13 - Przebudzenie Olbrzyma | Opis przejścia
Aktualizacja:
13 - Przebudzenie Olbrzyma
![]() | ![]() |
Po przejściu przez drugą bramę, uzupełnij amunicję w zbrojowni z lewej [1] i ruszaj dalej przez siebie [2].
![]() | ![]() |
Chwilę później znajdziesz się w dużym pomieszczeniu, gdzie zaatakują cię siły chaosu [1]. Chowając się za barykadami, staraj się zestrzelić przy pomocy snajperki silniejszych przeciwników, a reszty pozbądź się używając Boltera. Gdy teren będzie czysty, pobiegnij do oznaczonego pięścią miejsca [2].
![]() | ![]() |
Po otwarciu drugiej z klei bramy, jak najszybciej schowaj się za ścianą [1]. Zostaniesz ostrzelany z Ciężkiego Boltera stojącego na środku [2]. Zabij obsługującego go żołnierza, a następnie nie pozwól, żeby kolejny stanął za jego sterami. Pozostali wrogowie nie powinni sprawić ci większych problemów. Jak ostatni z nich zginie, podejdź do kolejnych wrót.
![]() | ![]() |
Pojawi się tam czarodziej tworzący portale [1]. Schowaj się wtedy jak najszybciej za pobliskim filarem i zastrzel maga przy pomocy snajperki [2].
![]() | ![]() |
Zabiwszy pozostałych napastników, będziesz mógł przejść do następnego pomieszczenia [1]. Czeka tam na ciebie prawdziwy snajperski pojedynek. Jak najszybciej schowaj się za jakąś osłoną i wychyl tylko na kilka sekund. Powinieneś wtedy zobaczyć zielony laser [2]. Zlokalizuj jego źródło, a następnie przy pomocy Działa Laserowego, zabij przeciwnika.
![]() | ![]() |
Powtarzaj operację tak długo, aż dotrzesz do kolejnej bramy [1]. Będzie za nią winda, która zawiezie cię na niższy poziom [2].
![]() | ![]() |
Korytarz na dole zaprowadzi cię do mechanizmu aktywującego Tytana [1]. Uruchom potężną maszyną, a następnie przejdź przez wrota po lewej [2].
![]() | ![]() |
Idąc cały czas przed siebie, dotrzesz do dużej komnaty, na której końcu zaczną pojawiać się żołnierze chaosu [1]. Schowaj się wtedy za najbliższą skrzynią i z tego miejsca prowadź ostrzał [2].
![]() | ![]() |
Gdy ostatni przeciwnik zginie, przejdź na drugą stronę pomieszczenia. Pojawi się tam demoniczny wojownik [1]. Najłatwiej pokonać go przy pomocy Karabinu Termicznego. Aby uniknąć ciosów wroga, cały czas wykonuj przewroty do tyłu. 4-5 strzałów powinno zakończyć starcie [2].
![]() | ![]() |
Po walce twoi dwaj towarzysze ruszą w prawo, a ty będzie musiał przejść przez środkową bramę [1]. Znajdujący się za nią korytarz zaprowadzi cię na ruchomą platformę. Uruchom ją i wjedź na wyższe piętro [2].
![]() | ![]() |
Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z mechanizmem uwalniającym Tytana [1]. Zanim jednak go użyjesz, zejdź po schodach na dół i otwórz niebieski pojemnik [2]. W środku znajdziesz Bolter Szturmowy.
![]() | ![]() |
Gdy klamry Tytana zostaną zwolnione, przejdź przez kolejną bramę i przy pomocy nowego karabinu, zniszcz latającą w okolicy wieżyczkę [1]. Biegnąc dalej prosto, dotrzesz do platformy, która zawiezie się na wyższe piętro [2].
![]() | ![]() |
Idąc dalej prosto, dotrzesz do Tytana, na którego będziesz mógł zeskoczyć [1]. Jak kapitan maszyny skończy mówić, przejdź kilka kroków w lewo, ale nie wychodź za róg [2].
![]() | ![]() |
Po chwili w powietrzu zaczną pojawiać się magowie [1]. Musisz zestrzelić ich za pomocą Działa Laserowego [2].
![]() | ![]() |
Gdy skończyć, zaatakuje cię latająca wieżyczka. Rozwal ją strzelając Bolterem Szturmowym [1], a chwilę później etap dobiegnie końca [2].
0
- Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
- Opis przejścia
- 1 - Lądowanie na planecie | Opis przejścia
- 2 - Przeciw wszystkiemu | Opis przejścia
- 3 - Podbrzusze Bestii | Opis przejścia
- 4 - Tytany Graii | Opis przejścia
- 5 - Inkwizytor | Opis przejścia
- 6 - Legowisko Olbrzymów | Opis przejścia
- 7 - Serce Ciemności | Opis przejścia
- 8 - Szepty Umarłych | Opis przejścia
- 9 - Broń | Opis przejścia
- 10 - Dom Tajemnic | Opis przejścia
- 11 - Droga Bez Powrotu | Opis przejścia
- 12 - Umierająca Światłość | Opis przejścia
- 13 - Przebudzenie Olbrzyma | Opis przejścia
- 14 - Zwycięstwo i Poświęcenie | Opis przejścia
- 15 - Książę Demonów | Opis przejścia
- 16 - Iglica Szaleństwa | Opis przejścia
- 17 - Człowiek Kontra Demon | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Piero Junior
poradnik do tej gry :) ... no ejj :) bez takich dacie radę :)
HumanGhost Generał

Przecież to zwykła sieczka, w której nie jest konieczne zaangażowanie wyższych funkcji mózgu. ;]
Clemenza Legionista

No niektórzy może tej sieczki bez poradnika by nie przeszli :).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.