Two Worlds - poradnik do gry
Solucja do dużego RPG. Poradnik do polskiego cRPG Two Worlds zawiera opis głównego wątku oraz wszystkich sub-questów, w zestawie ze szczegółowymi instrukcjami oraz mapkami, ponadto znajdziecie w nim mapę świata oraz listę nauczycieli wszystkich umiejętności.
Aktualizacja:
Two Worlds - poradnik do gry

Przed tobą poradnik do Two Worlds - wielkiej produkcji cRPG, dzieła krakowskiego studia Reality Pump. Znajdziesz w nim opis głównego wątku oraz wszystkich sub-questów, w zestawie ze szczegółowymi instrukcjami oraz mapkami. Ponad to, we wstępie zawarliśmy mapę świata oraz listę nauczycieli wszystkich umiejętności. Baw się dobrze!
Krzysztof "Lordareon" Gonciarz
Garść uwag ogólnych:
- Jako że Two Worlds jest grą z gatunku cRPG, nie ma w niej misji stricte "łatwych" ani "trudnych". Wszystko jest kwestią tego, jaką postacią operujesz oraz w jakim momencie jej rozwoju decydujesz się na wyprawę w dane rejony. Tytuł ten daje bardzo dużą swobodę wyboru, jeśli chodzi o kolejność wykonywania zadań, dlatego też jeśli pewna misja sprawia ci szczególną trudność, po prostu spróbuj wziąć się za jakąś inną.
- Poradnik podzielony został na dwie główne sekcje: omówienie głównego wątku oraz geograficznie posegregowane opisy sub-questów. Ze względu na specyficzny charakter gry, ten pierwszy rozdział kilkukrotnie przejmuje rolę "zakładki" - aby ukończyć pewien etap głównego scenariusza, musisz wykonać szereg misji pobocznych. Tego typu "oszukane" sub-questy oznaczone są gwiazdką ("*") w nazwie.
- Gra staje się coraz bardziej stabilna, coraz fajniejsza i coraz trudniejsza z każdym kolejnym patchem. Polska wersja wydana została na bazie wersji 1.4, która wprowadza całą masę skutecznych korekt w porównaniu z poprzedniczkami. Jako że poradnik w dużej mierze powstawał w oparciu o wersje 1.2 oraz 1.3, w opisach misji mogą pojawić się bardzo drobne różnice w stosunku do stanu faktycznego. Co bardziej podatne na bugi misje zostały przetestowane również pod najnowszą wersją gry. Poza tym, miej na uwadze, że korekty developerów mają za zadanie tylko i wyłącznie rozjaśniać sytuację: jeśli coś w grze jest rozwiązane inaczej, niż w poradniku, na pewno jest to rozwiązanie prostsze i bardziej przyjazne graczowi.
- Podstawą konstrukcyjną poradnika był dziennik, dostępny pod przyciskiem F4. Questy są tak podzielone, by odpowiadały klasyfikacjom geograficznym przewidzianym przez autorów gry. Jeśli szukasz porady do konkretnej misji, sprawdź przede wszystkim, do jakiego miejsca podpięta jest ona w dzienniku.
GRYOnline
Gracze
Steam
- Two Worlds: Nauczyciele
- Two Worlds: Mapa Świata
- Two Worlds: Schronienie Samotnego Leśnika
- Two Worlds: Cztery Głaz
- Two Worlds: Gor Gamma
- Two Worlds: Wykopaliska
- Two Worlds: Obozowisko Karga
- Two Worlds: Zbrukana Krew (Główny Wątek) (1)
- Two Worlds: Ashos
- Two Worlds: Bastion Bractw
- Two Worlds: Zbrukana Krew (Główny Wątek) (2)
- Two Worlds: Zapomniane Miejsce
- Two Worlds: Cathalon
- Two Worlds: Komorin
- Two Worlds: Tharbakin
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.