Worms Revolution: DeathMatch i Tryb klasyczny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

DeathMatch i Tryb klasyczny

Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii - DeathMatch i Tryb klasyczny | Porady ogólne | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii. Niemniej jednak, poniższe wskazówki możemy stosować do każdego trybu gry:

  • Salto (dwukrotnie wciśnięty SHIFT) możemy wykonać zarówno w przód jak i w tył. Stosowanie STRZAŁEK w różnych momentach skoku będzie miało znaczący wpływ na to, gdzie wylądujemy.
  • Używając Liny lub Plecaka odrzutowego, możemy wybrać takie bronie, jak np. Dynamit czy Mina i postawić je, bez konieczności wyłączania Plecaka odrzutowego. W tym celu, mając włączony Plecak odrzutowy, klikamy PPM a następnie (po wyborze oręża), wciskamy ENTER gdy zechcemy go użyć.
  • Możemy puścić się Liny za pomocą SPACJI, a następnie szybko ponownie wcisnąć SPACJĘ, by (bez straty kolejnej Liny) ponownie ją zaczepić.
  • Korzystajmy z UFO lub Telekinezy, by zamykać przeciwników w zbiornikach wodnych lub blokować im przejście. Zwracajmy szczególną uwagę na wybuchające przedmioty - mogą znacznie pomóc w walce z wrogiem, ale pamiętajmy, iż dla nas również stanowią zagrożenie.
  • Rozgrywka DeatMatch różni się od Trybu klasycznego tym, że w przypadku tego drugiego nie mamy możliwości dobierać kierować innymi robalami, niż Żołnierzami.
  • Ogień powstały np. w wyniku wybuchu przedmiotu lub Ataku napalmowego, trwa dwie tury.
  • Przedmioty postawione przez Naukowca są mocniejsze.
  • Naszym pierwszorzędnym celem jest eliminacja wrogiego Naukowca.
  • Strażnik nie tylko zadaje większe obrażenia, ale również niszczy większą część terenu.
  • Bunkrołamaczam i Kretem możemy sterować za pomocą STRZAŁEK, gdy tylko rozpoczną wwiercać się w glebę.
  • Elektromagnes przyciąga broń miotaną (np. Granaty) oraz Miny, nie przyciąga natomiast pocisków.
  • Dwa razy zastanówmy się przed użyciem Betonowego osła lub Armagedonu - zwykle niszczą one sporą część mapy.
  • Nokaut powoduje ogłuszenie - wrogi robal opuści swoją kolejkę.
  • Monety i arsenał zdobyty w skrzynkach nigdy nie przechodzą do następnej rozgrywki (nawet jeśli ustawiliśmy w opcjach więcej niż jedno zwycięstwo).
Podobało się?

0

Worms: Revolution

10 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2012-12-15
14:04

zanonimizowany679356 Chorąży

😉

Trochę literówek, lecz ja zawsze robię to w inny sposób :)

Komentarz: zanonimizowany679356
2013-05-01
17:36

.8 Legionista

Mógłbyś zrobić jeszcze poradniki do misji na Marsie,Średniowieczu oraz tych misjach z preorder DLC - Pamiętniki z konfrontacji podwórkowych

Komentarz: .8

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl