21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2
Aktualizacja:
21. Makoto

Król wyścigów Tokio. Jego zadania są naprawdę pomysłowe. Przed jego obliczem pojawiamy się automatycznie po wygranej z Kenichim.
Wyścig 1

Misja nie jest ani trudna, ani łatwa. Musimy dokonać kilku precyzyjnych skoków, aby przelecieć nad punktami kontrolnymi. Na dodatek mamy limit czasu, więc do roboty.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
W momencie startu, tak jak stoisz, skręć od razu w lewo i podążaj chodnikiem do pierwszej spotkanej drogi głównej. Gaz do dechy i jedź nabrzeżem do pierwszego punktu. Musisz wykonać pierwszy skok. Cofnij się do garażu i rozpędź samochód (górny lewy). Nie musisz używać nitro, jeśli uzyskałeś dobrą szybkość. Następny punkt znajduje się niedaleko. Tak jak wylądowałeś, skręć ponownie w lewo i jedź aż zobaczysz ogromną skocznię. Ponownie się rozpędź (górny prawy) i skocz z pomocą nitro. Następny punkt znajduje się na wielkim placu w zachodniej części (lewy dolny). Obierz sobie jedną z prostych i pędź jak najszybciej. Przed wykonaniem ostatniego skoku musisz mieć minimum 35 sekund zapasu. Ostatni punkt jest najtrudniejszy do zdobycia (dolny prawy). Skok musi być bardzo precyzyjny, bo inaczej wpadniesz do wody i będziesz musiał powtórzyć wyścig. Teraz tylko mostem obok wróć na drugi brzeg i wjedź na metę.
Poziom trudności: 6/10
Wyścig 2

Bardzo długa trasa. Zwiedzamy praktycznie całe Tokio wzdłuż i wszerz. Wyścig można przejechać zarówno motorem jak i najnowszym wózkiem dostępnym w grze.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Jest ślisko, także uważaj na przypadkowe stłuczki. Komputer strasznie lubi blokować ruch uliczny i pozwala na ucieczki przeciwników. Dojedź do miejsca pokazanego na obrazku (lewy górny) i wjedź na szyny. Nieopodal zeskocz z torów i zalicz następne punkty kontrolne. Czeka Cię jeden daleki skok na drugi brzeg (prawy górny). Przy dojeździe na metę użyj skrótów. Jeden z nich to mała uliczka, widoczna na jednym ze skrzyżowań (lewy dolny). Komputer z niej nie korzysta, a to przecież kilka cennych sekund zaoszczędzonych na drodze okrężnej. Aby zakończyć wyścig będziesz musiał wjechać na mała rampę (prawy dolny).
Poziom trudności: 9/10
Odblokowany wóz - Torque JX

0
- Midnight Club II - poradnik do gry
- Midnight Club II - poradnik do gry
- Kariera
- 01 Moses | Kariera | Midnight Club 2
- 02 Steven | Kariera | Midnight Club 2
- 03 Maria | Kariera | Midnight Club 2
- 04 Hector | Kariera | Midnight Club 2
- 05 Gina | Kariera | Midnight Club 2
- 06 Angel | Kariera | Midnight Club 2
- 07 Dice | Kariera | Midnight Club 2
- 08 Blog | Kariera | Midnight Club 2
- 09 Jewel & Julie | Kariera | Midnight Club 2
- 10 Primo | Kariera | Midnight Club 2
- 11 Stephane | Kariera | Midnight Club 2
- 12 Farid | Kariera | Midnight Club 2
- 13 Ian | Kariera | Midnight Club 2
- 14 Parfait | Kariera | Midnight Club 2
- 15 Shing | Kariera | Midnight Club 2
- 16 Ricky | Kariera | Midnight Club 2
- 17 Haley | Kariera | Midnight Club 2
- 18 Zen | Kariera | Midnight Club 2
- 19 Nikko | Kariera | Midnight Club 2
- 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2
- 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2
- 22 Savo (World Champion) (1) | Kariera | Midnight Club 2
- 22 Savo (World Champion) (2) | Kariera | Midnight Club 2
- Kariera
- Midnight Club II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1074627 Legionista
A skąd macie polską wersję gry? czy to fotomontaż? Szukam spolszczenia wszędzie i nigdzie nie znalazłem. Proszę o pomoc. Angielska wersja mnie wkurza.
Artcik Chorąży
ta gra to szajs ale 3 to fajna nawet tylko zeby podrasowali grafe w 3 to piekna gra by była
eJay Legend

enJoy:) Gierka jest juz troche leciwa, ale mysle, ze znajda sie gracze, ktorzy z checia pograja w protoplastę NFS U:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.