Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Do Zachodniej Puszczy
Aktualizacja:
Zuzanna: Po wyjściu z domu spotkaliśmy bobra, który obiecał poprowadzić nas do poszukiwanego listem gończym pana Tumnusa. Przy płonących meblach, rzuciłam kilkakrotnie kulkami śnieżnymi w ogień, tak by go ugasić. Teraz wystarczyło już tylko rozwalić blokujące drogę rumowisko. Wśród drewnianych odpadków znalazłam fletnię Tumnusa. Trzeba było się spieszyć, gdyż znów zaatakowały wilki. W ten sposób rozprawiliśmy też z kolejną blokadą. | ![]() |
Sytuacja stawała się coraz bardziej dramatyczna. Pan Bóbr musiał przegryźć blokujący drogę konar, a my musieliśmy odganiać wilki. Nie było innej możliwości jak otoczyć ogniem. Piotr chwycił żagiew, podpalił ją i zapalił ognisku u wylotu doliny oraz krzaki z lewej i prawej strony. Niestety wicher co chwila zdmuchiwał ogień, więc trzeba było to powtarzać kilkakrotnie. Gdy bóbr w końcu przegryzł się przez drewno, mogliśmy wreszcie uciec. | ![]() |
Nie był to jednak wcale koniec niebezpieczeństw. Pojawiły się skrzaty z łukami. Całe szczęście, że ja także znalazłam łuk, którym mogłam szyć do napastników z bezpiecznej odległości. Most zwodzony był skuty lodem i trzeba było wpierw go zniszczyć, by uwolnić mechanizm. Dokonali tego wspaniale Edmund z Łucją. | ![]() |
Zuzanna: Łucja bez pomocy Edmunda nigdy nie przedostałaby się przez głęboką zaspę. Zdradzieccy łucznicy cały czas nas ostrzeliwali z bezpiecznych pozycji. Tak im się przynajmniej zdawało, gdyż wystrzelałam ich z pozoru znacznie gorszego miejsca. Sytuacja zrobiła naprawę gorąca, gdy natknęliśmy się na ogra. Miałam przy sobie fletnię, której użycie polecił mi bóbr. Zagrałam melodię usypiającą, a ogr natychmiast padł jak rażony gromem. | ![]() |
Niestety droga przed nami została zablokowana, a na dodatek obległy nas wilki. Nie pozostało nic innego jak bić się do ostatniego tchu. Niestety wilków przybywało i musieliśmy jakoś odciąć im drogę. Piotr podpalił drzewa po prawej stronie. Ja, wraz z Edmundem wykonaliśmy nasz specjalny atak obok ogniska, rozłupując posąg i blokując kolejną pieczarę. Następnie strzeliłam z łuku do drewien nad następną jaskinią, a Łucja prześliznęła się przez szczelinę na lewo od ostatniej pieczary i zniszczyła ostatni wspornik. Niestety zbudził się ogr, który natychmiast ruszył za nami. Mieliśmy tylko pół minuty na to, by znaleźć kryjówki. | ![]() |
Piotr: Poszliśmy dalej. Gdy znaleźliśmy się w lesie zaatakowały nas przedziwne, chodzące po drzewach istoty. Broniliśmy się do upadłego, chcąc zakończyć walkę tak szybko, jak było to możliwe, gdyż gdzieś w pobliżu czaił się ogr. Pojawił się w ostatniej chwili i zostało nam tylko kilkanaście sekund na schowanie się. Na szczęście udało się... | ![]() |
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe
14 listopada 2005
- Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii Lew, Czarownica i stara szafa: Poradnik do gry
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Opis przejścia
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Nalot
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Pierwsze spotkanie z Narnią
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Garderoba
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Latarniane Pustkowie
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Do Zachodniej Puszczy
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Bobrowa tama, Przez tunel
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Zamarznięte jezioro
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Wielka rzeka
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Na ratunek Edmundowi
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Za Aslanem
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Zamek czarownicy
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Wielka bitwa, Biała czarownica
- Narnia The Lion, The Witch and The Wardrobe: Opis przejścia
- Opowieści z Narnii Lew, Czarownica i stara szafa: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gram w tą grę z młodszym rodzeństwem. Wszystko fajnie ładnie, ale w 4 poziomie kiedy trzeba podpalić krzaki by móc przewrócić skałę jest bug, mianowicie podpalone roślinki nie spalają się, co robić?
Pomocy!!!! Jestem na poziomie Bobrowa Tama, ale nie moge pokonac ogra. Wiem co mam zrobic ale za kazdym razem ten ogr zrzuca dieciaki, a potem zabija. Nigdy nie moge go pokonac, bo te stwory mi przeszkadzaja! Jak mam to zrobic? A łucznicy? Jak ich pokonam, to zjawiają sie nowi! Pomóżcie, błagam!!! Próbowałam przez godzinę i nie mogłam tego zrobić!!!
ludzie niech ktos napisze mi jaka jest dalsza czesc strony o walce z bossem-ogrem.Nie mam premium i chce sie tego dowiedziec.
Cześć.Mam pytanie.Jak się gra w dwie osoby? Jestem ciekawa.Szukam w opcjach przewracam i dalej nie wiem.Proszę o odpowiedź.
Juz to przeszlam.Ciekawe co dalej.....
Luuudzie co zrobic w tym tunelu?Biegam od wilkow do tych brzydali co pchaja skale,ale w koncu konczy mi sie czas :(Nie mam pomyslu jak to przejsc.Czy jest jakas kolejnosc?
