Solucja | Estate Lake Ridden
Aktualizacja:
Po ułożeniu odpowiedniego symbolu otworzy ci się przejście. W ten sposób trafisz do kolejnej lokacji. W Estate czeka na ciebie opuszczony dom. Gdy wejdziesz do środka będziesz miał do zbadania dwa otwarte pokoje. Pozostałe drzwi są zamknięte. W domu znajduje się kilka listów, nie są one jednak istotne dla fabuły gry.

Aby otworzyć przejście dalej musisz rozwiązać zagadkę. Polega ona na odpowiednim ułożeniu symboli na specjalnej maszynie. Maszyna ta znajduje się w półce, na górze mieszkania. Symbole te ukryte są na półkach w domu. Musisz przyjrzeć się na której półce znajduje się dany symbol, potem podejść do maszyny i ustawić symbole od najwyższego do najniższego. Na screenie powyżej pokazaliśmy odpowiednie ustawienie symboli. Jeśli tak ustawisz znaki otworzą Ci się drzwi na strych.
Strych

Po rozwiązaniu zagadki wejdź na strych. Zobaczysz tam wielką starą szafę. Otwórz ją i wejdź do środka. Przesuń pudła przeszkadzające ci po lewej stronie i podążaj wzdłuż ściany. Tym sposobem szybko trafisz do większej części strychu.

Trafisz tam na projektor. Na stoliku obok niego leży przekładnia i soczewka. Podnieś je i umieść na projektorze. Dzięki temu pojawią się slajdy na drzwiach. Możesz je zmieniać poruszając przekładnią.

Zaraz obok projektora znajdziesz maszynę.

Zaraz obok projektora znajdziesz maszynę. Musisz wbić na niej w odpowiedniej kolejności 4 przyciski. Kolejność przedstawiona jest na slajdach, musisz ją tylko odpowiednio odczytać.

Na screenie powyżej oznaczyliśmy punkty na planszy. Musisz kliknąć F2, B1, E6 i C5. Gdy odpowiednio klikniesz przyciski otworzy się skrzynka. W niej znajdziesz klucz. Dzięki niemu otworzysz drzwi znajdujące się po lewej stronie od maszyny.
Zagadka i światło

Po przejściu do kolejnej części strychu trafisz na mały stolik wskazujący kierunki świata. Aby z niego skorzystać musisz położyć na nim figurkę statku. Ta znajduje się na stoliku obok. Podnieś figurkę i ułóż ją na stoliku.

Aby móc zbliżyć się do stolika musisz wrócić do poprzedniej części strychu i zabrać stamtąd soczewkę. Tę musisz ułożyć nad stolikiem, nad lampą.

Za stolikiem znajduje się przejście. Musisz skulić się i dostać się na drugą stronę. Znajdziesz tam skrzynie. W niej znajduje się 5 książek. Każda z nich skrywa wskazówkę.

Po zdobyciu książek wróć do róży wiatrów. Musisz przesunąć figurkę według odpowiedniego schematu. Pamiętaj N - północ, S - południe, E - wschód, W - zachód. Cyfry oznaczając liczbę kratek, które musisz w danym kierunku. W1,N1,E1,N2,W1,N2,W3,S2,E1,S3.

Po wpisaniu kodu otworzy ci się półka. Z niej wypadnie świecąca kula. Gdy na nią klikniesz nagle gra przeniesie cię w inne miejsce.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany983828 Senator
Zajrzałem do poradnika, bo na samym końcu nie chciało mi się już łączyć kropek na menhirach a tutaj patrzę poradnik w stylu: zrób to, zrób tamto, ale bez podania rozwiązania. Przejrzałem resztę i choć zagadki w tej grze nie są trudne (mi trudność sprawiły tylko 2 pudełka) to ten poradnik jest niemal bezużyteczny. Można było zrobić przynajmniej screeny dużej części rozwiązanych łamigłówek...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
