Doktryny Piechoty | Sudden Strike 4
Aktualizacja:
Zestaw umiejętności w tej doktrynie, skupia się przede wszystkim na usprawnieniu wartości bojowej piechoty. Przydaje się w misjach, gdzie lwia część twoich wojsk to piechota. W misjach gdzie około połowa twoich sił to żołnierze, warto wybrać tą doktryny, jeśli dobrze czujesz się w dowodzeniu piechotą, teren misji posiada dużo kryjówek albo pokonanie wroga jest łatwiejsze niż przy użyciu pojazdów (np. pojazdy mają mało amunicji i paliwa przez większą część misji).
Każda frakcja posiada na start Granaty ręczne, Podwózkę, Manewry piechoty (Niemcy; celniejszy ostrzał) czy Kryć się (Rosja; mała redukcja obrażeń w niektórych typach terenu). Alianci mają zamiast Podwózki, Pierwszą pomoc oraz Dodatkowe magazynki (dodatkowe 20% amunicji). Każda frakcja może szybko zyskać dostęp do Otwieranych włazów, które są przydatne, ale lepiej jest po prostu odsłaniać teren przed czołgami własną piechotą. Pierwsza pomoc jest za to niezwykle przydatna, zwłaszcza dla początkujących. Możesz uzdrowić każdego ciężko rannego żołnierza bez udziału Sanitariusza. Każdy piechur zyskuję tą jednorazową umiejętność, nawet załogi pojazdów. Bardzo się przydaje, jeśli straciłeś dużo piechoty z dala od twoich medyków lub ostatni Sanitariusz poległ. Uzdrawiaj swoich ludzi po oczyszczeniu okolicy lub po zakończonej potyczce. Inaczej twoi ludzie od razu wpadną pod wrogi ostrzał.

Granaty dymne i Szkolenie z granatów jest świetnym połączeniem, jeśli lubisz używać granatów w czasie bitwy. Stawianie dymu może się przydać, jeśli teren pomiędzy tobą a wrogimi pozycjami jest otwarty, a ty chcesz się przekraść. Świetnie nadaje się również do osłaniania twoich oddziałów podczas odwrotu. Przeciwnik traci z oczu twoich żołnierzy, przez co nie będzie mógł do nich strzelać. Materiały wybuchowe i Plecak dają możliwość obładowania twoich ludzi dodatkowym sprzętem. W ten sposób mogą sobie poradzić z dużą ilością piechoty i nawet czołgami. Granaty przeciwpancerną są bardzo skuteczne, ponieważ często trafiają w górną część pojazdu, która posiada słabszy pancerz. Sprint zwiększa prędkość twoich ludzi, a Twardziel wpływa na większą przeżywalność twoich ludzi (redukcja otrzymywanych obrażeń). Lornetka przydaje się tylko w misjach, w których posiadasz oficerów i masz do zniszczenia silne umocnienia wroga z poukrywaną piechotą czy działami. W innych misjach, nie będziesz korzystał zbytnio z tej umiejętności.
0
Komentarze czytelników
Bogost Legionista
Podaje się, że jest poradnik, ale... go nie ma! Mam premium, chcę go ściągnąć, niestety, nie ma takiej opcji (poza tytułem), to nie pierwsza taka zmyłka - redakcja powinna przynajmniej poinformować, co stoi na przeszkodzie w przesyłaniu poradników już opracowanych.
yadin Legend

Znalazłem przynajmniej trzy błędy językowe. Widać, że tekst nie był recenzowany i nie przeszedł przez korektę.
Atajzuru Legionista
to idiotycznie zrealizowane pole widzenia w tej grze było czynnikiem który przy tylu zaletach gry jednak mnie do tytuł zniechęcił
user284183715e Junior
Chciał bym zrobić trzy gwiazdki na łatwym najpierw ale nie mogę wybieram piechotę ale nie zdobywam dodatkowego wyposażenia wie ktoś coś może ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.