No Man's Land: Misja 6 Kampania 3
Aktualizacja:
MISJA 6 - PATRIOCI
MARRIAGE AND MISHAPS (MAŁŻEŃSTWO I NIESZCZĘŚCIE)

Cele misji:
- Powstrzymaj atak angielskich żołnierzy [1]
- Zniszcz jeden z angielskich ratuszy (city hall) [2]
Anglicy przybyli do osady wyciągnąć od biednych patriotów pieniądze i trzeba im przyznać, że nie mają ani odrobiny wyczucia - nie dość, że przerwali ślub dwójki naszych bohaterów (A ) (Samuela Sandersa oraz Madeleine Carpenter), to jeszcze zabrali się za niszczenie budynków. To już jest dla spokojnych farmerów za wiele. Przejmujesz kontrolę nad bohaterami oraz kilkoma żołnierzami, a Twoim pierwszym zadaniem jest oczywiście pozbycie się natrętów [1]. Nie będzie to zbyt trudne, ale lepiej się pospiesz, bo zabrali się już za mordowanie ludzi. Po zabiciu Anglików dowiesz się, że teraz trzeba Ci zniszczyć jeden z angielskich ratuszy [2]. Zanim się jednak za to zabierzesz, poślij kogoś (najlepiej Madeleine Carpenter) do punktu B (uważaj na kręcące się w okolicy wilki). Znajduje się tam kolejna osada, która odda się pod Twoją kontrolę od razu, gdy tylko doń wejdziesz. Wszystkich farmerów z obu osad poślij do pracy (nie musisz werbować nowych) i rozpocznij rekrutację jednostek. Zbyt wielkiego wyboru nie masz - możesz "wyprodukować" jedynie militiamanów, czyli swoistych żołnierzy armii ochotniczej (czy po prostu powstańców). Zbyt silni oni nie są, więc będziesz potrzebować dość dużej ich liczby - w punkcie C zgromadź więc około 20. Umieść również kilku w punkcie D , by pilnowali okolicy i nie dopuścili do ataku ze strony zachodniego obozu (E ). Z tego obozu właśnie ruszać będą w kierunku Twojej osady niewielkie grupy żołnierzy, ale mimo wszystko lepiej zaatakować obóz położony na wschodzie (F ) - jest po prostu słabiej chroniony. Ruszaj więc doń, zatrzymaj swoich ludzi przed bramą i każ utrzymać pozycję ("Hold Position"). Dzięki temu wychodzący z obozu wrogowie zostaną natychmiast rozstrzelani i tym samym nie będziesz miał problemów z wejściem do środka. Teraz warto skorzystać z umiejętności bohatera (Samuela Sandersa) - potrafi on podkładać dynamit, więc wysadź obie wieże strażnicze. Nie każ ludziom wchodzić do obozu, bo zginą od kul armatnich. Wprowadź do środka tylko bohatera i wysadź ratusz.
- No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry
- No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry
- No Man's Land: Kampania 3
- No Man's Land: Misja 1 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 2 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 3 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 4 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 5 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 6 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 7 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 8 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 9 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 10 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 11 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 12 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 13 Kampania 3
- No Man's Land: Misja 14 Kampania 3
- No Man's Land: Kampania 3
- No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
