Open Season: Pobudka w dziczy (część.2)
Aktualizacja:
Pobudka w dziczy
Odznaka "Żołędzie": 2
Odznaka "Motyle": 2
Dzikie punkty: 86
Wpierw wyjmij Elliota z ziemi - podejdź do niego i kliknij prawym przyciskiem myszy. Teraz musisz wrzucić przyjaciela na jedną ze skał, aby mógł on rozejrzeć się po okolicy. Podejdź więc do Elliota i kliknij prawym przyciskiem myszy, aby go złapać. Trzymając jelenia w ręce, podejdź do zaznaczonego latającymi motylami miejsca (znajdziesz tam również jedną z odznak) #1 . Musimy rzucić naszym jeleniem w zaznaczone na skale miejsce #2 (znajduje się tam kolejna odznaka). W tym celu trzymamy wciśnięty prawy przycisk myszy, klawiszami [W], [S], [A], [D] wybieramy miejsce gdzie ma spaść nasze zwierzątko, poczym puszczamy klawisz myszki. Dokładny opis tej czynności wygłosi nam zresztą sama Panna Pióreczka.
![]() | ![]() |
Gdy trafimy Elliotem w wyznaczone miejsce, odwracamy się w lewo i ruszamy do kolejnego miejsca oznaczonego latającymi motylami #3 . Gdy dotrzemy tam, musimy zawołać naszego przyjaciela, robimy to klawiszem [Q]. Następnie wyruszamy w stronę kłody #4 i wdrapujemy się na nią.
![]() | ![]() |
Gdy dotrzemy do dużej polany, warto rozejrzeć się dookoła, aby znaleźć kolejne dwie odznaki #5 . Po trawie biegają zające, możesz je złapać i rzucać nimi. Wyruszając w dalszą podróż, natkniemy się na mieszkające na drzewie wiewiórki, które obrzucają nas orzechami.
Zadanie polega na przejściu obok drzewa, w taki sposób, aby nie dać wiewiórce możliwości rzucenia w nas orzechem. Łapiemy więc Elliota prawym przyciskiem mysz, poczym klikając raz jeszcze prawym przyciskiem i przetrzymując go wciśniętym, celujemy naszym przyjacielem w drzewo, na którym siedzi wścibska wiewiórka. Gdy celownik znajdzie się na wybranym pniu #6 , puszczamy przycisk myszki. Jeleń zwróci na siebie uwagę wiewiórki, a my w tym czasie przebiegamy pod drzewami.
![]() | ![]() |
Misja czwarta odblokowuje dostęp do "Dzikiej Szkoły", czyli miejsca, w którym za zdobyte podczas gry "Dzikie punkty" możemy odblokowywać nowe umiejętności naszego bohatera. Warto zaglądać tutaj po każdej misji.
- Sezon na Misia - poradnik do gry
- Sezon na Misia: Poradnik do gry
- Open Season: Sen o Dinkelmanie
- Open Season: Miasto!
- Open Season: Pobudka w dziczy (część 1)
- Open Season: Pobudka w dziczy (część.2)
- Open Season: Rodzinna sprzeczka
- Open Season: Wielki wyścig
- Open Season: Straszliwy Grizzly
- Open Season: Kolejka górska
- Open Season: Droga pod górę
- Open Season: Z górki na pazurki
- Open Season: Stuknięte kaczory (część 1)
- Open Season: Prawie jak kaczka
- Open Season: Stuknięte kaczory (część 2)
- Open Season: Wielka przeprawa
- Open Season: Tama bobra
- Open Season: Skalista rzeka
- Open Season: Chata Shana
- Open Season: Wezwanie do walki, Bitwę czas zacząć
- Open Season: Bitwę czas zacząć
- Open Season: Drzewo wiewiórczego klanu (wiewiórki)
- Open Season: Propanem ich - kaczki (cześć 1)
- Open Season: Droga wolna - kaczki (cześć 2)
- Open Season: We własne sidła (Skunksy)
- Open Season: Bobrza wyrzutnia - bobry (cześć 3)
- Open Season: Piłaaaa Łańcuchowa
- Open Season: Szalony Bóbr - bobry (cześć 2)
- Open Season: Shan - Ostatnie starcie
- Sezon na Misia: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193439984.jpg)
![Gdy trafimy Elliotem w wyznaczone miejsce, odwracamy się w lewo i ruszamy do kolejnego miejsca oznaczonego latającymi motylami #3 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193440000.jpg)
![2 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193440015.jpg)
![Gdy dotrzemy do dużej polany, warto rozejrzeć się dookoła, aby znaleźć kolejne dwie odznaki #5 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193440031.jpg)
![3 - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193440046.jpg)
![Misja czwarta odblokowuje dostęp do Dzikiej Szkoły, czyli miejsca, w którym za zdobyte podczas gry Dzikie punkty możemy odblokowywać nowe umiejętności naszego bohatera - [Misje] Pobudka w dziczy (część.2) | Sezon na Misia - Sezon na Misia - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/564/193440062.jpg)
