Rozdział 5 - Przyjaciel czy wróg? (2) | Opis przejścia Tron Evolution
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Poruszamy się ustawicznie wzwyż góry. Wychodzimy na wyższe partie wieży, uważając jednocześnie na kolejną infekcję. Kolejna atrakcja już za chwilę - co chwilę pojawia się ściana i następna infekcja. Czekamy, aż znikną obie i szybko przechodzimy dalej. Idziemy dalej i dochodzimy do drzwi.
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu naszym zadaniem jest aktywowanie drzwi. By to wykonać, przebiegamy po nieaktywnych polach energetycznych w następującej kolejności: jako pierwsze aktywujemy pole położone wyżej po lewej stronie, drugie - zlokalizowane tuż przy schodach na kolumnie, trzecie - znajdujące się na kolumnie po drugiej stronie, ostatnie - umieszczone tuż nad głównymi drzwiami. Przechodzimy dalej. Biegniemy za Gibsonem jak najszybciej damy radę - most zacznie po chwili znikać.
![]() | ![]() |
Przed nami kolejne szybkie zadanie - ucieczka przed Abraxasem. Jest to banalnie prosta czynność - wystarczy biec sprintem w dół ekranu. Wchodzimy do pomieszczenia z reaktorem.
![]() | ![]() |
Na wyłączenie reaktora mamy 80 sekund. Aktywujemy obydwa węzły zasilania. Łapiemy się uchwytów i wspinamy w górę. Wbiegamy na ścianę i odbijamy się od niej, łapiąc się krawędzi obudowy reaktora.
![]() | ![]() |
Poruszamy się w prawo i wspinamy się na jedną z czterech części reaktora. Dezaktywujemy węzeł zasilania reaktora i oglądamy scenę wybuchu.
![]() | ![]() |
Trafiamy na planszę z kolejną grupą wrogów do pokonania. Wskakujemy na półkę skalną zlokalizowaną z lewej strony tuż przy wejściu na salę i zbieramy kolejne Akta Trona - STRAŻNICY PANCERNI.
![]() | ![]() |
Wsiadamy na pokład światłocykla i rozpoczynamy kolejną przejażdżkę, mającą na celu wydostanie się z Kolonii Bostrum. W trakcie jazdy zgarniemy kolejne Akta Trona - PODSTAWKI. Znajdziemy je w drugim tunelu na samym środku jezdni.
![]() | ![]() |
Na naszej drodze staje jednak Abraxas, który zaraża Gibsona i wystawia do walki z nami. By zdobyć Akta Trona - GIBSON - należy przebiec po ścianie łączącej dwie wyższe kondygnacje. Robimy to wtedy, gdy Gibson jest zielony. ODŁAMEK ABRAXASA znajdziemy na lewej platformie, patrząc na ścianę, na której znaleźliśmy akta. Skaczemy pomiędzy kolumną z polem energetycznym a ścianą, na której zlokalizowany jest odłamek.
![]() | ![]() |
Walka z Flynnem w początkowych etapach jest bardzo prosta - atakujemy go, gdy zmienia pancerz na kolor zielony. Gdy jest żółty, uciekamy przed nim do momentu, gdy znowu się zmieni. Powtarzamy ten schemat trzykrotnie.
![]() | ![]() |
Kolejnym krokiem prowadzącym do pokonania zakażonego Gibsona jest niszczenie linii energetycznych. W tym fragmencie walki musimy zniszczyć trzy takie pola, potem Gibson znów zmieni kolor na żółty i będzie nas atakował - my zaś musimy uciekać.
![]() | ![]() |
Niszczymy kolejną linię energetyczną i wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy. Teraz do walki wkracza sam Gibson - musimy tylko zadawać kolejne ciosy aż do momentu, w którym uśmiercimy przeciwnika. Naszym kolejnym zadaniem jest znalezienie wyjścia z jaskini - wspinamy się cały czas wzwyż, bacząc na spadające fragmenty platform
![]() | ![]() |
Ominąwszy pierwszą na drodze stację dysków, znajdujemy kolejne Akta Trona - FLYNN. Poruszamy się dalej wzdłuż ścieżki. Trafiamy na platformę z dwoma przeciwnikami - pokonujemy ich za pomocą dysku zastoju.
![]() | ![]() |
Przeskakujemy pomiędzy ścianami i idziemy dalej wzwyż góry.
![]() | ![]() |
Przed nami sala z kolejnymi przeciwnikami. Aby z niej się wydostać, aktywujemy wszystkie cztery pola energetyczne i odblokowujemy dalszą ścieżkę. Docieramy do miejsca, w którym znajdziemy światłocykl. Zabijamy dwójkę strażników i zasiadamy za sterami jednośladu.
![]() | ![]() |
Musimy zdążyć do Arjii nim zniknie pasek umieszczony w prawym górnym rogu ekranu. Ostatnie w tym rozdziale Akta Trona - ANON - zdobywamy podczas jazdy po skoku z jednego z urwanych fragmentów jezdni - jest on zlokalizowany mniej więcej w środku drogi po fragmencie, w którym musimy omijać leżące na drodze skały, na samym środku jezdni. Rozdział numer pięć zostaje zakończony, gdy dojedziemy na miejsce.
0
- Tron Evolution - poradnik do gry
- Tron Evolution - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Porady | Opis przejścia Tron Evolution
- Stacje dysków | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 1 - Restart (1) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 1 - Restart (2) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 2 - Odłączenie | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 3 - Arjia (1) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 3 - Arjia (2) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 4 - Wojownik | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 5 - Przyjaciel czy wróg? (1) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 5 - Przyjaciel czy wróg? (2) | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 6 - Podejście | Opis przejścia Tron Evolution
- Rozdział 7 - Koniec linii | Opis przejścia Tron Evolution
- Opis przejścia
- Tron Evolution - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany774782 Junior
Poradnik fajny ... szkoda , że gra nie oddaje klimatu tego poradnika :(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.