7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny | Misje główne

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny

Opis misji

UWAGA - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

UWAGA! Po ukończeniu tej misji wszelkie odblokowane misje opcjonalne mające miejsce na Tajfun Primaris staną się niedostępne.

Misję rozpoczynamy na planecie [M07 punkt 1], która wkrótce ulegnie zagładzie, naszym zadaniem jest przedostanie się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] w niespełna 19 minut - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Misję rozpoczynamy na planecie [M07 punkt 1], która wkrótce ulegnie zagładzie, naszym zadaniem jest przedostanie się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] w niespełna 19 minut. Cały czas będziemy podążali jedyną drogą, na której napotkamy oddziały bestii walczących z orkami, niestety czas nas nagli i nie możemy czekać, aż się nawzajem pozabijają, musimy przyłączyć się do walki i oczyścić sobie drogę. Nie powinniśmy jednak rzucać się bezmyślnie w wir walki, skupiska wrogów są idealnym celem dla wszelkiej broni obszarowej jaką posiadamy, po jej wykorzystaniu możemy wkroczyć i dobić pozostałości. Oprócz wrogów, natrafimy również na naloty skutecznie powalające nasze szeregi i niszczące ewentualne skróty, baczne wypatrywanie i omijanie miejsc, które wkrótce staną się celem ataku z powietrza, może nas uchronić przed stratami w jednostkach.

Tocząc pomniejsze starcia dotrzemy do nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 2], z którego prowadzą dwie drogi, niestety ta krótsza zawali się [M07 punkt 3] jeżeli będziemy chcieli z niej skorzystać, pozostanie nam kontynuowanie marszu na około - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Tocząc pomniejsze starcia dotrzemy do nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 2], z którego prowadzą dwie drogi, niestety ta krótsza zawali się [M07 punkt 3] jeżeli będziemy chcieli z niej skorzystać, pozostanie nam kontynuowanie marszu na około. Napotkamy liczne grupy przeciwników biegających tam i z powrotem. prowadzących raczej lekki ostrzał z marszu, którym nie powinniśmy się za bardzo przejmować, będziemy jednak musieli się zająć tymi oddziałami, które nas zaatakują.

Po dość długiej gonitwie dotrzemy w pobliże drugiego nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 5], jest on dosyć blisko głównego szlaku, więc możemy lekko zboczyć żeby go przejąć i zwerbować posiłki - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Po dość długiej gonitwie dotrzemy w pobliże drugiego nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 5], jest on dosyć blisko głównego szlaku, więc możemy lekko zboczyć żeby go przejąć i zwerbować posiłki. Z odnowionymi siłami ruszymy do węzła zaopatrzenia i nadajnika teleportacyjnego [M07 punkt 6], zaraz przed ich przejęciem dowiemy się, że na pobliskiej arenie znajduje się czempion chaosu, którego pokonanie jest niezbędne do kontynuowania dalszej drogi.

Niestety po dotarciu na arenę [M07 punkt 7] nie znajdziemy tam naszego głównego oponenta, a jedynie grupki oddziałów walczące między sobą, przyjdzie na przelać krew 180 jednostek zanim zmierzymy się z czempionem chaosu - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Niestety po dotarciu na arenę [M07 punkt 7] nie znajdziemy tam naszego głównego oponenta, a jedynie grupki oddziałów walczące między sobą, przyjdzie na przelać krew 180 jednostek zanim zmierzymy się z czempionem chaosu. Wtargnięcie na środek areny pozwoli nam na ściągnięcie ognia walczących oddziałów i szybkie zwiększenie liczby zabitych przez nas żołnierzy, ale narazi nas na straty, jeżeli pozostało nam trochę czasu możemy rozstawić nasze oddziały przy jednym z wejść i prowadzić ciężki ostrzał nie narażając zbytnio swoich podkomendnych na śmierć. Obie strategie w miarę szybko doprowadzą nas do przyzwania czempiona, jednak jeżeli zależy nam na czasie, zaryzykujmy pierwsze podejście.

Walka z obłąkanym bohaterem chaosu nie jest zbyt trudna, pamiętajmy jednak że goni nas czas i skierujmy cały nasz arsenał na niego, gdy polegnie jak najszybciej udajmy się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] nie zwracając zbytniej uwagi na wrogie wojska - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Walka z obłąkanym bohaterem chaosu nie jest zbyt trudna, pamiętajmy jednak że goni nas czas i skierujmy cały nasz arsenał na niego, gdy polegnie jak najszybciej udajmy się do punktu ewakuacyjnego [M07 punkt 8] nie zwracając zbytniej uwagi na wrogie wojska. Do teleportarium muszą dotrzeć tylko nasi bohaterowie, resztę oddziałów można poświęcić.

Mapa M07

Legenda - 7 - Tajfun Primaris - Perymetr Areny - Misje główne - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution - poradnik do gry

Legenda:

1. Lokacja startowa

2. Nadajnik teleportacyjny

3. Zawalony pomost

4. Zawalony pomost

5. Nadajnik teleportacyjny

6. Węzeł zaopatrzenia i nadajnik teleportacyjny

7. Arena

8. Punkt ewakuacji - teleportarium

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-03-22
16:34

Rammi Pretorianin

Rammi

Bardzo dobry poradnik.
Już pobrany.

Komentarz: Rammi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl