Mapy w Titanfall
Aktualizacja:
W grze Titanfall znajduję się w chwili obecnej 15 map. Różnią się one między sobą skonstruowaniem, punktami strategicznymi, wielkością, ilością wieżyczek, itp. Główną cechą, którą je łączy, jest zróżnicowanie - nie ma mapy, w której walka toczyła by się tylko w budynkach, lub tylko na otwartej przestrzeni. Zwykle typy te przeplatają się, czasami z przewagą jednego. Na każdej mapie można oprócz graczy spotkać przeciwników sterowanych przez AI, a na niektórych dostępne są wieżyczki, dające się shakować, a także tyrolki, na których zjazd pozwala na szybsze przemieszczanie się po całej mapie.
W opisie map główny nacisk położony został na miejsca strategiczne (punkty przejęcia oraz flagi), ważniejsze miejsca, a także punkty obserwacyjne.
Wieżyczki

Wieżyczki są to możliwe do przejęcia punkty. Po shakowaniu danej wieżyczki jest ona, do czasu ponownego przejęcia bądź zniszczenia, oznaczona jako Twoja własna. Będzie więc atakowała przeciwników, a jej zabójstwa zostaną zaliczone na Twoje konto. Nie powinieneś jednak biegać po mapie, byle tylko aktywować daną wieżyczkę - w czasie, gdy ją hakujesz jesteś wystawiony na ostrzał, nawet używając maskowania. Staraj się więc przejmować wieżyczki wtedy, gdy w pobliżu jest w miarę spokojnie. By znacząco przyśpieszyć proces hakowania użyj zestawu The "Icepick". Pamiętaj, że możesz przejmować tylko neutralne bądź wrogie wieżyczki - nie ma więc możliwości "podbierania" ich od sojuszników.
Tyrolki (Ziplines)

Tyrolki rozmieszczone są na niektórych mapach. Pozwalają one na szybkie przemieszczenie się z jednego punktu do drugiego, mogą więc być bardzo pomocne np. podczas ucieczki z flagą. Minusem używania zjazdów jest fakt, że jesteś wtedy wystawiony na ostrzał jak kaczka, a sam raczej nie możesz odpowiedzieć celnym ogniem. Aby zmniejszyć ryzyko zauważenia postaraj się używać maskowania podczas korzystania z linek. By użyć tyrolki musisz znaleźć się wystarczająco blisko napiętej liny i wcisnąć klawisz odpowiadający również za wejście na pokład Tytana (domyślnie [E]). Zeskoczyć możesz w każdej chwili podczas zjazdu.
0
- Titanfall - poradnik do gry
- Titanfall - poradnik do gry
- Mapy
- Mapy w Titanfall
- Airbase | Mapy w Titanfall
- Angel City | Mapy w Titanfall
- Boneyard | Mapy w Titanfall
- Corporate | Mapy w Titanfall
- Colony | Mapy w Titanfall
- Demeter | Mapy w Titanfall
- Fracture | Mapy w Titanfall
- Lagoon | Mapy w Titanfall
- Nexus | Mapy w Titanfall
- Outpost 207 | Mapy w Titanfall
- Overlook | Mapy w Titanfall
- Relic | Mapy w Titanfall
- Rise | Mapy w Titanfall
- Smuggler's Cove | Mapy w Titanfall
- Training Ground | Mapy w Titanfall
- Mapy
- Titanfall - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darkowski93m Generał

Wszystko fajnie, ale proszę was, wymieńcie zdjęcie z rozdziału "Manewry" podpisane "Prawdziwe rodeo". Jest masakryczne, nie wczytane tekstury aż biją po oczach.....
lhobbit Chorąży
Dla mnie gra słaba. Namiastka BF'a w stylu COD'a. Zamiast sensownych pojazdów po prostu mechy. Szkoda wydanej kasy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.