Resident Evil Revelations: Koszmar powraca
Aktualizacja:
Koszmar powraca

Na początku opuść pomieszczenia i odbierz od Raymonda klucz z symbolem Kotwicy.

Musisz otworzyć za jego pomocą drzwi do kasyna, które znajdziesz pod pobliskimi schodami.

Przejdź przez nie, a następnie wejdź po schodach z lewej i pociągając dźwignię uruchom zasilanie.

Możesz teraz wrócić do fontanny i wcisnąć znajdujący się obok przycisk. Chwilę później z wody wyskoczą zmutowane ryby, które musisz zabić.

Przy zwłokach ostatniego stwora znajdziesz żeton.

Wrzucaj go do najbliższego jednorękiego bandyty tak długo, aż wygrasz całą stertę monet.

Możesz teraz znowu udać się do miejsca z dźwignię, przeszukując wcześniej całe pomieszczenie w poszukiwaniu przydatnych przedmiotów.

Tuż obok dźwigni odpowiadającej za elektryczność stoi kobieta trzymając tacę. Podejdź do niej i wciśnij przycisk akcji. Twoim zadaniem jest umieszczenie na tacy tylu żetonów, by wszystkie ważyły dokładnie 107 gram.

Informacja na ten temat znajduje się w porzuconym obok fontanny raporcie pracownika kasyna. Brązowy żeton waży 7 gram, srebrny 9, a złoty 17.

Aby osiągnąć wymaganą wagę, połóż na tacy 4 złote, 2 srebrne i 3 brązowe monety, a następnie wciśnij "Obstaw". Otworzysz w ten sposób pobliskie drzwi.

Za nimi znajdziesz amunicję, skrzynię z bronią oraz zejście do kanałów wentylacyjnych.

Po uzupełnieniu zapasów, zeskocz na sam dół i wejdź po drabinie z drugiej strony.

Trafisz w ten sposób do pomieszczenia z windą. Spróbuj ją uruchomić, a gdy nie będzie odpowiadać przejdź przez drzwi na południu.

Dotrzesz w ten sposób do kolejnego przejścia, które musisz odblokować przez skrzynkę z prawej.

Aby zaliczyć mini-gierkę, przesuń okręg ze środka w lewo i okręg z prawego-górnego rogu na środek.

Potem wystarczy, że poprzesuwasz obręcze na świecące punkty, a otrzymasz figurę widoczną na screenie.

Za otwartymi w ten sposób drzwiami idź cały czas prosto, zabijając napotkane mutanty. Twoim celem jest martwa kobieta, której śmierć widziałeś w pierwszym epizodzie.

Po drodze możesz jeszcze sprawdzić zamknięte wcześniej pomieszczeni z symbolem kotwicy na drzwiach. Znajduje się ono niedaleko zmarłej Rachel. W środku ukryto skrzynie z bronią, amunicję oraz broń automatyczną MP5.

Gdy dotrzesz do miejsca, gdzie zamordowano kobietę, zbadaj leżący na ziemi dziennik.

Chwilę później pojawi się nowa zmutowana bestię.

Twoim zadaniem jest dogonienie jej i zabicie. Podczas pościgu dokładnie sprawdzaj wszystkie pomieszczenia za pomocą Genesis. Zdobędziesz w ten sposób bardzo potrzebną amunicję.

Jak usłyszysz kobiecy głos i zobaczysz zwykłego mutanta, przygotuj się na atak bossa. Na początku zawsze najlepiej zabić słabszego wroga, by móc potem spokojnie wpakować serię w mutantkę. Po otrzymaniu poważnych obrażeń przeciwniczka zacznie kontynuować ucieczkę.

Ostatnie starcie czeka cię w pomieszczeniu z świecącym na fioletowo automatem. Wrogów będzie naprawdę sporo, więc warto skorzystać z granatów i jak najszybciej stanąć w miejscu uniemożliwiającym otoczenie. Twoim głównym celem powinna być kobieta. W walce z pozostałymi pomoże ci Parker.

Gdy bestia padnie wreszcie martwa na ziemię, przeskanuj jej zwłoki i podnieś pozostawiony na ziemi klucz.

Możesz teraz wrócić do windy, użyć klucza na odpowiednim panelu, a następnie pociągnąć za dźwignie. Zakończysz w ten sposób epizod.
0
Komentarze czytelników
zbych0101 Junior
pewnie wielu przede mną to zrobiło ale prościej ostatniego bossa potraktować rakietnicą potem wystarczy parę serii z automatu i koniec! wystarczyło tak poradzić ja dopiero dzisiaj miałem czas by skończyć grę w normalnym trybie teraz czas na łatwy i inferno dalej zobaczymy szkoda że nie wiem ile znalazłem odcisków dłoni bo nie liczyłem gdzie tego szukać? dlaczego chcecie kasę za poradnik zabawa w gry to przyjemność anie sposób na zarobek może kiedy mnie się pytają lub potrzebują pomocy nie wołam o szmal!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
