7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny | Misje główne
Aktualizacja:
7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny
Opis misji

UWAGA! Po ukończeniu tej misji wszelkie odblokowane misje opcjonalne mające miejsce na Tajfun Primaris staną się niedostępne.
![Misję rozpoczynamy na planecie [M07 punkt 1], która wkrótce ulegnie zagładzie, naszym zadaniem jest przedostanie się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] w niespełna 19 minut - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1095/-839286265.jpg)
Misję rozpoczynamy na planecie [M07 punkt 1], która wkrótce ulegnie zagładzie, naszym zadaniem jest przedostanie się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] w niespełna 19 minut. Cały czas będziemy podążali jedyną drogą, na której napotkamy oddziały bestii walczących z orkami, niestety czas nas nagli i nie możemy czekać, aż się nawzajem pozabijają, musimy przyłączyć się do walki i oczyścić sobie drogę. Nie powinniśmy jednak rzucać się bezmyślnie w wir walki, skupiska wrogów są idealnym celem dla wszelkiej broni obszarowej jaką posiadamy, po jej wykorzystaniu możemy wkroczyć i dobić pozostałości. Oprócz wrogów, natrafimy również na naloty skutecznie powalające nasze szeregi i niszczące ewentualne skróty, baczne wypatrywanie i omijanie miejsc, które wkrótce staną się celem ataku z powietrza, może nas uchronić przed stratami w jednostkach.
![Tocząc pomniejsze starcia dotrzemy do nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 2], z którego prowadzą dwie drogi, niestety ta krótsza zawali się [M07 punkt 3] jeżeli będziemy chcieli z niej skorzystać, pozostanie nam kontynuowanie marszu na około - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1095/-839286250.jpg)
Tocząc pomniejsze starcia dotrzemy do nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 2], z którego prowadzą dwie drogi, niestety ta krótsza zawali się [M07 punkt 3] jeżeli będziemy chcieli z niej skorzystać, pozostanie nam kontynuowanie marszu na około. Napotkamy liczne grupy przeciwników biegających tam i z powrotem. prowadzących raczej lekki ostrzał z marszu, którym nie powinniśmy się za bardzo przejmować, będziemy jednak musieli się zająć tymi oddziałami, które nas zaatakują.
![Po dość długiej gonitwie dotrzemy w pobliże drugiego nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 5], jest on dosyć blisko głównego szlaku, więc możemy lekko zboczyć żeby go przejąć i zwerbować posiłki - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1095/-839286234.jpg)
Po dość długiej gonitwie dotrzemy w pobliże drugiego nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 5], jest on dosyć blisko głównego szlaku, więc możemy lekko zboczyć żeby go przejąć i zwerbować posiłki. Z odnowionymi siłami ruszymy do węzła zaopatrzenia i nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 6], zaraz przed ich przejęciem dowiemy się, że na pobliskiej arenie znajduje się czempion chaosu, którego pokonanie jest niezbędne do kontynuowania dalszej drogi.
![Niestety po dotarciu na arenę [M07 punkt 7] nie znajdziemy tam naszego głównego oponenta, a jedynie grupki oddziałów walczące między sobą, przyjdzie na przelać krew 180 jednostek zanim zmierzymy się z czempionem chaosu - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1095/-839286218.jpg)
Niestety po dotarciu na arenę [M07 punkt 7] nie znajdziemy tam naszego głównego oponenta, a jedynie grupki oddziałów walczące między sobą, przyjdzie na przelać krew 180 jednostek zanim zmierzymy się z czempionem chaosu. Wtargnięcie na środek areny pozwoli nam na ściągnięcie ognia walczących oddziałów i szybkie zwiększenie liczby zabitych przez nas żołnierzy, ale narazi nas na straty, jeżeli pozostało nam trochę czasu możemy rozstawić nasze oddziały przy jednym z wejść i prowadzić ciężki ostrzał nie narażając zbytnio swoich podkomendnych na śmierć. Obie strategie w miarę szybko doprowadzą nas do przyzwania czempiona, jednak jeżeli zależy nam na czasie, zaryzykujmy pierwsze podejście.
![Walka z obłąkanym bohaterem chaosu nie jest zbyt trudna, pamiętajmy jednak że goni nas czas i skierujmy cały nasz arsenał na niego, gdy polegnie jak najszybciej udajmy się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] nie zwracając zbytniej uwagi na wrogie wojska - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1095/-839286203.jpg)
Walka z obłąkanym bohaterem chaosu nie jest zbyt trudna, pamiętajmy jednak że goni nas czas i skierujmy cały nasz arsenał na niego, gdy polegnie jak najszybciej udajmy się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] nie zwracając zbytniej uwagi na wrogie wojska. Do teleportarium muszą dotrzeć tylko nasi bohaterowie, resztę oddziałów można poświęcić.
Mapa M07

Legenda:
1. Lokacja startowa
2. Nadajnik teleportacyjny
3. Zawalony pomost
4. Zawalony pomost
5. Nadajnik teleportacyjny
6. Węzeł zaopatrzenia i nadajnik teleportacyjny
7. Arena
8. Punkt ewakuacji - teleportarium
0
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry
- Misje główne
- 1 - Tajfun Primaris | Misje główne
- 2 - Tajfun Primaris - Świątynne Ruiny Ladonu | Misje główne
- 3 - Calderis - Osada Argus | Misje główne
- 4 - Aurelia - Lodowa Kraina Minos (1) | Misje główne
- 4 - Aurelia - Lodowa Kraina Minos (2) | Misje główne
- 5 - Meridian - Stołeczne Ogrody | Misje główne
- 6 - Tajfun Primaris - Arena Tajfunu | Misje główne
- 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny | Misje główne
- 8 - Sąd zgnilizny - Punkt Początkowy Primus | Misje główne
- 9 - Cyrene - Bojowe Fortece | Misje główne
- 10 - Cyrene - Jama Maledictusa | Misje główne
- Misje główne
- Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.