UFO Afterlight: Ekran personelu
Aktualizacja:
Ekran personelu ( F )

Ekran personelu umożliwia zarządzanie personelem znajdującym się w bazie. Składa się on z następujących elementów: przycisków filtrujących (1), belki z dostępnym personelem wybranego typu (2), panelu z informacjami o wybranej postaci (3), przycisków akcji (4), informacji o poziomie wybranej postaci (5), kolumny z ukończonymi szkoleniami i\lub umiejętnościami (6), informacji o liczbie dostępnych punktów szkoleniowych (7), kolumny z dostępnymi szkoleniami (8), przycisków "Wszystkie budynki" i "Powiązane budynki" (9), listy dostępnych budynków (0).
Rasy
W grze występują trzy główne rasy: Ludzie, Drony, Retikulianie. Do przełączania belki (2) w tryb wyświetlania przedstawicieli danej rasy służą przyciski filtrujące (1).
Klasy
W grze występują trzy klasy postaci: Żołnierz, Naukowiec, Technik. Warto pamiętać, iż niektóre postacie dysponują dwiema klasami.
Awanse
Sposób awansowania postaci determinowany jest przez jej klasę. Naukowcy i technicy awansują automatycznie (maksymalnie 18 poziomów doświadczenia). Inaczej wygląda sprawa z żołnierzami. Za każdym razem, gdy żołnierz osiągnie pułap punktów doświadczenia przypisany do danego poziomu, gracz może zwiększyć o +1 jedną z jego cech. Otrzymuje również 1 punkt szkoleniowy. Aby podnieść wartość cechy postaci, należy kliknąć na przycisku strzałki, który wyświetlany jest na prawo od jej nazwy.
Przydzielanie do budynków
Aby przydzielić postać do wybranego budynku należy przeciągnąć ją na jedno z przypisanych do niego miejsc (0). Pamiętaj, iż umieszczenie postaci w budynku wymusi na niej wykonywanie przypisanej do niego akcji. Warto mieć też na uwadze, iż niektóre z budynków obwarowane są ograniczeniami klasowymi. Aby dowiedzieć się do jakich budynków można skierować wybraną postać, kliknij LPM na jej wizerunku, a następnie na przycisku "powiązane budynki" (9).
Prace poza bazą
Aby możliwym było poszerzanie granic "imperium" gracza, koniecznym jest przydzielenie personelu do zadań poza bazą. Można tego dokonać przeciągając odpowiednie postacie na belki budynków: "Centrum naukowe" i "Centrum techniczne". W pierwszym budynku pracują naukowcy odpowiedzialni za budowę stacji badawczych. Drugi zatrudnia techników, odpowiedzialnych za budowę kopalń i struktur planetarnych.
Leczenie
Ludzie i Retikuliani leczeni są automatycznie po powrocie z misji. Aby zapoznać się ze stanem zdrowia wybranej postaci, kliknij na przycisku "Leczenie" (4). Nieco inaczej wygląda sprawa z robotami. Aby naprawić robota wykonaj następujące czynności. Wybierz go. Kliknij na przycisku "Leczenie". Klikaj na przycisku "Naprawa", aż do wypełnienia zielonego paska. Należy pamiętać o tym, iż do naprawy robotów niezbędne są części zamienne.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
