Świat A w The Talos Principle
Aktualizacja:
Przygodę rozpoczynasz w pierwszym świecie nazwanym "A" i otrzymujesz urządzenie o nazwie Jammer, dzięki którym możesz otwierać drzwi i zatrzymywać rożne obiekty.

Weź Jammer klikając przycisk interakcji i postaw go przed pierwszymi drzwiami, to podstawowa mechanika w tej grze.

Przejdź dalej, w każdym etapie otrzymasz nowe urządzenia. Nie musisz przenosić pierwszego jammera do następnej zagadki. Weź następny Jammer i użyj go na metalowej kuli.

Weź kolejny jammer i użyj go na tej samej metalowej kuli. Przenieś pierwszy jammer tak, aby kula pozostała w bezruchu, a Ty będziesz miał jedno wolne urządzenie w rękach.

Ustaw wolny jammer na działku strażniczym, możesz spokojnie przejść dalej do głównej części tej lokacji. Od tego momentu będziesz rozwiązywał zagadki w dowolnej kolejności.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
