Silent Storm: Porady ogólne
Aktualizacja:
- Ukończ trening. Nauczysz się tam wielu podstawowych rzeczy - jak należy poruszać się postacią, jak strzelać, korzystać różnych rodzajów broni i, w końcu, walczyć z żywymi przeciwnikami.
- Pamiętaj o tym, że warto przeszukiwać szafy, skrzynie, kufry, ciała wrogów, etc. Możesz znaleźć w nich wiele przydatnych przedmiotów. Naciśnij klawisz ALT, aby podświetlić wszystkie użyteczne rzeczy, które znajdują się w zasięgu wzroku, a które może zabrać prowadzona przez Ciebie postać.
- Strzelanie długimi seriami wygląda efektownie, ale z efektywnością jest już nieco gorzej. Korzystaj z tej możliwości tylko wtedy, gdy stoisz naprawdę blisko przeciwnika i kule na pewno dosięgną celu.
- Pamiętaj, że skuteczność strzelania długą serią działa też w drugą stronę. Jeśli widzisz, że wróg trzyma w rękach karabin maszynowy, postaraj się go załatwić na tyle szybko, by nie miał okazji podejść. Przydatny okaże się w takiej sytuacji snajper, ale możesz również kazać komuś skorzystać ze strzelby - też ma znacznie większy zasięg niż karabin maszynowy.
- Zwiadowca i snajper tworzą znakomity duet. Kiedy z pomocą tego pierwszego odkryjesz pozycję wroga, możesz zaatakować ze sporej odległości i w ten sposób wykończyć go bez strat własnych. Pamiętaj, by ustawić obok snajpera żołnierza bądź grenadiera. Przeciwnicy nie pozwolą raczej wystrzelać się jak kaczki i szybko postarają zbliżyć się na tyle, by skutecznie prowadzić ogień.
- Zwiadowca pozostaje niezauważony do chwili, gdy zaatakuje. Jeśli jednak uzbroisz go w broń wyposażoną w tłumik, wrogowie nie będą w stanie zorientować się, skąd padają strzały. Przynajmniej przez jakiś czas.
- Możesz celować w konkretny punkt ciała przeciwnika. W miejsca "strategiczne" (np. głowę) trafić jest dużo trudniej, ale w przypadku powodzenia wróg odniesie dużo większe obrażenia.
- Przeszkody na polu walki są po to, byś z nich korzystał. Ukrywaj się za nimi, a zwiększysz szansę na wyjście z potyczki w jednym kawałku.
- Istnieje kilka różnych sposobów prowadzenia ognia. Pamiętaj o nich.
- Jeżeli wiesz, że nie zdołasz trafić wroga, nie strzelaj. Być może wystawi się na ostrzał, a wówczas przerwiesz jego akcję i będziesz miał lepszą okazję, by odebrać mu życie.
- Jeśli masz problemy ze zdobyciem amunicji (np. do karabinu, który zdobyłeś po zabiciu wroga) zajrzyj do bazy. Schowaj broń w zbrojowni, wyjdź i wróć za kilka chwil - amunicja sobie tylko znanym sposobem zmaterializuje się.
- Silent Storm - poradnik do gry
- Silent Storm: Silent Storm - poradnik do gry
- Silent Storm: Porady ogólne
- Silent Storm: [Oś] Pierwsza misja
- Silent Storm: [Oś] Baza
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Biuro brytyjskiego komendanta do Silent Storm
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Niewielkie angielskie miasto
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Angielski magazyn wojskowy
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Stara angielska posiadłość
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Skrytka agenta
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (1)
- Silent Storm: [Oś] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (2)
- Silent Storm: [Oś] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska
- Silent Storm: [Oś] (Południowa Anglia) Miejsce przekazania dokumentów
- Silent Storm: [Oś] (Południowa Anglia) Angielskie laboratorium
- Silent Storm: [Oś] (Południowa Anglia) Angielski dom na wsi
- Silent Storm: [Oś] (Południowa Anglia) Miejsce zaznaczone na mapie
- Silent Storm: [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość
- Silent Storm: [Oś] (Brandenburgia) Niemiecka fabryka broni
- Silent Storm: [Oś] (Ural) Biuro lokalnego radzieckiego komendanta
- Silent Storm: [Oś] (Ural) Nieznany kompleks
- Silent Storm: [Oś] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)
- Silent Storm: [Oś] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (2)
- Silent Storm: [Oś] (Szwajcaria) Misje losowe
- Silent Storm: [Oś] Baza organizacji
- Silent Storm: [Alianci] Pierwsza misja
- Silent Storm: [Alianci] Baza
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Skrytka agenta
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Angielski magazyn wojskowy
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Stara angielska posiadłość
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (1)
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Magazyn "Organizacji" (2)
- Silent Storm: [Alianci] (Północna Anglia) Niewielkie angielskie miasto
- Silent Storm: [Alianci] (Południowa Anglia) Angielski dom na wsi
- Silent Storm: [Alianci] (Południowa Anglia) Angielskie laboratorium
- Silent Storm: [Alianci] (Południowa Anglia) Mała angielska wioska
- Silent Storm: [Alianci] (Hanower) Kwatera niemieckiego wywiadu
- Silent Storm: [Alianci] (Hanower) Sztab generała Bauera
- Silent Storm: [Alianci] (Hanower) Niemiecki magazyn
- Silent Storm: [Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (1)
- Silent Storm: [Alianci] (Hanower) Niemieckie laboratorium (2)
- Silent Storm: [Alianci] (Ural) Radziecka fabryka wojskowa
- Silent Storm: [Alianci] (Ural) Nieznany kompleks
- Silent Storm: [Alianci] (Ural) Biuro lokalnego radzieckiego komendanta
- Silent Storm: [Alianci] (Brandenburgia) Niemiecka posiadłość
- Silent Storm: [Alianci] (Brandenburgia) Niemiecka fabryka broni
- Silent Storm: [Alianci] (Brandenburgia) Niemieckie miasto
- Silent Storm: [Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (1)
- Silent Storm: [Alianci] (Szwajcaria) Fabryka Bergera (2)
- Silent Storm: [Alianci] (Szwajcaria) Misje losowe
- Silent Storm: [Alianci] Baza organizacji
- Silent Storm: Silent Storm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany256262 Junior
Mam parę uwag do Poradnika, choć wydaje się on byc bardzo w porządku.
1)Amunicja do broni (alianckiej nie niemieckiej) pojawia się do broni którą masz w rękach ( w oknie wyboru ekwipu) kiedy klikniesz na przycisk "porządkowanie" w oknie wyboru ekwipa(nie swojego ale tego drugiego bardziej po lewej).
2) Przetłumaczenie rifle jako "strzelby jest dość dziwne. mnie na pierwszy rzut oka wydawało się że chodzi o jakiegoś shotguna.
3)Strzelanie długimi seriami (zwłaszcza z kaemów, leżąc) jest dobrym sposobem na trafienie oddalonego wroga (ale nie przez pół mapy:). a nawiązując do punktu 1) o amunicję nie trzeba się zbytnio martwić.
4) jeżeli nie jest się pewnym trafienia wroga to jest jedna jedyna zasada Silent Storma, a brzmi ona:
Walić póki amunicji w magazynku nie braknie!. Jeżeli nie jest się pewnym trafienia wroga to jest on zwykle zbyt daleko by wogóle nastąpiło przerwanie.
I jedna rzecz o której (chyba) autor zapomniał( nie napisał w poradach ogólnych):
Quik save-y (F5) ratują życie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
