Hogwart - początek | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
Aktualizacja:
Hogwart - początek
![]() | Po obejrzeniu kilku animacji znajdziesz się w legendarnej szkole. Podejdź do stojących nieopodal Freda i George'a, by z nimi porozmawiać. Nauczysz się korzystania z Mapy Huncwotów (aka Najbardziej Przydatnego Przedmiotu w Grze). Mapa podpowie Ci, w jaki sposób trafić do Hermiony, która znajduje się w pokoju salonie Gryfonów. Czeka Cię żmudna wspinaczka po schodach. Po drodze spotkasz Cho. |
![]() | Na miejscu okaże się, że Ron ma kłopoty z pamięcią - musisz znaleźć kogoś, kto jest z Gryffindoru. Szukaj w pobliżu, ktoś powinien tam być. Pogadaj ponownie z Grubą Damą. Wewnątrz czeka Hermiona. |
![]() | Zgodnie z poleceniem Hermiony użyj jednego z zaklęć przesuwania (Accio/Depulso) by obejrzeć drugą stronę tablicy. Przy okazji animacji dowiesz się, czym są Punkty Odkrycia. Przeczytaj zawartość tablicy i podążaj za wskazówkami Mapy na lekcję profesor Umbridge. Po drodze spotkasz Jęczącą Martę i poznasz lokalizację pokoju nagród. |
![]() | Na moście natkniesz się na Neville'a otoczonego przez grupkę cwaniaczków. Jeśli liczysz na pojedynek - przeliczysz się; wystarczy ich poszczuć różdżką, a prysną. Już nikt więcej nie zatrzyma Cię na drodze do sali profesor Umbridge - udaj się tam. |
![]() | Twoim kolejnym celem są Fred i George. Wystarczy podążać za tropem Mapy Huncwotów. Bracia zapoznają Cię z podstawowymi zaklęciami ofensywnymi, tj. Expelliarmus oraz Drętwotą. |
![]() | Natychmiast po zakończeniu krótkiego treningu zostaniesz zaczepiony przez jednego z uczniów - to będzie Twój pierwszy pojedynek. Sama gra podpowie Ci, co robić: najpierw Drętwota, później Expelliarmus. (Choć ja preferuję samo Expelliarmus.) Po wygranej załączy się animacja. |
![]() | Kolejny krok to udanie się do biblioteki. By szybko tam trafić, skorzystaj z niezawodnej Mapy. Hermiona zasugeruje, by skorzystać z przejścia przez obraz na drugim piętrze - dlaczego nie? Problem w tym, że postać z portretu wymaga hasła, a raczej informacji o pochodzeniu Roweny Ravenclaw. Możesz pójść za tropem Mapy - dotrzesz do biblioteki, lecz możesz także szybko zdobyć potrzebną wiedzę od jednego z uczniów z domu Ravenclaw. |
![]() | Wcześniej czy później, trafisz do biblioteki. Tamże musisz znaleźć sposób na dostanie się do potrzebnej książki. W tym celu użyj Wingardium Leviosa na pobliskim stole by przysunąć go bliżej półek i wdrap się nań. |
![]() | Niestety, jak zauważysz, książka ma brzydką tendencję do odlatywania nim ją pochwycisz. Będziesz musiał powtarzać manewr z Wingardium Leviosa i stołem jeszcze dwa razy, zanim ją złapiesz. |
![]() | Twój kolejny cel to łazienka Jęczącej Marty. Nauczysz się tam kolejnego zaklęcia - Incendio. Zapal wszystkie pochodnie dookoła, by załączyć animację. |
![]() | Niestety, nie będzie Ci dane zwiedzić Hogsmeade. Trafisz ponownie do salonu Gryfonów, z zadaniem odnalezienia Neville'a. Pomoże Ci w tym niezawodna Mapa. Na miejscu, po krótkiej animacji, użyj ostatnio nauczonego zaklęcia Incendio kilka razy, by spalić tarasującą przejście roślinę. Nieco dalej będziesz musiał powtórzyć ten zabieg kilka razy, by całkowicie oczyścić szklarnię z chwastów. Gdy już to uczynisz, podążaj za Neville'm na siódme piętro. |
![]() | Gdy znajdziesz się na miejscu, po kilku animacjach, nauczysz się nowego czaru - Protego. |
Od tej chwili jesteś wolny - dostaniesz listę kilkunastu zadań do wykonania w dowolnej kolejności. Będą one związane ze sprowadzeniem wszystkich członków Gwardii Dumbledore'a do jednego pokoju.
0
- Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
- Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Początek | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Grimmauld Place 12 cz.1 | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Hogwart - początek | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (1) | Opis przejścia
- Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (2) | Opis przejścia
- Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (3) | Opis przejścia
- Grimmauld Place 12 cz.2 | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Hogwart | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (1) | Opis przejścia
- Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (2) | Opis przejścia
- Departament Tajemnic | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Zadanie Luny | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Zadania nauczycieli | Opis przejścia Harry Potter i Zakon Feniksa
- Opis przejścia
- Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany977712 Junior
przeszłam już całą grę - zostało mi do odkrycia drugie piętro i wybrukowany dziedziniec. muszę pokonać na tym dziedzińcu mistrzów w gargulkach. jedną pokonałam - Slytherin. a gdzie jest drugi mistrz na tym dziedzińcu? przeszukałam cały. czy może trzeba przejść całą grę. podasz mi może dokładne miejsce gdzie się on znajduje? szukam i szukam i chcę wreszcie go pokonać ale nikogo nei widzę oprócz tamtej mistrzyni. proszę o szybką pomoc.
z góry dzięki
zanonimizowany1010813 Junior
Serio... -_- tworze konto tylko po to żeby móc zobaczyć ten poradnik i jeszcze musze za to płacić?!
zanonimizowany1111951 Junior
Kobra94 Hej, komentuję w 2015 xDD, ale co tam :D "Chyba muszę odwiedzić Violett" mówi Gruba Dama :)
anecia1908 Junior
czesc. mam pytanie jak znalesc portret nr 6 w harrym potterze zakon feniksa? i jak zrobic zadanie z peleryna ? bo robilam tak jak pisalo w opisie ale nie ma zadnych slizgonow? pooomocy :)
Pablo 1989 Junior
Witam powie mi ktoś jak się wykonuje zadania z nauczyli?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.