Talenty broni w The Division | Wyposażenie
Aktualizacja:
Talenty broni

Każda z broni, prócz swoich standardowych parametrów opisanych we wcześniejszym rozdziale posiada także talenty - unikatowe cechy, które zwiększają znacząco jej skuteczność. Talenty pojawiają się na broniach rangi Wyśmienity (Superior) i Topowy (High-End) - w pierwszym przypadku talenty będą dwa, a dla drugiej trzy (jedynym wyjątkiem są pistolety - Wyśmienity może posiadać jeden talent, Topowy dwa).
Większość talentów w grze posiada swoje wymagania - postać wyposażona w posiadający je przedmiot będzie musiała dysponować odpowiednio dużą statystyką Wytrzymałości (Stamina), Broni Palnej (Firearms) i/lub Elektroniki (Electronics). Każdy talent wymaga zawsze dwóch z nich, o różnorakich wartościach. Jeśli postać nie spełni wymagań talentu, pozostanie on nieaktywny. Jedynym wyjątkiem jest trzeci talent na broni rangi Topowy (High-End) (a także każdy talent powiązany ze sprzętem - o czym w następnym rozdziale) - nie posiada on żadnych wymagań.
Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie dostępne dla broni talenty, wraz z wyjaśnieniem ich działania. Część talentów posiada zmienne wartości (jak i czas działania) - zostały one zastąpione odpowiednio "X" i "Y". Gra jest też na bardzo wczesnym etapie (kilka tygodni po premierze), więc część dokładnych, sztywnych wartości jest jeszcze nieznana, a część z pewnością ulegnie zmianie.
Porady związane z doborem broni i związanych z nią talentów:
- Większość talentów będzie mieć swoje wymagania odnośnie Wytrzymałości (Stamina), Broni Palnej (Firearms) i Elektroniki (Electronics), przez co nie z każdego będziesz w stanie korzystać. Nie warto jest więc przerabiać całej postaci, by dostać, na przykład, zwiększoną szansę na trafienie krytyczne.
- Talenty bardzo często są znacznie cenniejsze niż same obrażenia broni (doskonałymi przykładami są tutaj chociażby "Self-Preserved", czy "Ballanced"). Warto jest poświęcić nieznaczną ilość obrażeń na rzecz dodatkowych, potężnych talentów. Pamiętaj jednak, by zachować umiar - zmniejszenie obrażeń o połowę nie jest ich warte!
- Tworząc bronie przy pomocy rzemiosła, talenty będą za każdym razem losowane - jeśli jedno wytworzenie nie dało efektów, na których ci zależało, proces można powtórzyć dowolną ilość razy, aż do skutku.
- Talenty musza współgrać z bronią. Premia do obrażeń na dystansie większym niż 40 metrów dla strzelby jest kompletnie bezużyteczna.
- Talenty muszą też współgrać z twoją rolą. Nie ma sensu używać ekwipunku wyposażonego w same talenty, które "zaskakują" po zabiciu wroga, gdy twoja postać skupiona jest wokół wspierania drużyny i jej obrażenia raczej nie gwarantują jej zabójstwa.
Talenty broni
Nazwa | Opis i ocena |
Accurate |
Opis: Celność przy użyciu broni zwiększona jest o x%. Uwagi: Celność broni zawsze się przyda - nawet jeśli nie zwiększy bezpośrednio obrażeń broni w jakimś dużym stopniu. Przydaje się przede wszystkim w przypadku snajperek, które powinny być używane do strzelania w głowę wroga. |
Adept |
Opis: Użycie zdolności zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 3% na Y sekund. Uwagi: Na papierze bardzo dobry talent, w praktyce bezużyteczny i tylko marnuje cenne miejsce - 3% dodatkowej szansy na trafienie to niewielka premia (pojedyncze modyfikacje do broni są w stanie dać 3 razy tyle). |
Balanced |
Opis: Broń szybciej odzyskuje celność przy strzale z ramienia. Uwagi: Prawdopodobnie najmocniejszy talent w grze. "Strzał z ramienia" to po prostu strzał po przybliżeniu - a z odzyskiwaniem celności chodzi po prostu o to, iż celownik szybciej się "uspokoi" po takim manewrze. W praktyce oznacza to, iż można oddać strzał praktycznie zaraz po przybliżeniu - w normalnej sytuacji celownik rozwalony by był po całym ekranie. Bezapelacyjnie najbardziej pożądany talent na broni. |
Brutal |
Opis: Obrażenia od trafień w głowę przy użyciu tej broni są zwiększone o x%. Uwagi: Talent nieoceniony na snajperkach - mają one co prawda swój własny bonus do trafień w głowę, jednak każde dodatkowe punkty się przydadzą. W przypadku innych broni nie jest tak użyteczny, gdyż nie ma wiele czasu na uważne mierzenie w głowę. |
Capable |
Opis: Użycie zdolności zwiększa stabilność broni na Y sekund. Uwagi: Talent bardzo dobry dla postaci, które skupiają się na wspieraniu drużyny (a więc posiadają dużą redukcję czasu odnowienia zdolności) jak i dla tanków, którzy korzystają z Lekkich Karabinów Maszynowych do przygniatania wroga ogniem. |
