The Invincible: Zakończenia

Przygoda Yasny może zakończyć się na kilka różnych sposobów, zależnie od jej wyborów. Na tej stronie poradnika opisaliśmy wszystkie jedenaście zakończeń gry.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

The Invincible posiada jedenaście mniej lub bardziej optymistycznych zakończeń. Ujrzycie je po rozwiązaniu konfrontacji na pokładzie Kondora. Istnieją dwa główne czynniki, które zadecydują o waszym zakończeniu:

  1. stan lądownika pokładowego Ważki - decyzję tę opisaliśmy na stronie Strefa lądowania czy baza Sojuzu;
  2. wystrzelenie, bądź też nie, broni nuklearnej - decyzję tę opisaliśmy na stronie Zniszczyć chmurę, czy nie?.

Uwaga! Strona opowiada o zakończeniach gry oraz decyzjach, które do nich prowadzą. Zawiera ona więc spoilery z całości fabuły.

Złe zakończenie #1

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i pozwólcie Rohytrze wystrzelić broń nuklearną w Chmurę - The Invincible: Zakończenia - The Invincible - poradnik do gry

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i pozwólcie Rohytrze wystrzelić broń nuklearną w Chmurę. Moment triumfu Yasny i Rohytry nie trwa długo - Chmura otacza całą planetę i kieruje się w stronę Kondora. Bez lądownika, bohaterowie nie mają szans na ucieczkę. Mikroboty kilka chwil później przebijają się przez okna, zalewając wnętrze statku, zabijając Yasnę i Rohytrę.

Złe zakończenie #2

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu i pomóżcie Rohytrze wystrzelić broń nuklearną w Chmurę. Moment triumfu Yasny i Rohytry nie trwa długo - Chmura otacza całą planetę i kieruje się w stronę Kondora. Mimo beznadziejnej sytuacji, Yasna ma jeszcze jednego asa w rękawie - lądownik.

Staniecie przed ostatnim wyborem - ewakuować się natychmiast, lub czekać na Rohytrę. Uciekając natychmiast, Yasna porzuci Rohytrę i jego ludzi, zostawiając ich na śmierć. Gra kończy się, gdy lądownik przedziera się przez Chmurę. Gracz nie ma pewności, czy Yasna przeżyła.

Złe zakończenie #3

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu i pomóżcie Rohytrze wystrzelić broń nuklearną w Chmurę. Moment triumfu Yasny i Rohytry nie trwa długo - Chmura otacza całą planetę i kieruje się w stronę Kondora. Mimo beznadziejnej sytuacji, Yasna ma jeszcze jednego asa w rękawie - lądownik.

Staniecie przed ostatnim wyborem - ewakuować się natychmiast, lub czekać na Rohytrę. Jeśli Yasna postanowi czekać, jej poświęcenie okaże się marnotrawstwem życia. Rohytra nie dotrze do lądownika na czas. Mikroboty wedrą się do pojazdu, zabijając Yasnę.

Złe zakończenie #4

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu, podejmijcie nieudaną próbę przekonania Rohytry do złożenia broni i zażądajcie, by poczekał z atakiem aż się ewakuujecie. Choć Rohytra jest zdeterminowany by zniszczyć Chmurę, pozwoli Yasnie opuścić planetę przed wystrzeleniem głowic.

Staniecie przed ostatnim wyborem - zabrać ze sobą próbkę mikrobotów lub zostawić ją na powierzchni planety. Jeśli zabierzecie próbkę ze sobą, Yasna odleci w lądowniku, Rohytra zaś wystrzeli broń nuklearną. Bohaterka traci połączenie z Novikiem przez promieniowanie i pole elektromagnetyczne. Ponadto, mikroboty w próbce zaczynają reagować na opuszczenie planety. Gra kończy się w tym momencie. Gracz nie ma pewności, czy Yasna przeżyła.

Złe zakończenie #5

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu, podejmijcie nieudaną próbę przekonania Rohytry do złożenia broni i zażądajcie, by poczekał z atakiem aż się ewakuujecie. Choć Rohytra jest zdeterminowany by zniszczyć Chmurę, pozwoli Yasnie opuścić planetę przed wystrzeleniem głowic.

Staniecie przed ostatnim wyborem - zabrać ze sobą próbkę mikrobotów lub zostawić ją na powierzchni planety. Jeśli wyrzucicie próbkę, Yasna odleci w lądowniku, Rohytra zaś wystrzeli broń nuklearną. Bohaterka traci połączenie z Novikiem przez promieniowanie i pole elektromagnetyczne. Ponadto, mikroboty w próbce zaczynają reagować na opuszczenie planety. Gra kończy się w tym momencie. Gracz nie ma pewności, czy Yasna przeżyła.

Dobre zakończenie #1

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i przekonajcie Rohytrę by złożył broń - The Invincible: Zakończenia - The Invincible - poradnik do gry

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i przekonajcie Rohytrę by złożył broń. Yasna i Rohytra zostaną na pokładzie Kondora, nie prowokując Chmury, która zostawi ich w spokoju. Lądownik pokładowy Ważki został zniszczony, Novik nie może więc odebrać ich z powierzchni planety. Jedyną opcją bohaterów jest czekać na przylot Niezwyciężonego za kilka dni.

Staniecie przed ostatnim wyborem w grze - zostać z Rohytrą na statku, lub spędzić najbliższe dni na dalszym badaniu nekroewolucji. Jeśli postanowicie zostać na statku, po kilku dniach Yasna stanie się świadkiem lądowania Niezwyciężonego, który przybędzie im na pomoc.

Dobre zakończenie #2

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i przekonajcie Rohytrę by złożył broń - The Invincible: Zakończenia - The Invincible - poradnik do gry

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do strefy lądowania i przekonajcie Rohytrę by złożył broń. Yasna i Rohytra zostaną na pokładzie Kondora, nie prowokując Chmury, która zostawi ich w spokoju. Lądownik pokładowy Ważki został zniszczony, Novik nie może więc odebrać ich z powierzchni planety. Jedyną opcją bohaterów jest czekać na przylot Niezwyciężonego za kilka dni.

Staniecie przed ostatnim wyborem w grze - zostać z Rohytrą na statku, lub spędzić najbliższe dni na dalszym badaniu nekroewolucji. Jeśli postanowicie opuścić statek, Yasna uda się do gniazda Chmury, gdzie wypuści mikroboty z próbki. W odpowiedzi, Chmura nawiąże z nią kontakt.

Dobre zakończenie #3

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu i przekonajcie Rohytrę, by złożył broń. Yasna i Rohytra zostaną na pokładzie Kondora, nie prowokując Chmury, która zostawi ich w spokoju. Novik wyśle po nich lądownik, Rohytra postanowi jednak pozostać na Regisie III i poczekać na przybycie Niezwyciężonego. Yasna może z nim zostać, co skutkuje poprzednimi zakończeniami, lub ewakuować się sama.

Jeśli Yasna postanowi się ewakuować, uda się na lądowisko Kondora. Przed uruchomieniem lądownika, może ona stanąć przed jeszcze jedną decyzją - musi zdecydować czy zabrać ze sobą próbkę mikrobotów, czy zostawić ją na planecie. Jeśli zabierze je ze sobą, mikroboty zaczną reagować i ruszać się podczas odlotu.

Dobre zakończenie #4

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu i przekonajcie Rohytrę, by złożył broń. Yasna i Rohytra zostaną na pokładzie Kondora, nie prowokując Chmury, która zostawi ich w spokoju. Novik wyśle po nich lądownik, Rohytra postanowi jednak pozostać na Regisie III i poczekać na przybycie Niezwyciężonego. Yasna może z nim zostać, co skutkuje poprzednimi zakończeniami, lub ewakuować się sama.

Jeśli Yasna postanowi się ewakuować, uda się na lądowisko Kondora. Przed uruchomieniem lądownika, może ona stanąć przed jeszcze jedną decyzją - musi zdecydować czy zabrać ze sobą próbkę mikrobotów, czy zostawić ją na planecie. Jeśli wyrzucicie próbkę, gra skończy się odlotem Yasny z Regisa III.

Dobre zakończenie #5

By zobaczyć to zakończenie, powstrzymajcie Rohytrę przed wystrzeleniem broni nuklearnej siłą, usypiając go strzykawką ze środkiem nasennym i zostańcie na Kondorze, z własnej woli lub przez brak lądownika. Yasna i Rohytra oboje przeżyją incydent, mężczyzna straci jednak wspomnienia. Yasna może poczekać z nim na przylot Niezwyciężonego - gra kończy się nawiązaniem kontaktu radiowego ze statkiem. Rohytra, nie pamiętając kim jest Yasna, celuje w nią bronią i żąda odpowiedzi - gra kończy się w tym momencie.

Dobre zakończenie #6

By zobaczyć to zakończenie, udajcie się do bazy Sojuszu, powstrzymajcie Rohytrę przed wystrzeleniem broni nuklearnej siłą, usypiając go strzykawką ze środkiem nasennym, po czym ewakuujcie się lądownikiem. Yasna może, choć nie musi, zostawić Rohytrze swój dziennik by ułatwić mu przetrwanie do czasu przybycia Niezwyciężonego.

Reszta zakończenia nie różni się niczym od poprzednich zakończeń z ewakuacją. Raz jeszcze, Yasna musi zdecydować czy zabrać mikroboty ze sobą, czy wyrzucić próbkę - po czym odleci.

Podobało się?

0

The Invincible

6 listopada 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2024-03-05
16:07

Mikor78 Chorąży

👍

Dziękuję za poradnik, przydał się do zdobycia platyny. Gra super, taki audiowizualny audiobook :)

Komentarz: Mikor78
2024-08-03
14:37

czakvn Junior

😐

Nie zalicza mi trofeum Nie porzucam nikogo i Necroewolucja. Próbowałem kilka razy. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Ktoś miał podobnie?

Komentarz: czakvn

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl