PUBG: Jak się poruszać na wyspie Miramar?
Aktualizacja:
Wyspa Miramar znacząco różni się od "starej" mapy Erangel nie tylko pod względem wizualnym, lecz także z uwagi na inną topografię. Pełno jest tutaj otwartych przestrzeni, gdzie ciężko się ukryć, nie brakuje też wysokich gór, skąd można z łatwością dostrzec nawet najdalej położonych graczy, lecz skąd można także bardzo łatwo spaść i zginać.
Jeśli dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki na dodanej wraz z aktualizacją 1.0 mapie Miramar, pamiętaj o następujących poradach:
- Jeśli widzisz gdzieś jakieś wzniesienie, prawie na pewno da się tam wdrapać. Warto z tego korzystać, gdyż wejście na wysoki punkt pozwoli ci zbadać okoliczny teren na obecność innych graczy czy ciekawych miejsc.
- Każde wysokie wzniesienie to także potencjalne zagrożenie. Pamiętaj, że nie tylko ty możesz się na nie wdrapać - na pobliskim wzgórzu siedzieć może przecież gracz, który kilkoma strzałami pozbawi twoją postać życia. Staraj się, w miarę możliwości, sprawdzać wzgórza na obecność innych graczy - jeśli masz szansę, lepiej zajść takiego gracza od tyłu, wdrapując się na to samo wzniesienie z innej strony, niż ostrzeliwać się z nim gdy ma przewagę wysokości.
- Wzgórza wiążą się także z innym zagrożeniem - upadkiem z wysokości. Schodząc z góry można bardzo łatwo źle ocenić wysokość, spaść kilka metrów w dół i zginąć w najbardziej bezsensowny sposób. Jeśli próbujesz zejść do doliny, dokładnie planuj kolejne kroki.
- Miramar pełne jest także mniejszych wzniesień i dolin, które stanowią nie mniejsze zagrożenie, niż olbrzymie zbocza górskie. Pędząc sprintem przez otwarty teren bardzo łatwo wpaść do jakiejś dziury, ginąć na miejscu albo blokując postać z uwagi na błąd w grze.
- Poruszanie się na otwartych przestrzeniach nie jest tutaj wskazane. Na "starej" mapie, Erangel, można było biegać pomiędzy drzewami czy czołgać się w gęstej trawie, na Miramar są też rzecz jasna tego typu tereny, lecz jest ich znacznie mniej. Jeśli już musisz przebiec przez otwarty teren, postaraj się chociaż pobieżnie zbadać, czy w okolicy nie czai się wróg.
- Sprawdza się tutaj ta sama zasada odnośnie lądowania, co na Erangel - jeśli chcesz szybko walczyć z innymi graczami, wyląduj w dużym mieście, jeśli jednak nie zależy ci na walce lepiej wylądować gdzieś na uboczu.
0
Komentarze czytelników
Bunshiin Pretorianin
To jakiś poradnik na downów, który uczy graczy chodzić w grze...
Bez przesady...
Podstawy podstaw zna każdy, a tutaj dodatkowo napisane jest to takim rozciągnięęętym stylem... jedno wielkie, niepotrzebne nikomu lanie wody.
Ten poradnik niczego nie uczy.
Już nie wspominając, że napisała go osoba, która z tytułem miała kontakt chyba ze 2 godziny...
Sam apekt spadochronu - "POD ŻADNYM POZOREM nie otwieraj wcześniej".
Gówno prawda, bo otwierając wcześniej damy radę dolecieć do miejsc oddalonych od miejsc lądowania innych graczy :>
barwlo2000 Junior
UMP9 i UZI i tzw. "Tommy Gun" (Thompson M1928A1) to pistolety maszynowe (sub-maschineguns[SMG])
Jeyhard Generał
Poradnik jest w gruntownej przebudowie - na dniach pojawi się kilkadziesiąt nowych rozdziałów traktujących o wszystkich aspektach rozgrywki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
