Maruder i walka z Hale'm | Opis przejścia Red Faction Armageddon
Aktualizacja:
Maruder i walka z Hale'm
![]() | ![]() |
Kierując robotem strzelamy do pojedynczych wrogów z podstawowego działa (lewy przycisk myszy) a do grupek i budynków rakietami (środkowy przycisk myszy). [1] Wykańczamy wszystkich w okolicy i ruszamy przed siebie. Nie zapominamy o przeciwnikach na moście. [2]
![]() | ![]() |
Żeby ułatwić sobie namierzanie można skorzystać ze specjalnej wizji (Z). [1] Za kilkoma grupami wrogów trafimy na pojazd przypominający pająka. Rozwalamy go przy użyciu rakiet. [2]
![]() | ![]() |
Po walce z robotem będziemy musieli zniszczyć trzy budynki. Strzelamy do nich rakietami [1] lub taranujemy je. [2]
![]() | ![]() |
Wybijamy ostatnich wrogów [1] i niszczymy koparkę. [2]
![]() | ![]() |
Podczas ucieczki przed olbrzymim robotem musimy strzelać do pojemników umieszczonych wzdłuż szyn. [1] W ten sposób spowolnimy bestię i znajdziemy się za drzwiami. [2]
![]() | ![]() |
Niestety, wróg szybko znajdzie drogę do nas - ponownie niszczymy beczki, aby go spowolnić. [1] Po kilkudziesięciu metrach znowu będziemy na chwilę bezpieczni, a wagonik ruszy do góry. Eliminujemy wrogów na kolejnych piętrach. [2]
![]() | ![]() |
Na górze szybu będziemy musieli naprawić zdalnie dwa generatory - używamy granatu naprawczego (środkowy przycisk myszy). [1] Przeciwnik znowu znacznie nas gonić. Skupiamy się jednak na Kultystach przed nami. [2]
![]() | ![]() |
Gdy wagonik się zatrzyma trzeba zestrzelić generator znajdujący się nad ścigającym nas robotem. [1] Także to nie powstrzyma wroga. Jadąc dalej ponownie zabijamy Kultystów koło torów. [2]
![]() | ![]() |
Po przerywniku filmowym Mason będzie działał na piechotę. Musimy odczekać aż przeciwnik zbliży się do kuli wiszącej pod sufitem, [1] a następnie zrzucić ją na niego (wystarczy strzelić z broni wybuchowej do świecącego elementu pod sufitem). [2]
![]() | ![]() |
Powtarzamy czynność aż dotrzemy do większego pomieszczenia. Tutaj zrzucamy ostatnią kulę [1] i dobijamy rannego przeciwnika. [2]
![]() | ![]() |
Po zabiciu Hale'a wracamy do pojazdu Kary. Niszczymy wrogów i przedzieramy się przez budowle. [1] Trafimy na kilka trudniejszych sytuacji - w tym pojazdy. [2]
![]() | ![]() |
Wkrótce dojdziemy do tunelu chronionego przez pole siłowe. [1] Aby je usunąć trzeba zniszczyć trzy generatory (wysokie wieże). [2]
![]() | ![]() |
W tunelu czeka nas kolejne kilkaset przeciwników. [1] Przebijamy się uważając szczególnie na Behemothy. [2] Gdy dotrzemy do statku oczyszczamy teren.
0
- Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
- Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Terraformer | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Wykopaliska | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Droga do Bastionu | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Umocnienia Bastionu | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Zapasy wody | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Jaskinie lodowe | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Infekcja | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Ścigany | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Misje z Red Faction | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Maruder i walka z Hale'm | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Obrona Marudera | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Droga mniej uczęszczana | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Królowa i powrót do Terraformera | Opis przejścia Red Faction Armageddon
- Opis przejścia
- Red Faction: Armageddon - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![Wybijamy ostatnich wrogów [1] i niszczymy koparkę - Maruder i walka z Halem | Opis przejścia Red Faction Armageddon - Red Faction: Armageddon - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1121/570407171.jpg)


