Podaj konkretną sytuację i poziom.
HELP!!!!Jak uspać tego ogra?Jakie kombinacje klawiszy i po kolei jakie ikonki mają być włączone?
patka893
Karły znajdują się po prawej stronie urwiska(na górze), idź do miejsca gdzie masz jedną z pomoc które wykupiłaś za posągi, a dokładnie są to ogniste strzały czy jakoś tak już nie pamiętam. Tam przełącz się na Zuzannę i podejdź do samego rogu karły są naprzeciwko ciebie wtedy kliknij celowanie łukiem, a karły będą ci się świecić na żółto co znaczy, że możesz w nich strzelać, oczywiście uprzednio oczyść teren z wrogów, bo będzie ci ciężko strzelać łukiem w nich, wrogowie będą ci strasznie przeszkadzać.
Oj dzięki po pewnym czasie sama na to wpadłam, teraz jestem w Wielkiej Bitwie i tam jak mam zabijać pewną ilość np. ghuli to mi się wyświetla, że mam zabić 4 skrzaty tylko, że rozglądam się dookoła normalnie wszystko już obeszłam, a ich nigdzie nie ma;<
patka893
Na początku trzeba go osłabiać beczkami tak jak to się robiło z olbrzymami, jak straci około 2/3 lub nawet połowę życia to już go można zwykłymi atakami osłabiać najlepsza jest zdolność specjalna Edmunda z Piotrem.
Dobra już przeszłam.
Ale teraz jak jestem dalej w tym poziomie Bitwa pod Beruną to wyskakuję do mnie taki co go muszę zabić co ma dużo życia jest otoczony życiem tak na zielono. Jak mam to zrobić?
Aneta 19 bardzo dziękuję za pomoc, przeszłam.
Natomiast teraz jestem w poziomie Bitwa pod Beruną.
Tam zabija ich wszystkich tak jak jest napisane u góry, lecz po chwili jeden z 'ogrów' wchodzi na górę i zmiata maczugą moje centaury co mam zrobić, aby do tego nie dopuścić. Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuję;]
tigerheart age
To bardzo proste, w tej części misji nie należy iść prosto w łapy cyklopa bo to nie ma sensu, musisz przejść przez szparę Łucją jest ona na drodze do cyklopa. Więc kiedy nią wejdziesz musisz zaatakować nadal będąc Łucją stertę kamieni, aby odblokować drogę dla Zuzanny wtedy przełączasz się na nią i idziesz na górę ścieżki ( nie do cyklopa) i na końcu tej drogi będziesz prawie nad cyklopem wtedy grasz na fletni i wystukujesz odpowiednie przyciski i cyklop idzie sobie smacznie spać.
Wtedy przechodzisz tą rundę lecz jeszcze nie cały poziom w razie problemów mój post do patka893 ma rozwiązanie. Życzę powodzenia w grze:)
ej aneta19 przeszłem z bratem na poziomie "za aslanem" etap z usypianiem centaurow i doszłem do miejsca gdzie walczysz z ghulami i karłami i dalej nie moge iść bo cyklop zagradza a jak próbuje przejsc to on chwyta łucje.jak to przejść?plis pomoz
Droga PatrycjaDrogosz
W tym poziomie chodzi o to, że oprócz zabijania ghuli musisz pilnować czasu, który po pewnym czasie pojawi się na górze monitora. Nie można się wtedy cofnąć ani iść do przodu (ponieważ drzewa zagradzają drogę), po prostu walcz z nimi, aż pojawi się informacja, aby schować się rodzeństwem za kamienie, nie sposób tego nie zauważyć, będą to cztery kółka z wizerunkami bohaterów. Wtedy przełączając się pomiędzy nimi schowaj każdego za kamienie i pilnuj czasu chociaż nie powinnaś mieć z tym problemu. Jak schowasz wszystkie dzieci pojawi się scenka i koniec poziomu.
Ta gra naprawdę nie jest trudna, przeszłam ją wiele razy, już sama nie pamiętam ile, więc służę pomocą.
patka893.
Musisz zapalić wszystkie krzaki, a także starać się unikać wilkołaków bo możesz zginąć nawet Łucja nie pomoże. Rób jak powyżej, aż pojawi się zegar informując o zagrożeniu cyklopem wtedy skieruj się Zuzanną lub Łucją wszystko jedno w kierunku drzew i czekaj, aż pojawi się kółko na pniaku drzewa z informacją, że można wspiąć się na drzewo. Podobnie było z poziomem gdzie była walka Piotra z głównym wilkiem więc już powinnaś wiedzieć co zrobić.
Ratunku!
Naprawdę bardzo proszę o pomoc!
Jestem w poziomie 'Za Aslanem'. Kiedy już usypiam centaury i ogra wchodzę do takiego lasu gdzie strzały Zuzanny zamieniają się na ogniste pale wszystkie trzy kupki krzaków, ale dalej nie mam gdzie iść nie mogę znaleźć drogi(wyjścia).
POMOCY!!!!
Jestem na chyba 5-tym poziomie. Usypiam tego ogra, a później załatwiam te wilki i chowam się dzieciakami przed nadchodzącym ogrem. Później idę do takiego mini-lasku i muszę zabić hule. Po zabiciu ich nie mogę wyjść. Idę prosto-i nic. Idę w tył-i też nic. Proszę pomóżcie! Z góry dziękuję!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






