Kariera | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
Aktualizacja:
W Juiced tryb kariery oparto o kalendarz, w którym zaznaczone zostały kolejne czekające nas wyścigi.

Każde wydarzenie oznaczone jest odpowiednim kolorem.
Na zielono zaznaczono wyścigi, w których możemy wziąć udział.
Na pomarańczowo zaznaczone są wyścigi dla nas niedostepne. Najczęściej dzieje się tak, gdy nie posiadamy auta w danej klasie.
Kolorem czerwonym zaznaczone są wyścigi, w których ścigać się nam nie wolno, np. gdy jego gospodarz nie szanuje nas dostatecznie.
Kolor niebieski oznacza aktualny dzień w kalendarzu.
Wybór wyścigu
Generalnie najlepiej jest brać udział w każdym wyścigu, jaki znajdziemy w kalendarzu. Dzięki temu będziemy mieć dużo gotówki oraz szacunku. Wadą takiego rozwiązania jest konieczność posiadania dużej liczby samochodów, po jednym do każdej klasy.
Wybór samochodu
Najlepiej było by jechać autem, które lubimy i jeździ nam się nim dobrze. Powinno mieć ono również maksymalną ilość koni mechanicznych dla danej klasy.
Gdy ilość naszych aut wzrośnie i będziemy mieć wiele aut w jednej klasie, warto jedno z nich przygotować do trybu "Circuit", a inne do "Sprinta". Dzięki temu przed wyścigiem będziemy mogli wybrać auto, które lepiej się w nim sprawdzi.
Wybór kierowcy
W Juiced z czasem przyłączą się do nas inni kierowcy. Otwiera to przed nami nie tylko szanse na ściganie się w wyścigach drużynowych, ale także możliwość wystawienia naszego wspólnika do każdego zwykłego wyścigu zamiast nas.
W przypadku wyścigów drużynowych, naturalnie najlepiej będzie wybierać kierowców o najlepszych współczynnikach.
Zakłady
Przed każdym wyścigiem mamy możliwość założenia się o niekoniecznie małą sumkę z innym kierowcą, o ile dostatecznie on nas szanuje. Dobrze jest zaproponować zakład o nieco większą sumę, niż rywal preferuje. Zazwyczaj przyjmuje on wtedy zakład. Jeśli zaproponujemy zakład o zbyt dużą stawkę, rywal jej nie przyjmie, ale otrzymamy nieco punktów szacunku. Jednak wadą takiego rozwiązania jest fakt, iż potem możemy się założyć jedynie o znacznie niższe pieniądze.
Najlepiej jest zakładać się z rywalem posiadającym dużą ilość gotówki i jednocześnie słabe auto.
Po zaakceptowaniu zakładu tracimy tyle gotówki, o ile się założyliśmy. Jeśli wygramy, odzyskamy je z nawiązką, w przypadku przegranej niestety nie.
Pink Slip Race

Z czasem, gdy nasz szacunek wzrośnie, pozostali kierowcy zaczną nam proponować wyścigi o nasze najlepsze auta. Jeśli odmówimy, stracimy trochę szacunku. Jednak jest to odroczenie jedynie na kilka dni, po ich upływie rywale znów zaproponują nam taki zakład. Z tego powodu nie wolno kupować mocnych aut na zapas jedynie po to, byśmy mogli cieszyć nimi oko. Będziemy tracić przez nie dużo szacunku, a jeśli zdecydujemy się nimi ścigać o inne auto najprawdopodobniej przegramy. Spowodowane jest to faktem, iż auto kupione na zapas jest niedostatecznie ztuningowane, a co za tym idzie słabe.
Własne wyścigi
Gdy nasz szacunek minie poziom "Host", będziemy mogli zakładać własne wyścigi. Im lepszą wybierzemy mapę, tym więcej możemy na danym wyścigu zarobić. Spis tras, koszt wyścigów oraz nagrody za trzy pierwsze miejsca odnajdziecie w niniejszym poradniku.
0
- Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry
- Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry
- Podstawowe informacje
- Tips & Tricks | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Tryb kariery - porady ogólne | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Kariera | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Szacunek | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Rodzaje wyścigów | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Klasy samochodów | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Przeciwnicy oraz wyzwania | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Tuning - mechanika | Podstawowe informacje | Juiced Szybcy i Gniewni
- Podstawowe informacje
- Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kriszo Generał
No dobra, może troche źle się wyraziłem. Otóż zarówno Vauxhall jak i Opel należą do jednego koncernu - General Motors. I modele Vauxhall'a takie jak Corsa, czy Astra to 100%-owe Ople. Nie wiem do końca jak jest z Monaro, ale to pewnie też w jakimś stopniu Opel. Co ciekawe, Monaro w Australii sprzedawany jest pod marką Holden.
Stranger. Senator

Kriszo --> A co powiesz na takie modele jak chociazby Monaro?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-10-04 22:44:19]
Kriszo Generał
Vauxhall to Opel, przy czym w GB nazywa się właśnie Vauxhall. Nie można powiedzieć, że to oddzielna firma. Mamy Vauxhall'a Corse, Astre, Merive, Zafire itd. itp. To te same samochody, tylko sprzedawe pod inną marką.
Stranger. Senator

Vauxhall to brytyjski Opel. :) Oddzielna firma, ale niektore modele maja zblizone. :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-23 21:42:15]
zanonimizowany213878 Konsul
zawsze myslalem ze jest opel corsa a nie Vauxhall corsa ale to juz fakt ze to blad tworcow albo opel zrobil kopie :D albo tak jest po angielsku poprostu opel
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.