LEGO City Undercover: Baza Rexa
Aktualizacja:

Po krótkiej walce a wstępie udaj się w prawo, by wyłączyć zasilanie (skrzynka bezpieczników). Prąd chroni skrzynki, w której leży druga, mniejsza, którą to umieścić musisz przy drzwiach przy oszklonej ścianie. Dzięki temu dostaniesz się do środka.

Teraz skorzystaj z terminala w biurze. Otworzą się duże drzwi na zewnątrz. Wyjdź przez nie i idź na lądowisko helikopterów. Tam zniszcz niebiesko-białą antenę, by mieć miejsce do wybicia się do skoku w dół.

Na dole najpierw przejdź do góry, gdzie znajduje się skrzynka astronauty. Wyda ci dynamit. Wysadzisz nim srebrną skrzynkę koło dźwigu, znajdującego się przed łodzią podwodną. Zniszcz także sąsiednią skrzynkę i używając części z obu z nich ulepsz dźwig, po czym wykorzystaj go. Potem uruchom rakietę, którą zdobędziesz z łodzi.
Podziemny hangar

W podziemnym hangarze najpierw przejdź za zamknięte drzwi, otwierane łomem. Wejdź po drabinie do góry i skorzystaj ze zmieniacza kolorów z sąsiedniego pokoju, by zdobyć ukryty za szkłem jetpack. Z plecaka rakietowego może korzystać astronauta. P

rzejdź teraz na balkon, gdzie znajduje się ikona jetpacka. Latanie wygląda tak jak z użyciem kurczaka. Plecakowi także kończy się moc, jednak wystarcza na nieco dłużej niż kurczak, a wlatując w czerwone pola po aktywacji ikony możesz latać jeszcze dłużej.

Przejdź do góry i po wejściu po drabinie przeskocz dalej używając plecaka rakietowego drogą wskazaną przez monety. Aktywuj terminal i z rozwalonego pojazdu wybuduj automat do dynamitu i wróć z nim na poprzednią pozycję, gdzie znajdował się duży, srebrny blok.

Wybuduj teleport, zabierz dźwignię i zamontuj ją za przepaścią (przed lotem jetpackiem nie zapomnij aktywować ikony na podłodze). Pni się do góry. Finalnie wysadź srebrne drzwi z użyciem dynamitu (przywołanego za pomocą skrzynki astronauty) i przejdź do następnego obszaru.
Generator

Gdy dotrzesz do ostatniej Sali z generatorem, wykonać musisz kilka czynności: najpierw pociągnij liną element przy ścianie, na lewo od generatora i przebuduj go. Potem aktywuj terminal.

Teraz przejdź na prawo i zniszcz skrzynkę przed kratami i ustaw ją przy generatorze, by dobudować drugą brakującą jego część.
Na koniec za kratami po prawej stronie pomieszczenia napraw skrzynkę elektryczną, dzięki czemu będziesz mógł wyskoczyć do góry, na balkon. Tam naciskając guzik uwolnisz profesora. Wsiądź do statku UFO i ucieknij z lokacji (oraz zakończ zadanie).
Komentarze czytelników
Salmon_X Junior
Fajna gra, tylko że jak trzeba gonić złodzieja w samochodzie, to nie mam kontroli nad autem. Poproszę pomocy.
janoc26393747b8 Junior
Jak zdobyć ratownika chodzi mi o pojazd kryzysowy mam wszystkie oprócz niego a ch je skompletować
dudo66 Junior
Czy ktos sie orientuje jak naprawic problem z misja w kopalni na nintendo switch?A dokladniej na emulatorze na androida egg ns ? ( Tak mam oryginalna gre na ns !) Na kosoli dziala na emulatorze nie
alana551568344d Junior
Mam ukończone dopiero 34 procent gry i 12 poziom od jakiegoś czasu przestały pokazywać się misje nie wiem co mam zrobić żeby były i się wyświetlały
maciejb258 Junior
Co mam zrobić jak kupiłam prom na wyspę albatros i mi się nie pojawia ani nie mogę kupić biletu?
tomhe6547793698 Junior
Dzień dobry, mam takie pytanie - mam nadzieję że ktoś to jeszcze czyta i jest w stanie pomoc.
Jestem na rozdziale 6. Ale nie wiem nadal czym lub kim i jak mam podlewać kwiaty, jak mam gasić płonące beczki i grille itp? O co chodzi, co muszę zrobić aby muc wykonywać te czynności?
Oraz takie krople wody też nie wiem ktoś może robić z nimi interakcje.
mys_steryo Junior
Ukończyłem całą grę, wszystkie dzielnice i misję mam na 100%.
Niestety nadal brakuje mi 1 postaci, ale nigdzie jej nie ma!
Może ktoś pomóc?
szyrmon1 Junior
Mega fajna gra lecz gry grałem z kolegą nie zapisała nam się (mam 4 sloty) pomoże ktoś mi z zapisem gry bo nie wiem jak to się robi
martas25811 Junior
Pomocy. Jak można odblokować taką ilość szczegółów na mapie? Gramy już w trybie gry swobodnej, ale tak na prawdę pokazuje nam na mapie klocki, wyścigi. Takich zadać jak pożar, koty już nie. Jak to odblokować?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
