Playboy The Mansion: Posiadłość i pracownicy

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Posiadłość i pracownicy

Na podstawie naszych powyższych rozważań, doskonale znasz już rolę pracowników w systemie gry. Cenną uwagą jest fakt, że zawsze opłaca się zwolnić podwładnego, by zastąpić go kimś o wyższych parametrach (kwestie moralne najwyraźniej do twórców gry nie przemawiają). Ciągła fluktuacja pracowników jest więc wskazana i sprzyja poprawie jakości materiałów. Należy także pamiętać, że istnieją sposoby zwiększenia statystyk ludzi aktualnie przez nas zatrudnionych. W przypadku dziennikarzy będzie to ciągłe zlecanie im pisania coraz to nowych artykułów (i odrzucanie starych), modelkom natomiast najlepiej robi uprawianie sportów. Poziom zgłębienia danego tematu zwiększa się także w trakcie rozmów i reprezentowany jest przez "tematyczne" chmurki unoszące się nad głowami konwersujących osób. Odpowiednie poziomy wtajemniczenia w różnorakie branże podnoszą wspomniane już premie tematyczne (demographic).

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Playboy: The Mansion

25 stycznia 2005

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl