Puzzle Quest 2: Dark Elven Keep - zadania główne (1)
Aktualizacja:
Dark Elven Keep - zadania główne
Help Brek!
![]() | ![]() |
Rozpoczynasz w lokacji Arena [F1] . Porozmawiaj ze stojącym obok Brekiem , a następnie pokonaj Two Headed Ogre , który się pojawi. Następnie porozmawiaj ponownie z Brekiem a zakończysz zadanie (+2000 złota, +9000 doświadczenia).
Find Laurella!
![]() | ![]() |
Skieruj się na wschód do Arena [F2] . Pokonaj Trolla , zagraj mini-grę przy skrzyni i udaj się na północ. W Arena [F3] pokonaj Basiliska by uratować Laurelle , a następnie porozmawiaj z nią by zakończyć zadanie (+2000 złota, +10500 doświadczenia).
Free the Farmer
![]() | ![]() |
Skieruj się na zachód do Arena [F4] . Najpierw przy pomocy mini-gry odkryj pułapkę zlokalizowaną na środku lokacji, a potem możesz pokonać czterech Giant Skeletonów . Skieruj się na zachód. W Arena [F5] na drodze stoi ci Werewolf .
![]() | ![]() |
Po pokonaniu go możesz udać się jeszcze na południe do Arena [F6] by pokonać dwóch Ogrów i jednego Trolla oraz przeszukać skrzynię. Następnie udaj się na północ do Arena [F7] . Tutaj pokonaj Manticore by uratować Draule'a Perdena - po walce porozmawiaj z nim by zakończyć zadanie (+2000 złota, +12000 doświadczenia).
Escape the Arena!
![]() | ![]() |
Skieruj się na wschód do Arena [F8] i pokonaj tu Dark Orca . Zanim wykonasz zadanie możesz jeszcze udać się na wschód do Arena [F9] by pokonać Dark Chieftain i zgarnąć skrzynię.
![]() | ![]() |
Powróć do Arena [F8] i za pomocą wybranej mini-gry (Bash lub Pick ) otwórz drzwi prowadzące na północ. W Entrance [F10] pokonaj Dark Elven Warriora i skieruj się na północ (+2000 złota, +13500 doświadczenia).
The Iron Golem
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w Dark Elven Keep Entrance [F11] . Pokonaj Dark Elven War Mage oraz dwójkę Wraith i nie zapominając o skrzyni udaj się na zachód. W Prison [F12] możesz wykonać u Goblin Wizarda zadanie poboczne "Spellcasting Bee" - skieruj się następnie dalej na zachód.
![]() | ![]() |
W Prison [F13] możesz pokonać Dark Elven Warriora by dostać się do skrzyni, następnie udaj się na zachód. W Prison [F14] uważając na ukrytą pułapkę udaj się dalej na zachód.
![]() | ![]() |
W Prison [F15] pokonaj Giant Wolfa i Rabid Giant Wolfa . Na północ w Prison [F16] możesz udać się by pokonać Dark Elven War Mage i Dark Elven Warriora oraz skorzystać ze skrzyni.
![]() | ![]() |
Powróć następnie do Prison [F15] i udaj się na zachód do Black Iron Furnace [F17] . Zawalcz z Black Iron Golemem pamiętając, że jest on odporny na ataki fizyczne oraz czary. Musisz na planszy uzbierać 99 punktów akcji (ikonki pięści) by skorzystać z nietypowej broni. Jednocześnie nie dopuść by uzbierał wymaganą liczę czerwonej many do użycia zaklęcia Crushing Kill , przez które z pewnością polegniesz. Po pokonaniu go wykonasz zadanie (+14250 doświadczenia).
- Puzzle Quest 2 - poradnik do gry
- Puzzle Quest 2: Poradnik do gry
- Puzzle Quest 2: Opis przejścia
- Puzzle Quest 2: Verloren - zadania główne
- Puzzle Quest 2: Verloren - zadania poboczne
- Puzzle Quest 2: The Ice Caves - zadania główne (1)
- Puzzle Quest 2: The Ice Caves - zadania główne (2)
- Puzzle Quest 2: The Ice Caves - zadania poboczne
- Puzzle Quest 2: The Orc Tribe - zadania główne (1)
- Puzzle Quest 2: The Orc Tribe - zadania główne (2)
- Puzzle Quest 2: The Orc Tribe - zadania poboczne
- Puzzle Quest 2: The Catacombs - zadania główne (1)
- Puzzle Quest 2: The Catacombs - zadania główne (2)
- Puzzle Quest 2: The Catacombs - zadania główne (3)
- Puzzle Quest 2: The Catacombs - zadania poboczne (1)
- Puzzle Quest 2: The Catacombs - zadania poboczne (2)
- Puzzle Quest 2: Dark Dwarven Laboratory - zadania główne (1)
- Puzzle Quest 2: Dark Dwarven Laboratory - zadania główne (2)
- Puzzle Quest 2: Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (1)
- Puzzle Quest 2: Dark Dwarven Laboratory - zadania poboczne (2)
- Puzzle Quest 2: Dark Elven Keep - zadania główne (1)
- Puzzle Quest 2: Dark Elven Keep - zadania główne (2)
- Puzzle Quest 2: Dark Elven Keep - zadania poboczne
- Puzzle Quest 2: Gorgon's Cathedral - zadania główne
- Puzzle Quest 2: Opis przejścia
- Puzzle Quest 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
beowulf117 Generał
coś chyba nie jest do końca dobrze w poradniku misja Dungeon Smarts w Dark Dwarven Laboratory,4 screen od końca zółty nie na dół lecz w lewo
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Rozpoczynasz w lokacji Arena [F1] - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322593.jpg)

![Skieruj się na wschód do Arena [F2] - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322625.jpg)

![Skieruj się na zachód do Arena [F4] - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322656.jpg)

![Po pokonaniu go możesz udać się jeszcze na południe do Arena [F6] by pokonać dwóch Ogrów i jednego Trolla oraz przeszukać skrzynię - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322687.jpg)

![Skieruj się na wschód do Arena [F8] i pokonaj tu Dark Orca - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322718.jpg)

![Powróć do Arena [F8] i za pomocą wybranej mini-gry (Bash lub Pick ) otwórz drzwi prowadzące na północ - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322750.jpg)

![Znajdziesz się w Dark Elven Keep Entrance [F11] - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322781.jpg)

![W Prison [F13] możesz pokonać Dark Elven Warriora by dostać się do skrzyni, następnie udaj się na zachód - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322812.jpg)

![W Prison [F15] pokonaj Giant Wolfa i Rabid Giant Wolfa - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322843.jpg)

![Powróć następnie do Prison [F15] i udaj się na zachód do Black Iron Furnace [F17] - Dark Elven Keep - zadania główne (1) | Opis przejścia | Puzzle Quest 2 - Puzzle Quest 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1053/1027322875.jpg)
