Hellgate London: Templariusze - Mistrz Ostrzy

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Templariusze - Mistrz Ostrzy

Mistrz Ostrzy to klasa dla miłośników walki wręcz - Templariusze - Mistrz Ostrzy | Profesje w Hellgate London - Hellgate: London - poradnik do gry

Mistrz Ostrzy to klasa dla miłośników walki wręcz. Wiąże się to z bardzo ryzykowną walką z wieloma przeciwnikami naraz i niestety także częstym umieraniem. Jako jedyna klasa posiada umiejętność walki dwoma mieczami (Dopasowane Ostrza - Matched Blades). Grając Mistrzem Ostrzy zawsze noś najlepszą możliwą zbroję i miecz lub dwa miecze. Głównymi atrybutami są Siła, Wytrzymałość i Siła Woli, dlatego najlepiej równomiernie rozwijać te trzy współczynniki.

Do specyficznych umiejętności należą także zdolności z grupy Wzmocniony Atak czyli Przypływy. Przypływ Odnowy może być użyteczny na samym początku, ale w późniejszych etapach działa zbyt wolno.

Nazwa

Efekt

Wymagania

(rozw./poziom)

Użyteczność

Przypływ Odnowy

Regeneruje Zdrowie w ilości procentowej części współczynnika.

-/1

Przydatne w przypadku posiadania wysokiej Wytrzymałości. Używaj pomiędzy walkami, a nie nie w trakcie walk.

Przypływ Gniewu

Zwiększa szansę krytycznego trafienia.

2 rozwinięcia Przypływu Odnowy/10

Rozwijaj jeśli korzystasz często z modyfikacji zwiększających krytyczne trafienia.

Przypływ Szybkości

Zwiększa szybkość ruchu.

3 r. Przypływu Odnowy/2r. P. Gniewu/15

Może się przydać jeśli chcesz szybko się gdzieś przemieścić.

Mistrzostwo Przypływów

Zwiększa długość działania wszystkich Przypływów

2 r. P. Odnowy/3 r. P. Gniewu/3 r. P. Szybkości/25

Przydatne jeśli rozwijasz wysoko poszczególne umiejętności z tej grupy.

Umiejętności z grupy Szermierka to typowe zdolności ofensywne przydatne przeciwko rozmaitym grupom potworów.

Nazwa

Efekt

Wymagania

(rozw./poziom)

Użyteczność

Niebiański Łuk

Atak na stwory w powietrzu

-/5

Użyteczne tylko przeciwko stworom latającym.

Przecinak

Rzut mieczem

-/10

Użyteczne przeciwko stworom latającym i strzelającym.

Mistrz Miecza

Zwiększa obrażenia zadawane przez rzut mieczem.

1 r. Przecinak/20

Dotyczy umiejętności Przecinak i Tajfun Ostrzy.

Tajfun Ostrza

Rozrzuca wokół odłamki

1 r. Przecinak/1 r. Mistrz Miecza/30

Odłamki zadają obrażenia równe 100% obrażeń zadawanych przez miecz

Z kolejnych zdolności tej grupy najbardziej wart rozwijania jest Miecz Osądzenia.

Nazwa

Efekt

Wymagania

(rozw./poziom)

Użyteczność

Miecz Osądzenia

Pojedyncze cięcie mieczem o dużej sile.

-/-

Podstawowa umiejętność ofensywna. Wraz ze wzrostem Siły staje się coraz bardziej potężna.

Miecz Pewności

Silne uderzenie z wyskoku.

5 r. M. Osądzenia

Bardzo silne uderzenie, ale zbyt powolne, by być użyteczne.

Skrępowanie

Uderzenie pozbawiające wroga szybkości i odporność.

5 r. M Osądzenia/ 1 r. M. Pewności

Przydatne przeciwko dużym, powolnym demonom i bossom.

Podobało się?

0

Hellgate: London

31 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2007-11-16
12:24

zanonimizowany65899 Centurion

👎

Jak mam OCENIĆ czy chcę ten poradnik,skoro nie ma opisu przejscia chocby jednej stacji???

Komentarz: zanonimizowany65899
2007-11-29
10:16

zanonimizowany286529 Legionista

👎

Dlaczego nigdzie nie jest napisane, że ten poradnik jest NIEKOMPLETNY? Nie opisuje wszystkich misji, nie opisuje nawet głównego wątku do końca. Taką "drobnicę" jak opis broni oraz minigry pominę...
To "coś" nie zasługuje na miano płatnego poradnika.

