Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna wieża - przeszłość (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kolejny balkon i kolejna zapadnia, która należy uruchomić [233]. Fragment drewnianej ściany obróci się w naszym kierunku. Wskakujemy na niego [234].
![]() | ![]() |
Gdy ścianka wróci do właściwego położenia, skaczemy w kierunku półki przy ścianie [235]. Kawałek dalej czeka nas walka z kilkoma bestiami [236].
![]() | ![]() |
We wnęce pociągamy za drążek [237], dzięki czemu platforma ponownie zmieni położenie. Na niej naturalnie czekają już bestie [238].
![]() | ![]() |
Na samym szczycie ponownie musimy przeskoczyć pomiędzy "wielkim-drewnianym-wirującym-czymś" [239] i zawisnąć na gzymsie [240].
![]() | ![]() |
Wspinając się z gzymsu na gzyms docieramy do korytarza [241] najeżonego pułapkami. Podwójne drewniane pale pokonujemy biegnąc po ścianie [242], wcześniej wdrapując się na kamienny blok.
![]() | ![]() |
Aby wcisnąć zapadnię umieszczoną na ścianie [243], musimy wspiąć się do niej po belkach na ścianie. W końcu możemy uzupełnić zdrowie i zapisać stan gry [244].
0
- Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
- Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
- Prince of Persia Warrior Within: Trybiki i śrubki
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna wieża - przeszłość (1)
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna wieża - przeszłość (2)
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna wieża - przeszłość (3)
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna jama - przeszłość (1)
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna jama - przeszłość (2)
- Prince of Persia Warrior Within: Mechaniczna jama - przeszłość (3)
- Prince of Persia Warrior Within: Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (1)
- Prince of Persia Warrior Within: Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (2)
- Prince of Persia Warrior Within: Pokój aktywacyjny - przeszłość (1)
- Prince of Persia Warrior Within: Pokój aktywacyjny - przeszłość (2)
- Prince of Persia Warrior Within: Pokój aktywacyjny - przeszłość (3)
- Prince of Persia Warrior Within: Trybiki i śrubki
- Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany720755 Junior
mam proble w 132 niema wyrwy tylko mam kraty skacze tam i lapie sie ale nie da sie nic wiecej zrobic pomocy... jak mozna na meila. xgronekx @znajomi.pl albo gg. 5827254
zanonimizowany724532 Junior
Mam problem ;( jak mam sprowokowac te bestie zeby mi rozwalily te drewniane dzwi ;( prubowalem zatrzymywac czas jak biegl do mnie jeden i walna w sciane ale jej nie rozwalil co zrobic ?? z gory dziekuje za odp
zanonimizowany723480 Legionista
wielkie dzięki za świetny poradnik, ale mam pytanie:
Skąd ty wziąłeś nazwy przeciwników?!
nie żadna "mroczna zjawa" tylko "Crow Master"
nie "gigant" tylko "Brute"
ten najsłabszy koleś w czaszce to "Keeper"
a ten trochę od niego silniejszy, w czerwieni z zamaskowaną twarzą to "Rider"
typ podobny do Rider'a tylko trochę większy i bardzięj skąpo ubrany to "Executioner"
ta, która cały czas nad tobą skacze to "Blade Dencer"
a ten, który rzuca sztyletami to "Silhouettes"
oprócz tego są jeszcze bestie - "Spike Beast" i "Scavenger"
("Dahaka" to rodzaj męski)
zanonimizowany743618 Junior
witam mam problem. z misią: MROCZNA DŁOŃ LOSU POŁUDNIOWE PRZEJŚCIE - TERAŹNIEJSZOŚĆ . jak jest ten kolo co rozwala krate i co trzeba się tam przedostać [119] , to jest wszystko dobrze ale kiedy już skacze na tą line [121], i nie wiem co mam dalej zrobić robię już tą misie pół dnia i nie wiem o co tam chodzi próbowałem już dużo sposobów. z góry thx za odp.
zanonimizowany755687 Junior
mam problem z tym pokonaniem Dahaki co on upada a potem wskakuje z powrotem. Co zrobić gdy upada?
zanonimizowany374127 Junior
grał w to ktoś na ps3 jest tam trofeum z mocami czasu jak je zrobić
zanonimizowany741193 Junior
dla tych którzy nie wiedzą gdzie jest Water Sword Niezbędny do alternatywnego zakończenia. trzeba zdobyć wszystkie life upgrade-y a wtedy będzie czekał w sali tronowej
zanonimizowany1046509 Junior
Taki problem: [link] , Błagam pomóżcie.
Wilk1999 Generał
Tak tylko dla ścisłości spytam: Wszelkie bonusy odblokowujemy przechodząc fabułę gry, tak?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Kolejny balkon i kolejna zapadnia, która należy uruchomić [233] - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594082984.jpg)

![Gdy ścianka wróci do właściwego położenia, skaczemy w kierunku półki przy ścianie [235] - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594083015.jpg)

![We wnęce pociągamy za drążek [237], dzięki czemu platforma ponownie zmieni położenie - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594083046.jpg)

![Na samym szczycie ponownie musimy przeskoczyć pomiędzy wielkim-drewnianym-wirującym-czymś [239] i zawisnąć na gzymsie [240] - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594083078.jpg)

![Wspinając się z gzymsu na gzyms docieramy do korytarza [241] najeżonego pułapkami - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594083109.jpg)

![Aby wcisnąć zapadnię umieszczoną na ścianie [243], musimy wspiąć się do niej po belkach na ścianie - Mechaniczna wieża - przeszłość (3) | Trybiki i śrubki | PoP Dusza Wojownika - Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/333/594083140.jpg)
