsze zasady?

Najlepsze gry 2016 roku – 16 ulubionych tytułów redakcji
artykuł6 stycznia 2017
Redaktorzy i współpracownicy serwisów GRYOnline.pl i tvgry.pl wybrali najlepsze ich zdaniem gry minionego roku. Oto kilkanaście pozycji, które najbardziej przypadły nam do gustu.

Gry października 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 października 2016
Wreszcie nadszedł miesiąc, w którym jeden hit pogania hit. Październikowy wysyp tytułów z górnej półki sprawił, że czołówka naszego rankingu jest bardzo wyrównana. Mało tego, znajdują się tam naprawdę różnorodne tytuły.

Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
artykuł25 sierpnia 2016
Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.

Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze
artykuł16 sierpnia 2016
Już w środę rozpoczyna się prawdziwe święto europejskich graczy - targi Gamescom w Kolonii. Z jakich tytułów możemy spodziewać się nowych materiałów i informacji? Na co warto zwrócić uwagę?
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.