House M.D.: Opis przejścia (3) Crashed
Aktualizacja:
Diagnoza pacjenta
![]() | Symptomy: Głowa 1. Ból głowy (ręka) 2. Rozszerzone kości nosa (pióro świetlne) 3. Rozstawione zęby (pióro świetlne) |
![]() | Symptomy: Brzuch 1. Obrzmiałe ręce (szkło powiększające) |
![]() | Symptomy: Nogi 1. Opuchnięte nogi (szkło powiększające) |
Seria pytań do pacjenta
Doctors Memory Radiation | Dust Alcohol Drugs | History Eyesight STDs | MRI Food Poisoning Injuries |
Pytania mogą być zadane w różnej kolejności - wszystko zależy od kolejności diagnozowania pacjenta. W tabeli powyżej znajdziesz zaznaczone poprawne tematy, o które powinieneś pytać.
Seria pytań do matki chorej
Marriage Behavior Social Life | Siblings Home Life Divorces | Gifts Heath Acceptance |
Employment Involvment Pills | Vitamins Germs sanitation | Therapy Depression Parents |
Zanieś torebkę do salonu

Przede wszystkim - nie możesz zostać zauważonym. Dopiero kiedy natkniesz się na którąś postać zostajesz zauważonym. Kieruj się zgodnie z zaznaczoną na zielono drogą .
Rozpoczynasz w prawym górnym rogu, udaj się do miejsca (1 ), gdzie odczekasz, aż postać znajdzie się po prawej stronie, by przemknąć dalej. Kieruj się dalej, do miejsca numer (2 ), gdzie ponownie musisz odczekać, aż postać znajdzie się po prawej stronie. Dalsza droga nie powinna stanowić żadnego problemu.
Przeszukaj torebkę

Wpierw wyjmij wszystkie przedmioty z torebki. Staraj się zapamiętać kolejność, gdyż później będziesz musiał włożyć je z powrotem w nienaruszonym porządku. Na obrazku wyżej zaprezentowana jest kolejność, w której powinieneś wkładać przedmioty do torebki (rozpoczynając od lewej).
Zwróć torebkę

Tym razem musisz powrócić z torebką. Zasada się nie zmienia - nie możesz zostać spostrzeżony. Kieruj się zgodnie z zaznaczoną na zielono drogą .
Rozpoczynasz w prawym dolnym rogu, udaj się do miejsca (1 ), gdzie odczekasz, aż postać znajdzie się po prawej stronie, by przemknąć dalej. Kieruj się dalej, do miejsca numer (2 ), gdzie ponownie musisz odczekać, aż postać znajdzie się po prawej stronie. Dalsza droga nie powinna stanowić żadnego problemu.
Wirówka
![]() | Użyj wirówki aby rozdzielić krew w probówkach. Wykonuj okrężne ruchy myszą, aby wprawić urządzenie w ruch. Kiedy prędkość dotrze do zielonej strefy, staraj się utrzymać tę prędkość - jeśli zacznie spadać, wykonaj kilka okrężnych ruchów. |
Podgrzej próbkę do testów
![]() | Korzystając z palnika Bunsena podgrzej próbkę do odpowiedniej temperatury. Użyj pokrętła pod palnikiem do zmniejszenia/zwiększenia temperatury. Kiedy osiągniesz pożądaną temperaturę (zielona strefa), utrzymuj ją przez dłuższy czas, aż podgrzewanie nie zostanie zakończone. |
Analiza krwi
![]() | Szczegółową instrukcję używania analizatora krwi znajdziesz w dziale [Podstawy] Analizator krwi. W przypadku tego pacjenta, na początku musisz zmieszać krew (zawór 1) z odczynnikiem numer 1 (zawór 5). |
Seria pytań do pacjenta
Motivation Medications Knowledge | Therapy Depression Confidants | School Stress Problems |
Mom Depressants Dad | Bullying Hitting Suicide | Physical Abuse Sexual Abuse Mental Trauma |
Komentarze czytelników
BFHDVBfd Generał
Muszę przyznać, że zagłębiłem się w fabułę gry i stwierdzam, że jest bardzo interesująca i ciekawa :-)
zanonimizowany646415 Chorąży
Podziwiam ciebie Arxel. Ja jestem fanem serialu ale nie az takim aby zagrac w ta gre a co dopiero napisac poradnik xD
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





![Szczegółową instrukcję używania analizatora krwi znajdziesz w dziale [Podstawy] Analizator krwi - Opis przejścia (3) | Crashed | House M.D. - House M.D. - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1031/318603187.jpg)
