Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.
Aktualizacja:
Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry
Poradnik do gry Might&Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zawiera:
- Kompletny, szczegółowy i bogaty w detale opis przejścia zarówno zadań głównych jaki i pobocznych w obu misjach kampanii;
- Porady mające pomóc graczowi w pokonaniu finalnych przeciwników obu misji;
- Opracowane mapy powierzchni oraz podziemi obu misji dodatku z rozróżnieniem na mapy fabularne oraz te ilustrujące zasoby;
- Dziesiątki zdjęć mających w jeszcze większym stopniu pogłębić oraz wzbogacić przedstawianą treść;
- Opis nowego zestawu artefaktów (Zestaw Wielkiego Lisza) wraz z ich atrybutami;
- Opis nowej broni rodowej (Kostur Zaświatów) wraz z jej cechami;
- Opis i przedstawienie nowego budynku oraz rekrutowanych w nim istot;
- Przedstawienie nowego Zwierzęcia Rodowego.
Dla lepszej nawigacji po tekście zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:
- Brązowy - tyczy się imion bohaterów oraz nazw budynków aktualnie niezwiązanych w zadaniami misji
- Niebieski - tyczy się nazw artefaktów
- Pomarańczowy - tyczy się nazw miejsc aktualnie związanych w wypełnianymi zadaniami
- Zielony - tyczy się nazw jednostek
Dodatkowo każda z map została opracowana w następujący sposób:
- Misja 1 - Mapa 1 (M1) - mapa fabularna: powierzchnia
- Misja 1 - Mapa 2 (M2) - mapa fabularna: podziemia
- Misja 1 - Mapa 3 (M3) - mapa zasobów: powierzchnia
Analogiczne oznaczenia zastosowano w wobec map drugiej misji.
Lokacje na każdej z map oznaczono za pomocą liczb. Zatem widoczne w tekście poradnika np. M1/6 będzie oznaczało, że danej lokacji czy obiektowi nadano cyfrę 6 na mapie powierzchni związanej z misjami. Oznaczenie M3/24 powie nam, że opisywanej rzeczy czy zdarzeniu nadano cyfrę 24 i można ją znaleźć na mapie powierzchni związanej z zasobami (kopalnie etc.).
Konrad "Ferrou" Kruk (www.gry-online.pl)
Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
Data wydania: 27 września 2012
GRYOnline
Gracze
Steam
- 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne) | 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
- Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu | 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
- Maska Fałszywego Oblicza | 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
- Pierścień Nieskruszonego | 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
- 2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)
- 1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Kostur Zaświatów (4,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Brama; Kostur Zaświatów (3,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Kostur zaświatów (1,4) | 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- 1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)
- Misja 2 | Mapy Heroes VI Danse Macabre
- Misja 1 | Mapy Heroes VI Danse Macabre
- Mapy
- Poradnik do gry - Nowy budynek i jednostki oraz zwierzę rodowe
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.