B1 | Świat B w The Talos Principle

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

B1

Window through a Door (żółty)

Zdobądź wszystkie złącza. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Zdobądź wszystkie złącza.

Otwórz czerwone drzwi, aby zdobyć złącze. Jednocześnie musisz zatrzymać zatrzymać jednym złączem metalową kulę, w przeciwnym wypadku wiązka się przerwie.

Wykorzystaj okno, aby zdobyć jedno wolne złącze. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Wykorzystaj okno, aby zdobyć jedno wolne złącze.

Następnie wykorzystaj okno, aby mieć jedno wolne łącze, które wykorzystasz w dalszym etapie przy drzwiach. Weź złącze, które znajduję się najbliżej kuli i użyj go na drzwiach prowadzących do puzzla.

Something about a Star (żółty)

Mimo ruchomej kuli, drzwi się otworzą. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Mimo ruchomej kuli, drzwi się otworzą.

Ustaw złącze w taki sposób, aby wiązki padały jak najbliżej środkowych kolumn. Drzwi otworzą się nawet jeśli kula będzie w ruchu.

Thrid Wheel (żółty)

Wiązki laserów nie mogą się przecinać. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Wiązki laserów nie mogą się przecinać.

Ustaw dwa złącza w sposób przedstawiony na obrazku. Niebieskie złącze w środku czerwonego, tak aby wiązki nie przecinały się ze sobą. Wolne złącze ustaw na czerwonym przycisku i drogą będzie otwarta.

Over the Fence (żółty)

Musisz zabrać na drugą stronę jeden sześcian. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Musisz zabrać na drugą stronę jeden sześcian.

Ustaw jeden sześcian przy płocie, wejdź na niego, przerzuć drugi sześcian na drugą stronę. Weź jammer i przestaw go po sześcianach na drugą stronę płotu. Wejdź przez płot po sześcianie. Jammerem otworzysz drzwi przed puzzlem.

Road of Death (żółty)

Z górnej półki możesz zabrać jammer. - B1 | Świat B w The Talos Principle - The Talos Principle - poradnik do gry
Z górnej półki możesz zabrać jammer.

Zatrzymaj jammerem kulę, weź sześcian i ustaw go przy drabinie. Na nim postaw jammer i wejdź na górne piętro. Z góry podnieś jammer u połóż na czerwonym przycisku po drugiej stronie. Droga do puzzla będzie otwarta.

Podobało się?

0

The Talos Principle

11 grudnia 2014

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl