Halo Wars: Budynki
Aktualizacja:
Baza polowa/Stacja/Forteca

Koszt: 500.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Stacja, Forteca.
Podstawowy budynek w bazie. Jego zniszczenie równa się zniszczeniu bazy, bez względu na stan innych budynków. Kolejne ulepszenia zwiększają ilość punktów rozbudowy. Można budować i ulepszać w nim podstawowe jednostki.
Składnica

Koszt: 300.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Duża składnica
Budynek zaopatrujący ludzi w zasoby. Im więcej składnic zbudujesz - tym szybciej pozyskujesz zasoby. Składnice ulepszyć można do dużej składnicy, w tym wypadku wymagany jest jednak reaktor.
Reaktor

Koszt: 250 (następna 500, 750 itd.).
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Superreaktor
Budynek określający postęp technologiczny. Każdy odpowiada za jeden poziom (czyt.: posiadanie jednego reaktora - to posiadanie 1 poziomu technologicznego). Można ulepszyć do Superreaktora, będącego w praktyce dwoma reaktorami w jednym.
Zbrojownia

Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Pozwala na ulepszenia dostępnych technologii. To w nim można też podnieść limit populacji do 40.
Koszary

Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Produkuje: Piechota, Miotacz Ognia, Spartanin.
Klasyczne miejsce szkolenia i ulepszania piechoty.
Warsztaty

Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 2.
To tutaj powstają wszystkie jednostki zmechanizowane, przy czym - nielatające. Czołgi Skorpion, Rosomaki etc.
Lotnisko

Koszt: 150
Wymagany poziom technologiczny: 2.
Produkuje: jak nietrudno się domyślić - dzięki tej instalacji w Twojej armii pojawią się jednostki latające.
Wieża

Koszt: 250.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Budowla defensywna. Można je budować w specjalnych miejscach. Wieżyczki są uniwersalne, ale ulepszyć je można o jeden z trzech dodatków - przeciw piechocie, pojazdom lub jednostkom latającym. Dodatkowo w zbrojowni podnieść można ich wytrzymałość oraz siłę ataku.
Komentarze czytelników
Astro222 Pretorianin
nie wiem po co ten poradnik, skoro i tak tej gry chyba nikt nie kupił xD
zanonimizowany624419 Legionista
niedawno był news żę HW sprzedało się w nakładzie ponad 1 mln kopii
Demilisz Generał
Gra w takim samym stopniu "strategiczna" jak Red Alert 3, czyli w żadnym.
Maniak23 Chorąży
@Astro222 - i tu się grubo mylisz jak napisał Zeus
@Demilisz - na bezrybiu i rak ryba
A moje trzy grosze - nie jestem fanem Halo ale gierka nawet fajna, ale wydaje mi się że szybko sie znudzi po przejściu kampani i kilkudziesięciu potyczek pewnie powędruje na półkę.
Wg. mnie najlepsza strategia w jakąkolwiek grałem, a grałem wiele to AoE III + dodatki, oczywiście PC, konsola ma to do siebie że nie ma możliwości stworzenia strategii z prawdziwego zdarzenia za sprawą problemu sterowania(bez myszki i klawiatury ani rusz).
weget1 Junior
Gra jest świeta ma klimat rozpoczęta w 2010 roku na 360 teraz po 9 latach kończę na One X w przerwach między meczami w FIFA 19, a czeka już na półce Halo Wars 2 :) dawno już mnie nic tak nie wkręciło - filmy z serii Halo też zaliczone :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