Komentarz: zanonimizowany286529
2007-12-13
09:29

zanonimizowany500473 Centurion

nie wiem, czy autor poradnika grał w inzynierem, czy tez ktoś mu podpowiedział te głupoty, które napisał.
Skończyłem grę tą postacią i oto moje wnioski:

Broń Boże żadnych punktów w umiejętności strzelecki, zadne nanoroboty!!! Najpotęzniejszą bronia inzyniera jest sonda i bot rakietowy. bardzo przydają się tez boty spowalniające, które otrzymujemy na stracie gry:
1. boty są niesmiertelne:) po prostu przeciwnicy je ignorują, w odróżnieniu od stworków przywoływacza, które giną jak muchy. Boty spowalniające przede wszystkim śledza przeciwników, napierzaja je a takze informuja dźwiękiem o zblizających się przeciwnikach(umiejętnośc cholernie przydatna) - słyszymy świregot a następnie widzimy promień wypływający z bota i skupiający sie na celu, nawet jesli ten jest dla nas niewiedoczny to wiemy, w którym miejscu się ukrywa
2. bot rakietowy - potęga!!! maksymalnie rozwinięty wali 7 rakietami w 7 celów, obszar bądź w jeden cel, zaleznie od sytuacji. Poświecenie tego bota daje potęzny wybuch połaczony z obszarowym podpaleniem, zadawane sa wtedy naprawde duże obrażenie, żaden przeciwnik ne wytrzyma tego, nawet bossowie tracę około polowy zycia. No i ostateczne rozwinięcie tego bocika - myśliwiec fazujący przeciników!!! (są wtedy duuuużo słabsi i zadają o wiele mniej obrażeń - stają sie jakby tarczami strzelniczymi)
3. na koniec nasz terminator - sonda. Tutaj nie ma co się nawet zastanawiać!! U mnie na koniec rozgrywki miała prawie 3000 życia, zbroje redukująca o 65% obrażenia i tarcze 120. Uzbrojona w mieczyk i najlepiej broń dająca obrażenia obszarowe jest jak potężny czołg, na którym praktycznie zawsze skupija się przeciwnicy. No i możemy ją leczyć - rozwinięcie leczenia do 3 poziomu daję nam możliwośćleczenie sondy o 50% jej maksymalnych punktów zycia co 8 sekund - koszt to niewielka ilośc "mana".

Gra sie naprawdę bezstresowo, 3/4 roboty załatwiają za nas nasze maszynki, czasami leczymy sondę, czsami poswięcamy rakietowca i natychmiast znowu go przywołujemy.
Zbroni polecam wszystki, ktre mają atak tzw. ciągły - laserówka na początku, trujący karabin(zapomniałem nazwy) walacy nieprzerwanym strumieniem zielonej cieczy na końcu. zaletą tych broni jest zalockowanie siu na celu m.inn. - tzn nie ważne co zrobi przeciwnik i tak będzie non stop namierzony, oraz potęzne obrażenia. Poza tym nie liczy sie przy tej broni celność - trafiamy zawsze.

no chyba, że trafimy w łapki cos na kształt Pięsci - ja miałem szczęście i na 12 poziomie znalazłem to cudo - złużylo mi to 24 poziomu. Jestr to niesamowity unikat walący seriami rakiet z szybkością 200/min zasiągiem 40m i dziłąniem obszarowym - nistety bardzo niecelny.

no i jeszcze jedno - panie recenzencie - ja grę skończyłem ubrany od stóp do głowy w unikaty, które wg. pana w grze nie występuja - unkaty to przedmioty w kolorze złotym:) radze więc przed napisaniem recenzji pograć troszkę w gre, którą chce pan zrecenzwoać

Komentarz: zanonimizowany500473
2007-12-15
18:58

zanonimizowany230016 Legionista

Marvoz: w istocie, poradnik został uzupełniony i w chwili obecnej jest już kompletny. Zależało nam, by oddać go w ręce graczy jak najszybciej, a niestety opisanie całości w tak krótkim czasie po premierze okazało się niemożliwe.

Yogi_b_ponownie: jeśli chodzi o Twoją taktykę gry inżynierem, to trudno się z Tobą nie zgodzić i dzięki za spostrzeżenia. Dodam jednak, że nie było moim celem tak dokładne opisywanie każdej profesji od stóp do głów, a jedynie zaproponowanie jednej z wielu strategii. Natomiast do Twojego ostatniego zarzutu się nie odniosę, bo na szczęście nie muszę udowadniać, że wielbłądem nie jestem.

Pozdrawiam wszystkich, którym ów poradnik się przydał i tych, którym nie przydał się w ogóle również.

Komentarz: zanonimizowany230016
2007-12-25
19:12

Grooby_BCN Konsul

Grooby_BCN

Stacja Charing Cross cz.3:
"Wystrzelaj pomniejszych wrogów, by na końcu zająć się Belzebubem."

To wszystko? Problem w tym, że cały czas jest koło niego cała ARMIA, wydaje mi się też, że cały czas przywołuje on nowe potwory. Strasznie przeszkadza tutaj kamera. Jakieś rady jak pozbyć się szybko Belzebuba?

Komentarz: Grooby_BCN
2007-12-26
10:47

zanonimizowany500473 Centurion

nalot - 3-4 wystarczą. Manewruj w tym czasie swoimi wojakami tak aby mozna było wycelowac nalot na Belzebuba a jednoczesnie byc poza jego zasięgiem. kluczem jest umiejętne leczenie wojska, te wybuchające paskudztwa strasznie wnerwiają

Komentarz: zanonimizowany500473
2007-12-26
12:12

Grooby_BCN Konsul

Grooby_BCN

Dzięki, już sobie z nim poradziłem, tak jak ty piszesz. Ale ten sposób wyszperałem w necie.

Komentarz: Grooby_BCN

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl