Red Dead Redemption: The North (2)
Aktualizacja:
And the Truth Will Set You Free
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misię "And You Will Know the Truth" | Broń: Pump Action Shotgun (podniesiona) |
![]() | ![]() |
Wraz z całym kordonem udaj się do Cochinay . Droga jest długa, nie jesteś w stanie jej pominąć. Po dotarciu na miejsce, gdy brama wejściowa zostanie wysadzona, wbiegnij wraz z pozostałymi żołnierzami do środka. Bardzo uważnie wybieraj osłony, gdyż większość kamieni jest niska, przez co pozostajesz cały czas odsłonięty #1 . W pełni możesz liczyć na pomoc swoich kompanów, równo z nimi przesuwaj się do przodu. Nim wejdziesz do osady, umiejsców się na niewielkim wzgórzu #2 , z którego masz doskonałą widoczność i możliwość zabicia wszystkich przy pomocy karabiny snajperskiego. Celuj także w skrzynki z materiałami wybuchowymi.
![]() | ![]() |
Wewnątrz osady, po lewej stornie, znajdziesz stacjonarny karabin maszynowy #1 . Przejmij nad nim kontrolę i wstrzelaj kolejną falę Indian. Dołącz do kapitana przy drugiej bramie. Osłaniaj podkładających ładunki wybuchowe żołnierzy - wrogowie będą strzelali z obu wieżyczek #2 .
![]() | ![]() |
Nadszedł czas na zmieni erze się z Dutchem . Wpierw musisz zabić dwóch strażników #1 - uważaj, gdyż jak tylko się wychylisz, Twój stary znajomy zacznie strzelać do Ciebie z opancerzonego karabinu maszynowego. W żaden sposób nie jesteś w stanie zdjąć strzelca, wyceluj więc w jednej z dwóch lampionów znajdujących się za Dutchem #2 . Możesz tego dokonać karabinem snajperskim bądź zwykłym - jeśli tylko masz włączone auto-namierzanie lampiony same się nacelują.
![]() | ![]() |
Biegnij za Dutchem , na schodach skręć w lewo - prawa strona jest zablokowana przez pożar. Drabinką wyjdź na wyższy poziom, zobaczysz cut-scenkę i drogę, którą udał się uciekinier. Wbiegnij za nim do kopalni #1 . Czeka Cię wspinaczka po drabinach #2 . Ostatecznie uda Ci się dorwać bandziora nad skrajem urwiska.
Sława : 500
[Mc] Professor MacDougal
At Home with Dutch
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "Bear One Another's Burdens" | Nic |
![]() | ![]() |
Wskakuj na konia, którego przyprowadził Nastasa , wraz z profesorem udajcie się do Cochinay . Po długiej podróży trafisz na miejsce, MacDougal postanowi wrócić do domu. Podążaj za Indianinem, wspólnymi siłami wespniecie się na pierwszą półkę skalną #1 . Niestety na drewnianą barykadę już nie wejdziesz, gdyż część konstrukcji się zawali, musisz znaleźć inną drogę. Wdrap się na głazy po lewej stornie, a następnie przejdź dalej po krawędzi #2 .
![]() | ![]() |
Kontynuuj swoją drogę wspinaczkową, dotrzesz do wejścia do kopalni #1 . Wewnątrz nie znajdziesz nic ciekawego, wręcz przeciwnie - po chwili zjedzie do Ciebie wózek wypełniony materiałami wybuchowymi #2 . Biegnij w stronę wyjścia, gdzie czyha na Ciebie trzech przeciwników. Nastasa został ranny, dalszą drogę musisz kontynuować sam.
![]() | ![]() |
Po wdrapaniu się na kilka pierwszych półek skalnych natrafisz na niedźwiedzia #1 . Nie czekając aż ten do Ciebie podbiegnie (co może się skończyć źle) zastrzel bestię. Wspinaj się dalej, następnym dzikim zwierzęciem, któremu musisz sprostać jest puma . Właduj w ciało bestii jak najwięcej pocisków. Nie próbuj walczyć z nią bez aktywowanego Dead Eye #2 .
![]() | ![]() |
Gdy w końcu wespniesz się na sam szczyt, po cichu wyeliminuj zwiadowcę #1 . Użyj do tego noży do rzucania . Jeśli wystrzelisz z broni palnej, zdradzisz swoja lokalizację. Podnieś lornetkę, którą opuścił Indianin, a następnie zlokalizuj w obozie Dutcha #2 .
For Purely Scientific Purpose
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "At Home with Dutch" | Nic |
![]() | ![]() |
Wraz z profesorem i Nastasem skieruj się do Bearclaw Camp . Na swej drodze natrafisz na niedźwiedzia grizzly #1 . Właduj w niego tyle amunicji ile zdołasz, aby uśmiercić bestię. Jeśli posiadasz mocną strzelbę, wystarczy jeden strzał między oczy. Po dotarciu na miejsce udaj się na spotkanie z ludźmi z gangu Dutcha #2 . Rozpocznie się strzelanina, Nastasa zostanie zastrzelony.
![]() | ![]() |
Wykorzystaj fakt bycia w chatce i zza osłony wystrzelaj wszystkich członków gangu #1 . Dosiądź konia i wraz z MacDougalem powróć do Blackwater . W drodze powrotnej dwukrotnie zostaniesz zaatakowany przez bandziorów #2 .
The Prodigal Son Returns (to Yale)
Warunek wstępny | Odblokowuje |
Ukończ misję "For Purely Scientific Purposes" | Nic |
![]() | ![]() |
Podążaj za profesorem na dach. Gdy tylko wespniesz się po drabinie, Twój towarzysz zostanie schwytany. Spowolnij czasy (Dead Eye) i celnym strzałem w głowę pozbądź się napastnika #1 . Podnieś amunicję do karabinu snajperskiego i ukryj się za murkiem. Musisz wyeliminować kilku snajperów Dutcha znajdujących się na sąsiednich budynkach #2 .
![]() | ![]() |
Po oczyszczeniu terenu biegnij za MacDougalem po dachach #1 , aż dotrzesz do koni podstawionych w zaułku po wcześniejszej misji. Eskortuj go aż pod stację w Manzanita Post #2 . Na swej drodze oczywiście natrafisz na mały opór ze strony ludzi Dutcha .
Nagroda : $100
0
- Red Dead Redemption - poradnik do gry
- Red Dead Redemption: Opis przejścia, wyzwania, aktywności - poradnik do gry
- Red Dead Redemption: Opis przejścia
- Red Dead Redemption: The Frontier (1)
- Red Dead Redemption: The Frontier (2)
- Red Dead Redemption: The Frontier (3)
- Red Dead Redemption: The Frontier (4)
- Red Dead Redemption: The Frontier (5)
- Red Dead Redemption: Northern Mexico (1)
- Red Dead Redemption: Northern Mexico (2)
- Red Dead Redemption: Northern Mexico (3)
- Red Dead Redemption: Northern Mexico (4)
- Red Dead Redemption: The North (1)
- Red Dead Redemption: The North (2)
- Red Dead Redemption: The North (3)
- Red Dead Redemption: The North (4)
- Red Dead Redemption: Opis przejścia
- Red Dead Redemption: Opis przejścia, wyzwania, aktywności - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ksips Legend
Miałem właśnie Stalliona, ale nagle, ni z tego, ni z owego po wczytaniu save'a, zamiast mojego kremowego ogiera na wezwanie przybiegał... jakiś marniutki, brązowy :o Gdzie można kupić konia? I jak się je zmienia w trakcie gry?
Arxel Legend
hehe, konie lubią żyć własnym życiem i ginąć sobie.. Mój Kentucky Sadder również przepadł gdzieś bez wieści.. Inny koń jak tylko do mnie podbiegł to sobie postanowił zrobić wieczny odpoczynek, co wyglądało komicznie.. :)
Bardzo możliwe, że gdzieś, całkowicie przypadkiem, Twój koń spadł w przepaść, został rozjechany przez pociąg bądź zagryziony..
Zakupu dokonujesz w sklepach (General Store), konie to takie bileciki z odpowiednią ilością gwiazdek (jak wspomniał Gerpir Felian).. Aby odblokować bilecik na jakiegoś konia musisz wpierw go ujarzmić.. Po zakupie po prostu aktywujesz bilet i koń do Ciebie przybiega.. Możesz mieć więcej kuponów, po wybraniu któregoś staje się on Twoim głównym koniem i będzie przybiegał za każdym razem jak zagwiżdżesz.. :)
WLS Legionista
Czy ktoś może odpowiedzieć na moim wątku (dotyczący stroju w RDR)
link https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10528190
zanonimizowany747604 Junior
jak i gdzie dostac rózaniec od zakonnicy? raz dostalem ale zapomnialem gdzie...
bisfhcrew Legend
To koniec ?!
Dziwny koniec tej gry, aż musiałem sprawdzić czy aby na pewno.
Smutna gra..
zanonimizowany675033 Chorąży
Czy ta gra jest po polsku? Pożyczyłem od kolegi wersję anglojęzyczną, aby sprawdzić przez chwilę, czy warta swojej ceny i oceny. Gry z rozbudowaną fabułą lepiej rozkminiać w rodzimym języku.
zanonimizowany1074535 Junior
głupie abonamenty nie mogę zobaczyć reszty zadań
zanonimizowany1074535 Junior
czy są jakieś zadania w miastach za rzeką jak na przykład w Roca de Madera
zanonimizowany1136649 Pretorianin
JAK WYZWAĆ KOGOŚ NA POJEDYNEK? nie licząc tego jak oszukujemy w pokerze i jak oni nas wyzywają
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























