The Sacred Rings: No Man's Land - Dom Nikifora (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Dotyczą symboli słonia (#1), sowy (#2) oraz stogu pszenicy (#3) - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Dotyczą symboli słonia (#1), sowy (#2) oraz stogu pszenicy (#3). Podejdź do globusa znajdującego się po prawej od pustej klatki na papugi. Ułóż na nim wyszukane przed chwilą znaczki. Czwarty, brakujący obrazek odgadniesz drogą eliminacji, obracając drugim okręgiem (krokodyl).

2 - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Gdy zamek się otworzy, zabierz cztery klucze znajdujące się w środku (#1) - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Gdy zamek się otworzy, zabierz cztery klucze znajdujące się w środku (#1). Następnie podejdź do biurka, które jest za Tobą. Przeglądnij dziennik pokładowy (#2). Znajdziesz w nim m.in. zapisek, w którym kapitan opisuje drogę powrotną z Manula Valley. Zajrzyj też do schowka (#3). Z lektury dowiesz się, że dom Nikifora to nie jest zwykły dom, a statek, zasilany kryształami.

3 - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Zanim wyjdziesz z gabinetu, zwróć jeszcze uwagę na pulpit stojący na lewo od drzwi - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz z gabinetu, zwróć jeszcze uwagę na pulpit stojący na lewo od drzwi. Podejdź do niego i ustaw trzy symbole w odpowiedniej kolejności - tak jak było to w notatkach znalezionych na biurku (U1, 11, U).

Dzięki niemu, dowiemy się, jakiego zasilania w postaci kryształów wymagają poszczególne mechanizmy/drzwi - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Dzięki niemu, dowiemy się, jakiego zasilania w postaci kryształów wymagają poszczególne mechanizmy/drzwi.

4 - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Opuść gabinet - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Opuść gabinet. Zejdź na dół po schodach i spróbuj otworzyć drzwi po prawej. Są zamknięte. Użyj czterech kluczy wyjętych z globusa. Wsadź je w takiej kolejności, w jakiej są ułożone w inwentarzu (pierwszy w pierwszy otwór, drugi w drugi itd.). Gdy wszystkie cztery będą siedzieć na swoich miejscach, przekręć jeden raz każdy z nich, a drzwi staną przed Tobą otworem.

5 - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Zejdź na dół - No Mans Land - Dom Nikifora (2) | Rozdział I | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Zejdź na dół. Jesteś w maszynowni. Przesuń wajchę na zielony symbol. W ten sposób zostanie uruchomiona jedna z czterech linii zasilania.

Podobało się?

0

The Sacred Rings

13 marca 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl