King's Bounty Armored Princess: Wielki Kanał Zadania
Aktualizacja:
Wielki Kanał
Okręt podwodny
Przyjemnie byłoby mieć swój własny okręt podwodny, prawda? Szansa na to pojawi się kiedy tylko zejdziesz do Wielkiego Kanału na wyspie Tekron. Odpowiednie wejście znajduje się na północy, tuż przy samym brzegu. W jaskiniach odszukaj krasnoluda Ballasa, który opiekuje się łodzią. Szykuje się on do przeniesienia i chętnie odda ją komuś w wieczne użytkowanie.
Misję można ukończyć na dwa sposoby. Zacznijmy jednak od tego, że należy odrzucić pierwszą propozycję Ballasa zakupu łodzi. Jeśli zgodziłbyś się natychmiast, straciłbyś aż 30000 ze swojej sakiewki. Wybranie drugiej odpowiedzi oznacza, że dostaniesz ją za friko, owszem, ale najpierw trzeba przekonać starego wilka morskiego do swoich marynarskich zdolności (linijka "Przygotować się do startu").
![]() Początek Wielkiego Kanału
| ![]() Ta łódź może być Twoja
|
Krasnolud zaprowadzi Cię przed pulpit. Zadanie polega na uruchomieniu łodzi przełączając odpowiednie przyciski i dźwignie. Nie owijać już w bawełnę przejdź do panelu diagnostycznego, wykonaj "pełny test", co uruchomi autopilota i odblokuje dostęp do deski rozdzielczej. Tam dźwignię przepustnicy przestaw na luz, a oba poziomy balastu ustaw na 5/7. Pozostało jeszcze schowanie peryskopu co uczynisz na panelu pomocniczym (dźwignia "Peryskop") i już możesz cieszyć się z prawie podwodnych podróży.
W przekładniach pomocniczych, duży czerwony przycisk otwiera tajną skrytkę z mocnym piwem. Manewr należy wykonać przed uruchomieniem łodzi. Jeśli zrezygnujesz z własnoręcznego uruchomienia łodzi, druga oferta krasnoluda za obsługę wyniesie już 20000.
Skarby z Otchłani
Na wyspie Tekron w Wielkim Kanale jest przejście do tajemniczej lokacji zwanej otchłanią. Pilnuje jej olbrzym Lan Mandragora, który co jakiś czas schodzi na dół po schodach i poluje na grasujące tam potwory. Dodajmy, że pochodzące wyjątkowo nie z tego świata. Tego nietypowego myśliwego odszukać można płynąć łodzią (misja Okręt podwodny) od molo maksymalnie w prawo.
![]() Mandragora szuka jakiegoś śmiałka
| ![]() Na samym dnie Otchłani
|
Mandragora przepuści Cię jeśli zobowiążesz się do sprowadzenia z samego dna Otchłani smoczej peleryny, należącej wcześniej do pewnego lekkomyślnego maga, który po drugiej stronie został na wieki. W zamian olbrzym obiecuje podarować Ci magiczną księgę.
W Otchłani powinny grasować dwie grupki typowych maruderów, czyli bez bohaterskiej przynależności. Jedna formacja to wedle wszelkich znaków na niebie nieumarli, a druga - różnej maści demony. Pamiętaj o odpowiednim zorganizowaniu swoich sił, pośród których eksponowane miejsca powinny zajmować jednostki wyspecjalizowane w anihilacji tego typu zagrożeń. Do służby powołaj np. paladynów do spółki z czarnymi jednorożcami. Tną zdechlaków i rogate bestie aż miło. Jednocześnie przy tych drugich unikaj ataków ogniowych (np. smokami), wszak są na nie niezwykle uodpornione.

Płaszcz wygrzebiesz ze szkieletu na samym końcu lokacji. Zanieś go zleceniodawcy, który zgodnie z umową przekaże Ci książkę-artefakt. W zamian za jeden magiczny kryształ, możesz za jej pośrednictwem zdobyć zwój zaklęcia przywołującego demoniczny oddział.
Tajemnica znakomitego mydła
Kolejne zadanie w Wielkim Kanale (wyspa Tekron) przypomina typową pracę ankietera. Alchemik Bron Mendel pragnie stworzył mydło doskonałe i potrzebuje do tego opinii swoich najwierniejszych klientów. Budynek naukowca rozpoznasz po specyficznym wentylatorze na dachu.
![]() Wynalazca, który zaszył się pod ziemią
| ![]() Kwarta Piwa, czyli jedyna gospoda na Tekronie
|
Do przebadania są trzy osoby, przy czym dwie z nich rezydują w Wielkim Kanale. Olbrzyma Lana Mandragorę weźmiesz na spytki w zachodniej (wg programowej mapy) części podziemi. Od niego zresztą można uzyskać szczegóły misji pt. Skarby w Otchłani. Drugą postacią jest Enigma, trudniąca się swoimi wynalazkami w laboratorium przy głównym molo. To tam gdzie udało Ci się zdobyć krasnoludzką łódź.
Ostatnim respondentem jest karczmarz Torino. Aby przepytać go na temat mydła Brona Mendela, trzeba już wyjść na powierzchnie. Jego tawerna nie znajduje się daleko, dosłownie kilka kroków od wejścia od Wielkiego Kanału. Oberżysta angażował już zapewne Amelię w quest Smok - postrach krasnoludów. Trzy zebrane opinie przedstaw zleceniodawcy i ciesz się nagrodą.
0
- King's Bounty: Wojownicza księżniczka - poradnik do gry
- King's Bounty: Wojownicza księżniczka - poradnik do gry
- King's Bounty Armored Princess: Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Debir Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Szkarłatny wiatr Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Bolo Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Verona Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Montero Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Kopalnie Montero Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Tekron Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Wielki Kanał Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Dersu Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Uzala Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Umkas Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Elon Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Bezimienna Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Sheterra Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Reha (1) Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Reha (2) Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Zakończenie Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Inne zadania Zadania
- King's Bounty Armored Princess: Zadania
- King's Bounty: Wojownicza księżniczka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






