Killzone 2: Broń
Aktualizacja:
Broń
![]() | Nazwa: Rewolwer M4 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji : 6 Opis: Podstawowa broń żołnierzy ISA. Dysponuje dość mocną siłą ognia, niestety zaleta ta niwelowana jest przez bardzo małą pojemność magazynka i słabą szybkostrzelność. |
![]() | Nazwa: Pistolet StA18 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji : 12 Opis: W tę broń wyposażeni są snajperzy Helghastów. Nie tak potężny jak M4, jednak jego szybkostrzelność i pojemność magazynka powodują, że pistolet ten wydaje się być znacznie bardziej atrakcyjny i skuteczny w bezpośredniej obronie. |
![]() | Nazwa: Karabin szturmowy M82 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji : 256 Opis: Podstawowa typ broni przenoszonej przez żołnierzy ISA. Niezbyt szybkostrzelna, ale dość precyzyjna broń. Jej wielkim plusem jest zainstalowany na stałe celownik przeziernikowy ułatwiający celowanie w trybie zoom. |
![]() | Nazwa: Karabin szturmowy StA52 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji : 320 Opis: Podstawowa broń używana przez Helghastów. Odpowiednik M82, pozbawiony jednakże celownika przeziernikowego. |
![]() | Nazwa: PM StA11 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 384 Opis: Szybkostrzelny i bardzo skuteczny na małych i średnich dystansach pistolet maszynowy. Doskonała alternatywa dla powolnego M82 i StA52. Broń godna polecenia w każdej okazji. |
![]() | Nazwa: Karabin StA14 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 40 Opis: Strzela pojedynczymi kulami, ale do zabicia przeciwnika wystarczą już dwa trafienia. Przydatny raczej dla osób świetnie radzącym sobie w gry FPS na padzie. |
![]() | Nazwa: M224 - A1 LKM Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 280 Opis: Lekki karabin maszynowy o potężnej sile ognia i dużej pojemności magazynka. Znakomicie przydaje się zarówno na krótkich, jak i długich dystansach. Jego najpoważniejszą wadą jest jednak długi czas potrzebny na przeładowanie. |
![]() | Nazwa: Karabin snajperski VC32 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 24 Opis: Snajperka raczej dla co najmniej świetnie radzących sobie na padzie graczy. Na dalekie dystanse jest bezcenna, choć i z bliższej odległości można ją w ostateczności wykorzystywać z powodzeniem z racji jej dość dużej szybkostrzelności. |
![]() | Nazwa: Miotacz ognia VC1 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 200 Opis: Przydatny szczególnie w niewielkich pomieszczeniach. Zasięg mały do średniego, ponadto dość szybko kończy mu się "paliwo". |
![]() | Nazwa: Strzelba LS13 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 24 Opis: Samopowtarzalna strzelba robiąca masakrę w starciu na bardzo bliskie odległości. Niezwykle przydatna w ciemnych pomieszczeniach z racji zamontowanej przy lufie latarki. |
![]() | Nazwa: Wyrzutnia rakiet VC9 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 3 Opis: Niezbędna broń przeciwko opancerzonym pojazdom wroga. Choć nie tylko. Nieźle sprawdza się także przeciwko wrogim gromadkom złonierzy. Najpoważniejsza wada to tylko 3 rakiety, po zużyciu których trzeba poszukać zapasu lub innej broni. |
![]() | Nazwa: Granatnik M327 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 12 Opis: Mało przydatna broń wystrzeliwująca w kierunku przeciwników granaty. Trafienie bezpośrednie oznacza natychmiastowy wybuch, jednakże zwykle wyrzucony granat toczy i odbija się od różnych przeszkód dobre kilka metrów, w związku z czym precyzja pozostawia wiele do życzenia. |
![]() | Nazwa: Kołkownica VC21 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 20 Opis: Wystarcza jeden strzał z kołkownicy, aby posłać Helghasta do piachu. Lub przybić go do ściany, jak kto woli. Niezbyt szybkostrzelna, w dodatku na raz możemy przenosić maksymalnie 20 kołków, jednakże strzelanie z niej daje mnóstwo frajdy i jest bardzo widowiskowe. |
![]() | Nazwa: Broń energetyczna VC5 Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: nieskończona Opis: Dostępna tylko w rafinerii Tharsis. VC5 czerpie energie ze zgromadzonego tam petruzytu i po zużyciu wszystkich świecących cylindrów wystarczy na kilka sekund otworzyć lufę, ale znowu się naładowała. Bardzo skuteczna, również na średni dystans. Wystrzeliwuje ciągły strumień energetyczny, co pozwala razić wielu wrogów bez potrzeby spuszczania choć na chwilę palca ze spustu. |
![]() | Nazwa: StA3 LKM Maksymalna ilość przenoszonej amunicji: 288 Opis: Bardzo szybkostrzelny i skuteczny właściwie na każdym dystansie lekki karabin maszynowy. Jedna z najlepszych dostępnych w grze broni, dosłownie jest w stanie wykrwawić całe zastępy nieprzyjaciół. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany201487 Legionista
Mi brakuje bonusów za znalezienie jakiś tam obiektów w trakcie gry ale nie dostępnych przez WWW ale z płyty cokolwiek w trakcie tylu lat pracy się na pewno tego nazbierało. koncepty testowe animacje itp.
chyba że czekają aż podstawowa wersja się wysprzeda ile się da a potem wydadzą jakąś wersję elitarną z dodatkami.
MatBis Legionista
raafu <--- nie porównywaj GTA IV z Killzone 2, w GTA jest więcej możliwości na dostanie trofea ponieważ masz tam otwarty świat, a w Killzone biegniesz przed siebie po planszy.
hansatan Generał
Nie chcę być upierdliwy ale po co komu poradnik do trybu dla pojedyńczego gracza, który sam się przechodzi, nie lepiej było napisać poradnik do trybu dla wielu graczy?
zanonimizowany580751 Generał
[7]i co bys w nim napisal??;>
mi sie najbardziej przydadza lokacje z walizkami i znakami helghastow, szkoda ze tylko tydzien jest dostepny caly poradnik;(
poki co mam 10% trofeow
zanonimizowany439015 Legionista
raafu <-- właściwie to w GTA 4 trofea są DUŻO łatwiejsze do zdobycia, tylko kilka z nich wymaga czasu. Tutaj te multiplayerowe są ekstremalnie trudne do zdobycia. Jedno z nich wymaga należenia do 1% (!) najlepszych graczy w tygodniowym podsumowaniu osiągnięć.
zanonimizowany602502 Centurion
Mnie na szczęście - póki co - mania trofeów nie dorwała. Póki co...
kaganpwnz Generał
Coz, pozostaje czekac na Killzone 3, ending mnie bardzo zaskoczyl.
zanonimizowany527083 Senator
Jak dla mnie sprawa z trofeami nie ma najmnieszego znaczenia. Ktoś lubi zdobywać trophies, niech kupi sobie Burnout'a.
zanonimizowany595009 Konsul
mi jeżeli zdobywanie trophy nie sprawia przyjemności albo co gorsza denerwuje mnie, to nie wykańczam sie samemu.. gra powinna przynosić przyjemność z grania a nie doprowadzać do szału. Żeby pokonać Radecka użyłem innego sposobu:
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















