Silent Hill Downpour: Misja główna - ułożenie kopert Budenk Centennial
Aktualizacja:
Misja główna: ułożenie kopert

Musisz ułożyć koperty w taki sposób, aby otrzymać numer 851136. Różne poziomy trudności, zmieniają jedynie ilość kopert, które są już na swoim miejscu. Poniżej przedstawiony jest poziom Hard, gdzie żadna koperta nie jest na miejscu.



Zagadka rozwiązana.

Teraz wróć się na korytarz i wróć do głównego holu przez drzwi 106 (są zaraz po przeciwnej stronie, od pomieszczenia z kopertami). Kiedy tam dojdziesz, wejdź po schodach na górę i wejdź w drzwi po prawej stronie, na szczycie schodów (screen). Znajdziesz się w małym pomieszczeniu z klawiaturą numeryczna blokującą drzwi. Wprowadź kod 851136 i przejdź przez nowo otwarte drzwi.

Znajdziesz się w kolejnym małym korytarzu, z drzwiami po lewej stronie. Mijaj kolejne pomieszczenia, aż znajdziesz się na korytarzu, z atakującym przeciwnikiem. Wejdź w drzwi nr 204 na końcu korytarza. Na biurku znajdziesz notkę. Teraz wejdź piętro wyżej, korzystając ze sterty mebli pod ścianą. Jeżeli masz włączone światło UV, będziesz widział ślady stóp na podłodze, za którymi podążaj.
- Silent Hill: Downpour - poradnik do gry
- Silent Hill Downpour: Poradnik do gry
- Silent Hill Downpour: Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - parking Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - pierwsze piętro Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - drugie piętro Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - ułożenie kopert Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - trzecie piętro Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - szyfr do drzwi pancernych Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - 18ste piętro Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Misja główna - inny wymiar Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Budenk Centennial
- Silent Hill Downpour: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
kong123 Legend
Nice! Już poradnik. Jeszcze nie grałem, ciekawe czy będzie potrzebny.
Zehir6 Junior
Poradnik będzie potrzebny bez niego nie tak łatwo jak w poprzednich częściach (wcale nie mówie o zagadkach, tylko o <nie wiem gdzie ide>
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