Commanding |
Opis: Każde dokonane zabójstwo podczas działania zdolności kluczowej wydłuża jej działanie o x%. Uwagi: Potężny talent, który potrafi wydłużyć działanie zdolności kluczowej nawet dwukrotnie, pod warunkiem, że została użyta w odpowiednim momencie. Doskonale uzupełnia się z atrybutem "Dostępność umiejętności kluczowej" (skracanie czasu odnowienia umiejętności kluczowej) z elementów ekwipunku. |
Competent |
Opis: Użycie zdolności zwiększa obrażenia broni o x% na Y sekund. Uwagi: Talent który doskonale sprawdza się u postaci, u których nacisk położony jest na zadawanie obrażeń, a zdolności wykorzystywane są jako wsparcie, a nie jako źródło obrażeń. W ten sposób każda aktywacja zdolności zwiększy twoje obrażenia jeszcze bardziej. Przydaje się także dla postaci wspierających i tanków, którzy na ogół mają dość niskie obrażenia od broni. |
Coolheaded |
Opis: Trafienia w głowę skracają czas odnowienia zdolności (z wyjątkiem kluczowych) o x%. Uwagi: Doskonały talent dla postaci zbudowanej jak tank, która korzysta z tarczy balistycznej i pistoletu. Dzięki temu każde trafienie w głowę z pistoletu skróci czas odnowienia twoich zdolności (które już i tak szybko się odnawiają). Talent przydatny w sumie dla każdej postaci, pod warunkiem, że jesteś w stanie wymierzyć przeciwnikowi w głowę. |
Deadly |
Opis: Obrażenia od trafień krytycznych przy pomocy tej broni zwiększone są o x%. Uwagi: Potężny talent, który w znaczącym stopniu zwiększa obrażenia. Broń której używasz powinna go mieć. |
Destructive |
Opis: Uszkodzenia pancerzy przeciwników zwiększone są o x% przy korzystaniu z tej broni. Uwagi: Talent który przydaje się podczas misji na poziomie trudności Ambitny (Challenge), a także w Strefach Mroku (04, 05 i 06), gdzie przeciwnicy posiadają ciężki pancerz i są w stanie pochłonąć absurdalne ilości obrażeń. Każdy 1% tej wartości to wzrost obrażeń o 1%. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
wonderfulhack Junior
Jak wam ciężko przejść to tutaj jest trainer do gry :P [link]
mlokos79 Legionista
Z tym opisem Divison Tech troche troche niescislosci zawarliscie - zielone i niebieskie Div. Tech nie nadaja sie do niczego innego jak do zamiany na zwykle surowce. Natomiast zolte Div. Tech trzeba kolekcjonowac - one sa bardzo przydatne do craftowania "high end" przedmiotow i broni.
Ziggy_GG Legionista
Nie ma WSZYSTKICH znajdziek w tym poradniku :/
Zmroku Konsul
Cześć, czołem,
rozpoczęliśmy aktualizację poradnika do najnowszej wersji gry - patcha 1.8 Resistance (Opór).
Dodaliśmy m.in. strony poświęcone zagadnieniom:
- Opór - Resistance - czyli porady dotyczącego nowego trybu gry;
- Podziemia - nowy tryb gry w The Division.
- Jak szybko zdobyć najlepszy ekwipunek?
- Jak dostać się do West Side Pier?
- Łowcy - czyli jak walczyć z hunterami? - nowi przeciwnicy w grze.
Colidace Pretorianin
Rozwój The Division jest niesamowity. Ostatnia aktualizacja to coś pięknego, jest za darmo mimo że każdy poprzedni dodatek jest warty wydania każdych pieniędzy.
zanonimizowany1216563 Pretorianin
Chyba 3 razy podchodziłem do ostatniej misji głównego wątku fabularnego.
Zanim doszedłem do tego śmigłowca z Billsem to musiałem przebijać się przez szwadron żołnieży i chyba
2 bosów. Ta ostatnia misja to prawie w godziny z życia :-)
Jedyny sposób na śmigłowiec to broń maszynowa z dużym magazynkiem (tak 100 naboji) i walenie do oporu,
na szczęście można uzupełniać amunicje bo jest w budynku waliza.
Ale oczyszczenie nieba bezcenne :-)
vegetta18 Junior
Cześć, czy wie ktoś jak aktywować misje poboczną z Alexis Kwan?Zbieram te wszystkie echa,telefony itd. ale na mapie w Gramercy w miejscu gdzie powinno znajdować sie Echo z Alexis nie mam nic, ani nie wyskakuje Misja poboczna.
PEELE Chorąży
Hej, dlaczego na stronie, poradnik ma więcej zawartości niż po pobraniu? Kiedy otwieram plik w adobe brakuje kilku działów jak np. "tryby gry"
zbigstar Junior
Grałem z tarczą i pistoletem maszynowym, a więc nie tylko broń boczna wchodzi w rachubę.
Codename 23 Chorąży
Witam. Mam problem z grą. Nie wiem jak odblokować ostatni dowód (dostarcz dane na temat oporu). Wiem, że rozpocząłem tą misję na nabrzeżu, wziąłem również udział we wszystkich misjach oporu, ale nie pojawił mi się żaden znacznik kontynuacji misji, a dowód jest zablokowany. Potrzebuję go do odblokowania osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Coś przegapiłem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










