Artykuły i opinie na temat gry Resident Evil VII: Biohazard

Najlepsze horrory na PC - 23 straszne gry, od których włos jeży się na głowie
artykuł31 maja 2024
Aż strach się bać - wybraliśmy 23 najlepsze growe horrory, w jakie możecie zagrać na swoich blaszakach. Na PC jest to bowiem jeden z ulubionych gatunków graczy, który z roku na rok zdobywa coraz więcej fanów.

Zrodzony w bólu sukces, który niemal zabił Resident Evil
artykuł20 maja 2021
Jedna z najlepszych – a zdaniem wielu najlepsza – odsłon serii Resident Evil powstawała w bólach, których efektem była nie tylko ta gra, ale również dwie inne. A także zapędzenie całego cyklu w ślepy zaułek.

W co zagrać na PS VR? Najlepsze gry na PlayStation VR
artykuł7 czerwca 2019
Masz gogle PS VR albo planujesz je sobie kupić na święta? Zapewne zastanawiasz się, czy w ogóle jest w co grać na tej platformie. Okazuje się, że tytułów wartych uwagi jest całkiem sporo. My wybraliśmy dziewięć najlepszych.

Capcom zaczął słuchać fanów i wraca na szczyt
artykuł28 marca 2019
Wśród czterech najmocniejszych premier początku roku aż dwa tytuły – Resident Evil 2 i Devil May Cry 5 - wyszły spod ręki japońskiej firmy, która jeszcze kilka lat temu ledwo utrzymywała się na powierzchni, co rusz rozczarowując swoich fanów.

Najlepsze gry 2017 roku – wybór redakcji
artykuł6 stycznia 2018
Czas na najważniejsze z podsumowań 2017 roku – które gry wideo z minionych dwunastu miesięcy były najlepsze? Prezentujemy osiemnaście redakcyjnych wyborów – to te tytuły pokochaliśmy najmocniej.

Największe niespodzianki 2017 roku
artykuł2 stycznia 2018
Miniony rok przyniósł kilka zaskoczeń. Powróciły w chwale spisane na straty serie, utytułowane studio zyskało niezależność po długim czasie korporacyjnej „niewoli”, a fani doczekali się potwierdzenia, że powstaje gra, w którą dawno zaczęli powątpiewać.

Bombowy kwartał – czy to był najlepszy początek roku w historii gier?
artykuł26 marca 2017
Od Resident Evil VII przez nową Zeldę po NieR: Automata – za nami niezwykle mocny początek roku. Może najmocniejszy, jakiego kiedykolwiek doświadczyliśmy? Wspominamy pierwsze kwartały minionych lat i zestawiamy je z ostatnimi tygodniami pod kątem premier.

Wielki powrót Japonii – czy japońskie gry wytyczą kierunek rozwoju branży?
artykuł24 marca 2017
Już dawno nie mieliśmy takiej nawałnicy fantastycznych premier, wśród których byłoby tyle gier pochodzących z Japonii. To nie przypadek. Opowiadamy burzliwe dzieje Kraju Kwitnącej Wiśni i jego prób odnalezienia się we współczesnej branży gier wideo.

Gry stycznia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 stycznia 2017
Rok 2017 rozkręca się powoli. Na szczęście już w styczniu dostaniemy oczekiwany od wielu lat hit. Poza grą Resident Evil VII otrzymamy też taktyczne RPG, dwa sandboksy i porcję nieźle zapowiadających się strategii ekonomicznych.

Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji
artykuł1 stycznia 2017
Rok 2016 właśnie dobiegł końca. Czas więc zastanowić się, w co zagramy w roku 2017. Oto redakcyjny przegląd 30 najbardziej oczekiwanych spośród nadchodzących gier.

Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
artykuł25 sierpnia 2016
Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.