Steelrising: W salonie królowej (In the Queen's drawing room)- solucja, opis przejścia
Przygotujcie się na pierwsze kroki w grze Steelrising. Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję zadania W salonie królowej (In the Queen's drawing room) – jak przejść Saint Cloud i Latarnię (The Lantern). Spotkacie tutaj Niestabilnego Lansjera oraz Niestabilnego Tarana Błyskawic. Opisujemy też gdzie znaleźć pierwszą Westalkę, pistolet nakładający efekt zamrożenia i kompas.
Aktualizacja:
W Salonie królowej to 1. główna misja w grze Steelrising. Na tej stronie poradnika znajdziecie pełną solucję tego zdania, opowiadamy też jak znaleźć pierwszą Westalkę, gdzie się znajduje pistolet nakładający efekt zamrożenia oraz jak odszukać kompas.
Saint Cloud
Przygotujcie się na to, że kilka najbliższych minut po cutscence wprowadzającej do gry będzie chodzonym samouczkiem. W pierwszej części ogrodów pałacowych możecie spotkać Prototypy praworęczne i leworęczne. Więcej o tym rodzaju przeciwników przeczytacie na osobnej stronie - Prototypy.

Pójdźcie prosto do swojego pierwszego przeciwnika, nie będzie stawiał zbytniego oporu. Wejdźcie po schodach, a następnie wespnijcie się na powyższą ścianę.

Traficie na duży plac. Przed Waszymi oczami będzie brama i przeciwnicy, jest ona jednak zamknięta. Skręćcie w lewo (tak jak prowadzi ścieżka) do mniejszej furtki, którą można odblokować. Stoi przy niej 1 Prototyp. Przejdźcie przez nią.

Za bramą znajduje się Wasza pierwsza Westalka. Jest to punkt zapisu - to tu się odrodzicie, jeżeli zginiecie. Uaktywnijcie ją.
Następnie zejdźcie po schodach, pokonajcie przeciwnika i przy skrzyżowaniu skręćcie w lewo (prawa ścieżka zaprowadzi Was do skrzyni z elementem pancerza). Tam czeka na Was kolejnych 2 wrogów. 1 z nich jest ukryty przy schodach po prawej.

Idźcie drogą (spotkacie 1 Prototypa), aż dojdziecie na sporą polanę. Znajduje się tam przeciwnik, ale co ważniejsze - jest również skrzynia z modułem. Czym jest moduł możecie przeczytać na osobnej stronie - Ekwipunek.

Podążajcie dalej ścieżką. Dotrzecie do pokrytej dziwną mgłą polanki. To tu spotkacie 1. minibossa. Staniecie do walki z Niestabilnym Lansjerem (Unstable Lancer)(więcej o nim dowiecie się na osobnej stronie poradnika). Dobrze na niego działają granaty wybuchowe. Uważajcie, gdyż na polanie są również ukryte zwykłe Prototypy. Mogą się dołączyć do walki.
Latarnia (The Lantern)
Kolejna część lokacji startowej. Zmierzycie się tutaj po raz pierwszy z Lansjerem. Więcej o nim dowiecie się na osobnej stronie poradnika - Strażnicy. Ponadto spotkacie się z Prześladowcą (o tym wrogu przeczytacie tutaj: Węże). Oczywiście w dalszym ciągu na Waszej drodze staną podstawowe Prototypy.

Po pokonaniu bossa uruchomcie Westalkę znajdującą się na placu, a następnie przejdźcie przez powalone drzewo. Koniecznie za nim otwórzcie skrzynie, gdyż jest w niej pistolet nakładający efekt zamrożenia.

Idźcie szeroką ścieżką (zabijając po drodze jednego Prototypa). Dojdziecie do fontanny. To tutaj po raz pierwszy spotkacie się z Prześladowcą. Uważajcie na jego ogniste podmuchy.
Wejdźcie po schodach. Na ich szczycie spotkacie 2 Prototypy. Idźcie dalej w kierunku latarni (wysoki budynek). Jest tam kolejny Prześladowca.

Otwórzcie skrzynię koło budynku, gdyż tam znajduje się kompas. Gdy go użyjecie otrzymacie kierunek, w którym powinniście iść do wybranego zadania, a w późniejszym etapie gry również wskaże lokalizację bezkonnego powozu. Teraz musicie zjechać w dół zbocza. Uruchomcie Westalkę i idźcie dalej.

Dojdziecie do studni. To tutaj po raz pierwszy spotkacie Lansjera. Towarzyszy mu jeden zwykły prototyp. Otwórzcie skrzynię, gdyż znajduje się w niej część pozwalająca na ulepszenie Olejarki, dzięki niej będziecie mogli nosić ich ze sobą 3. Warto teraz cofnąć się do Westalki i zainstalować ten bonus.

Przy studni skręćcie w prawo, a następnie w lewo. Po drodze spotkacie 1 Prześladowcę. Dojdziecie do murku. Przeskoczcie przez niego, w miejscu zaznaczonym powyżej.
Uwaga za nim czeka Was walka z kolejnym minibossem. Dowiecie się o nim więcej na osobnej stronie poradnika - Niestabilny Taran Błyskawic. Uważajcie jednak na jego ataki elektryczne. Na szczęście jest wolny.
Po pokonaniu go podejdźcie do łodzi i wejdźcie w interakcję ze świecącym punktem. To jest koniec tego zadania.
0
- Steelrising - poradnik do gry
- Steelrising: Poradnik do gry
- Steelrising: Opis przejścia
- Steelrising: Misje główne
- Steelrising: W salonie królowej (In the Queen's drawing room)- solucja, opis przejścia
- Steelrising: Władca maszyn (The Master of the Machines) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Trudne chwile (Troubled Waters) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: W poszukiwaniu opata Gregoire'a (In search of Abbe Gregoire) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Cienie pałacu Luksemburskiego (The Shadows of Luxembourg) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: W drogę do Les Invalides (To Les Invalides) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Samotność w czeluści (The Recluse of the Abyss) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Więzień Bastylii (The Prisoner in the Bastille) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia
- Steelrising: Misje główne
- Steelrising: Opis przejścia
- Steelrising: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.