Mortal Kombat ciosy: Nightwolf
Aktualizacja:
Nightwolf
Lightning jest ciosem nie do zablokowania, jego wzmocniona wersja jest odrobinę szybsza i jest juggle-rem od którego możemy rozpocząć kombo. Axe Swing jest juggle-rem dającym się łatwo wpasować w większość kombosów podstawowych. Dzięki czemu jest głównym narzędziem tworzenia dłuższych sekwencji ciosów. Choke to cios wyglądający jak chwyt, zadaje duże obrażenia i powinien być wykorzystywany do kończenia kombosów o ile jest to możliwe. Reflect jest ciosem defensywnym, odbija pociski wystrzelone przez przeciwnika wprost do ich właściciela. | ![]() |
Fatalities
Little Off The Top |
| W odległości skoku |
Ascension |
| Blisko przeciwnika |
Stage Fatality |
| Blisko przeciwnika |
Babality |
| Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Shoulder |
| Cios na High |
Lightning |
| Nie do zablokowania |
Arrow Shot |
| Pocisk na High |
Reflect |
| Odbicie pocisku |
Axe Swing |
| Juggle, cios na High |
Choke |
| Cios na High |
Kombosy z szybką zamianą
Waning Moon |
| |
Rising Hawk |
| |
Diving Eagle |
|
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Razor's Edge |
| |
Falcon Swap |
| |
Deadly Talon |
| |
Howling Wolf |
| |
Bull And Bear |
|
Kombosy podstawowe
Blade And Edge |
| 3 ciosy High, High, Mid 12 |
Axe Blast |
| 2 ciosy na High i 2 na Mid 16 |
Dagger Stab |
| 5 ciosów na High 14 |
Deadly Dance |
| 3 ciosy na High 14 |
New Earth |
| 3 ciosy na High 15 |
Tomahawk Smash |
| 3 ciosy High, High, Mid 18 |
Full Moon |
| 3 ciosy na High 17 |
Spirit Tracks |
| 2 ciosy High, Low 11 |
Kombosy złożone
| 20 |
| 21 |
| 20 |
| 27 |
| 28 |
| 30 |
| 28 |
| 30 |
| 29 |
| 30 |
- Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
- Mortal Kombat ciosy: Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
- Mortal Kombat ciosy: Postacie
- Mortal Kombat ciosy: Baraka
- Mortal Kombat ciosy: Cyber Sub-Zero
- Mortal Kombat ciosy: Cyrax
- Mortal Kombat ciosy: Ermac
- Mortal Kombat ciosy: Jade
- Mortal Kombat ciosy: Jax
- Mortal Kombat ciosy: Johnny Cage
- Mortal Kombat ciosy: Kabal
- Mortal Kombat ciosy: Kano
- Mortal Kombat ciosy: Kitana
- Mortal Kombat ciosy: Kratos
- Mortal Kombat ciosy: Kung Lao
- Mortal Kombat ciosy: Liu Kang
- Mortal Kombat ciosy: Mileena
- Mortal Kombat ciosy: Nightwolf
- Mortal Kombat ciosy: Noob Saibot
- Mortal Kombat ciosy: Quan Chi
- Mortal Kombat ciosy: Raiden
- Mortal Kombat ciosy: Reptile
- Mortal Kombat ciosy: Scorpion
- Mortal Kombat ciosy: Sektor
- Mortal Kombat ciosy: Shang Tsung
- Mortal Kombat ciosy: Sheeva
- Mortal Kombat ciosy: Sindel
- Mortal Kombat ciosy: Smoke
- Mortal Kombat ciosy: Sonya Blade
- Mortal Kombat ciosy: Stryker
- Mortal Kombat ciosy: Sub-Zero
- Mortal Kombat ciosy: Postacie
- Mortal Kombat ciosy: Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Całkowicie nie rozumiem po co do tej gry jest potrzebny poradnik!!
Może ktoś mi to łaskawie wytłumaczy.
przydalo by sie takie rozpisanie klawiszy jak tu w poradniku do street fighter 4
Co za nonsens znajduje się w tym poradniku, Klasyczne fatality nie wykona się jak się wygra sekretne walki (jedynie jeżeli miałeś grę w wersji preorder i dostałeś kod na klasyczny strój), babality można wykonać używając bloku podczas walki (jedyny wyjątek to babality na kintaro, goro i shao kahna w trybie drabinki)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















































































































, 





, 



, 

, 
, 



, 

, 
, 






, 

, 



, 






, 

, 

, 



, 

, 
, 

, 




, 

, 

, 





, 

, 







, 

, 

, 


