Larry 7: Gra w kręgle cz.1
Aktualizacja:
Gra w Kręgle
I znowu problem... Larry kompletnie nie potrafi grać w kręgle.
Pokręć się trochę po pokładzie i spróbuj odnaleźć Jańcię - wypytaj o wszystko, co wie na temat chłopca pokojowego. Przy okazji, zabierz wąż pożarowy.
![]() | ![]() |
Teraz idź do pokoju pracowników. Nie przejmując się systemem ochrony podejdź do drzwi i otwórz je (a dokładniej "popchnij" - wpisz właśnie taką komendę).
Z tablicy korkowej zdejmij kabel z zaciskami, a z umywalki zabierz żel KY.
![]() | ![]() |
Spójrz jeszcze na szafeczki. Cóż, nie znasz szyfru, więc idź do Jańci i zapytaj o niego (wpisz "szyfr" ; wymagana kombinacja to: 38-24-36). Wróć do pokoju i otwórz szafkę (dolny rząd, druga od lewej). Z Xqwzts (jak to się odmienia?!) najpierw pogadaj o fotkach, a potem kup je.
Raz jeszcze zwróć się do Jańci i dokładnie wypytaj ją o Xqwzts. Dowiesz się, że facet potrzebuje paszportu, aby dostać się do Stanów. Aby odzyskać swój paszport, będziesz potrzebować jakiegoś dokumentu ze zdjęciem. Idź do biblioteki i utnij sobie krótką pogawędkę z Wiktorią. Potrzebny będzie leżący na biurku klej, więc trzeba odwrócić jej uwagę - wpisz np. "Pan Tadeusz" albo "Zbrodnia i Kara", a kiedy Wiki zacznie szukać, podprowadź klej (organ w ustach).
![]() | ![]() |
Posmaruj środkiem jedną ze świńskich fotek i przyklej do swojej karty pokładowej. Idź teraz do recepcji, daj Robertowi spreparowany dokument i poczekaj aż poda Ci paszport.
Paszport daj Xqwzts. Kiedy ten zniknie, zabierz klucz uniwersalny, a potem przy użyciu śrubokręta (tego ze skrzyneczki Boba), odkręć kratkę. W ciemnościach musisz się jakoś "odnaleźć" (szukaj w prawej części, w okolicach środka ekranu), a potem rozebrać się. Po niezbyt udanej akcji, porozmawiaj z tajemniczą damą.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
agaag6138459950 Junior
Co właśnie jaką trzeba komendę wpisać by otworzyć drzwi do pokoju pracownika???
zanonimizowany1161602 Legionista
Gra jest świetna i można ją przejść bez poradnika doskonale sie bawiąc i kierując się myśleniem i logiką.
Niestety pPo za jedną sytuacją w której poradnik jest niezbedny i raczej żaden gracz na to nie wpadnie a mianiowicie
o otwarcie drzwi do pokoju pracownikow. Tutaj twórcy albo przesadzili albo celowo chcieli by zajrzeć do poradnika bo
chyba nikt na to nie wpadł sam czyli jaką dokładnie komendę należało wpisać...A więc minus za to że jednak musimy użyć poradnika
przy tych cholernych drzwiach. Za to reszta zagadek świetnie dopracowana :-)
zanonimizowany422252 Legionista
Mam WIELKI problem. Nie mogę wejsć na te cholerne schodki do galerii w klubie !! Trymam kursor na nich, ale nic nie to nie daje. Jeden mankament i nie mogę ukończyć całej gry :(
zanonimizowany357468 Junior
Gdyby gra była dłuższa to należałaby się jej szóstka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.