The Watchmaker: Opis przejścia lokacji 1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Gra The Watchmaker rozpoczyna się w momencie, gdy twój bohater budzi się w swoim gabinecie. Dowiaduje się on, że padł ofiarą sabotażu. Musi, więc złapać przestępcę i przywrócić prawidłowe funkcjonowanie wieży.

Gabinet Aleksandra

Twoim pierwszym zadaniem będzie wydostanie się z gabinetu - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem będzie wydostanie się z gabinetu. Aby to zrobić musisz umieścić dwie rury przy drzwiach. Rury te znajdują się po drugiej stronie pokoju, za biurkiem. Gdy tylko ułożysz je w odpowiednim miejscu otworzą się przed tobą drzwi i trafisz do wieży zegarowej.

Pierwszy mechanizm

Po wyjściu z gabinetu musisz przemieszczać się po zębatkach. Droga nimi jest prosta, jednak musisz uważać, aby nie było między nimi dużych dziur. Każda zębatka ma punkt, w którym łączy się z drugą. W tym punkcie możesz spokojnie po niej przejść nie martwią się o własne życie.

Rozpoczynasz grę mając ponad 60 lat, mi się po prostu już udało zginąć - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry
Rozpoczynasz grę mając ponad 60 lat, mi się po prostu już udało zginąć

Gdy dotrzesz do pierwszej platformy z mechanizmem rozpocznie się cutscenka. Po jej zakończeniu musisz podjeść do dziwnie ułożonej wieży z metalowych i drewnianych elementów. Użyj lewego przycisku myszy i zniszcz tę budowlę. Dzięki temu zdobędziesz potrzebną ci część do mechanizmu.

Gdy zdobędziesz część musisz włożyć ją do mechanizmu - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Gdy zdobędziesz część musisz włożyć ją do mechanizmu. Po zrobieniu tego udaj się po zębatkach na górę, do zamkniętego pomieszczenia w kształcie kopuły.

Zagadka z rurami

Po wejściu do pomieszczenia trafisz na pierwszą zagadkę z rurami - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia trafisz na pierwszą zagadkę z rurami. Każda z nich wydziela daną sekcję rozgrywki w The Watchmaker. Ta zagadka jest najprostsza. Wystarczy, że podejdziesz do zaworów i przekręcisz je tak, aby każda rura była przyłączona do innej. Dokładny opis tej zagadki znajdziesz na stronie dotyczącej rozwiązania zagadek z pierwszej części gry.

Eksploracja wieży zegrowej

Po rozwiązaniu zagadki z rurami wyjdz z budynku - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Po rozwiązaniu zagadki z rurami wyjdz z budynku. Przedostań się do złotej rury, ta ukazana jest na screenie poniżej. Jeśli spróbujesz iść mostem zawali się on.

Aby dostać się dalej musisz przejść przez wielkie zębatki - Opis przejścia lokacji 1. | The Watchmaker - The Watchmaker - poradnik do gry

Aby dostać się dalej musisz przejść przez wielkie zębatki. Możesz po prostu przez nie przebiec, możesz również zatrzymać czas i uniknąć przypadkowego uderzenia przez zębatkę.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

The Watchmaker

17 maja 2018

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl