Halo 2: Rodzaje jednostek (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W Halo 2 mamy do czynienia z wieloma rodzajami jednostek wroga, przy czym każda z nich dzieli się jeszcze na stopnie (kolory), które stanowią o wyszkoleniu i użyteczności danej jednostki. Poznaj swego wroga, to klucz do sukcesu.

Mięso armatnie sił Przymierza (The Covenant) wysyłane zawsze na pierwszą linię frontu - Rodzaje jednostek (1) - Halo 2 - PC - poradnik do gry

Grunt

Mięso armatnie sił Przymierza (The Covenant) wysyłane zawsze na pierwszą linię frontu. W zdecydowanej większości sytuacji nie powinno być z nimi większych problemów. Są jednak dwa wyjątki: grunt siedzący na stanowisku działka plazmowego lub grunt rzucający granatem plazmowym. Pierwszych wykańczaj przy pomocy snajperki, a wobec drugich musisz po prostu zachować ostrożność. Śpiących Grunts załatwiaj używając ciosu kolbą.

Stopnie:

  • pomarańczowy (szeregowy) - słabi i strachliwi. Strzelają zwykle po suficie, więc nie stanowią żadnego zagrożenia;
  • czerwony (weteran) - nieco silniejsza wersja pomarańczowych. Także nie powinni stanowić problemu;
  • czarny (jedn. spec.) - należy uważać tylko na tych, którzy strzelają z Fuel Rod Gun, na szczęście zwykle nie trafiają;
  • biały (dowódca) - nie jest tak słaby jak reszta i zwykle potrafi celnie rzucić granatem;
  • zielony (kanonier) - obsługują stanowiska ogniowe. Wykonują swoją pracę bardzo dobrze, więc wykończ delikwenta, nim zdąży dobiec do stanowiska.

Uzbrojenie: Plasma Pistol, Needler, Plasma Granades, Fuel Rod Gun, obsługa działa plazmowego (Plasma Turret).

Szakale stanowią drugą linię obrony w szeregach sił Przymierza (The Covenant) - Rodzaje jednostek (1) - Halo 2 - PC - poradnik do gry

Jackal

Szakale stanowią drugą linię obrony w szeregach sił Przymierza (The Covenant). Jeśli szakal nie jest snajperem, to zwykle zasłonięty jest tarczą. Ogólnie nie są specjalnie silne i gdy podejdziesz bliżej, po prostu zaczną uciekać. Jeśli nie posiadasz broni snajperskiej do zdjęcia szakali z daleka, to wykończ ich podbiegając bardzo blisko. Tarcza nie chroni ich przed ciosami z kolby lub pięści.

Stopnie:

  1. błękitna tarcza (szeregowy) - najsłabsi i najłatwiejsi do wykończenia;
  2. pomarańczowa tarcza (weteran) - uwaga na przygotowany doładowany strzał z Plasma Pistol;
  3. snajper - zdecydowanie najgroźniejsi przedstawiciele szakali. Mają do dyspozycji Beam Rifle, której bezlitośnie użyją. Na poziomie Normal mają na szczęście tendencje do pudłowania, co możesz wykorzystać, by zdjąć ich z pewnej odległości. Gdy znajdziesz się na celowniku, jak najszybciej poszukaj jakiejkolwiek osłony.

Uzbrojenie: Plasma Pistol, Beam Rifle.

Podobało się?

0

Halo 2

8 listopada 2004

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl