15 Shing | Kariera | Midnight Club 2
Aktualizacja:
15. Shing

Leszcz, ale dzięki niemu poznajemy strukturę ulic Tokio - nowej "mieściny" w jakiej przyjdzie nam się ścigać.
Wyścig 1

Musimy dojechać na metę przed upływem czasu. Zadanie jest prostackie. Na mieście czekają na nas 2 pościgi policyjne, ale za kierownicą siedzą chyba emeryci.
![]() | ![]() |
Od samego początku jedź w prawo. Owalem dojedziesz do pierwszego punktu kontrolnego. Skręć w lewo i wjedź na górę. Jedź środkiem, po szynach (po lewej). Uważaj na rozwidlenia. Przy końcu zeskocz na dół (po prawej). Teraz tylko jedź prosto, aż zobaczysz po prawej stronie jezdni metę.
Poziom trudności: 3/10
Wyścig 2

Ścigamy się tylko z Shingiem. Kluczem do zwycięstwa jest zostawienie go na jednym ze słupów, albo Policji. Dojazd do mety jest dosyć trudny. Uważaj żebyś nie zderzył się z drzewem, bo przeciwnik Cię prześcignie.
![]() | ![]() |
Jeśli w ciągu kilku prób nie uda Ci się wygrać to zapamiętaj miejsce korków ulicznych. Są one praktycznie na każdym skrzyżowaniu (po lewej). W centrum będziesz zmuszony do wjazdu na autostradę (po prawej). Zaraz potem zeskocz po lewej stronie i gnaj do mety ile wlezie. Meta jest w parku, będziesz musiał wykonać jeden skok, aby tam się dostać.
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Lusso XT

Wyścig 3

Ostatni wyścig Shinga. Najtrudniejszy, ale gdy użyjemy autko odblokowane wcześniej, zwycięstwo będzie w naszym zasięgu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wyścig zaczynasz obok akweduktu. Zalicz w nim wszystkie punkty kontrolne i skręć w lewo. Komputer będzie ci podsuwał kolejne pościgi policyjne (lewy górny). Staraj się je zgubić bo inaczej dużo stracisz. Teraz będziesz jeździł z jednego brzegu na drugi. Do miejsca oznaczonego na obrazku (prawy górny) będziesz jeździł w zakorkowanym centrum. Wjedź na górę, na szyny. Kilka sekund dalej będziesz musiał zeskoczyć z mostu i skręcić w lewo. Czeka Cię kolejny skok, tym razem dłuższy. Rozpędź się, włącz nitro i precyzyjnie wyląduj na ziemi (lewy dolny). Omiń rondo i zaliczaj kolejne punkty. Teraz czeka Cię najtrudniejsza rzecz. Musisz przejechać przez garaże (prawy dolny). Po nich jest skocznia. Występuje tu pewne ryzyko, gdyż wyskok z niej prowadzi do dosyć wąskiego mostku. Można się utopić i przegrać. Alternatywną drogą do mety jest most oddalony o 50 metrów w lewo. Bądź jednak pewien, że komputer na pewno skorzysta ze skoczni.
Poziom trudności: 8/10
Odblokowany wóz - RSMC 15

0
- Midnight Club II - poradnik do gry
- Midnight Club II - poradnik do gry
- Kariera
- 01 Moses | Kariera | Midnight Club 2
- 02 Steven | Kariera | Midnight Club 2
- 03 Maria | Kariera | Midnight Club 2
- 04 Hector | Kariera | Midnight Club 2
- 05 Gina | Kariera | Midnight Club 2
- 06 Angel | Kariera | Midnight Club 2
- 07 Dice | Kariera | Midnight Club 2
- 08 Blog | Kariera | Midnight Club 2
- 09 Jewel & Julie | Kariera | Midnight Club 2
- 10 Primo | Kariera | Midnight Club 2
- 11 Stephane | Kariera | Midnight Club 2
- 12 Farid | Kariera | Midnight Club 2
- 13 Ian | Kariera | Midnight Club 2
- 14 Parfait | Kariera | Midnight Club 2
- 15 Shing | Kariera | Midnight Club 2
- 16 Ricky | Kariera | Midnight Club 2
- 17 Haley | Kariera | Midnight Club 2
- 18 Zen | Kariera | Midnight Club 2
- 19 Nikko | Kariera | Midnight Club 2
- 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2
- 21 Makoto | Kariera | Midnight Club 2
- 22 Savo (World Champion) (1) | Kariera | Midnight Club 2
- 22 Savo (World Champion) (2) | Kariera | Midnight Club 2
- Kariera
- Midnight Club II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1074627 Legionista
A skąd macie polską wersję gry? czy to fotomontaż? Szukam spolszczenia wszędzie i nigdzie nie znalazłem. Proszę o pomoc. Angielska wersja mnie wkurza.
Artcik Chorąży
ta gra to szajs ale 3 to fajna nawet tylko zeby podrasowali grafe w 3 to piekna gra by była
eJay Legend

enJoy:) Gierka jest juz troche leciwa, ale mysle, ze znajda sie gracze, ktorzy z checia pograja w protoplastę NFS U:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.