Gobliiins 4: Etap piętnasty - Kraniec świata
Aktualizacja:
Etap piętnasty: Kraniec świata
![]() | ![]() |
Początek jest prosty - zbierz trzy nasiona i zasadź je w , potem zaczaruj, a na bambusach niech użyje swych mięśni Sztrenkf . Sprowadź gobliny na dół po utworzonej w ten sposób rampie i zaczaruj postać na rysunku po lewej.
![]() | ![]() |
Teraz zaczaruj leżące koło klawiatury ołówek i gumkę . Niech weźmie je Thrabs i użyje gumki na rysunku, a potem zaczaruj go ponownie. Porozmawiaj z Rysunkiem . Zabierz zostawione przez naszkicowaną postać nasiono . Potem użyj ołówka na kolejnym rysunku (po prawej od dłoni stwórcy ).
![]() | ![]() |
Niech Sztrenkf przesunie puszkę . Następnie użyj wędki na donicy , która znajduje się na lewo od komputera. Zyskaną w ten sposób grudkę ziemi wrzuć do dziury w stole , następnie wrzuć tam nasiono i zaczaruj je. Niech Sztrenkf wyjdzie na górę i pchnie książkę.
![]() | ![]() |
Wyprowadź na półkę Thrabsa - niech użyje magnesu na będącym powyżej kluczu francuskim . Następnie niech Polopirion zaczaruje monetę 2 euro , a gdy będzie ona w powietrzu, niech wskoczy na nią Thrabs - znajdzie się na ekranie monitora.
![]() | ![]() |
Użyj telefonu komórkowego i wróć na półkę z użyciem monety. Zjedź na dół, wykorzystując sznurek po prawej stronie półki. Postaw gobliny koło dłoni stwórcy i zaczaruj ją. Wprowadź wszystkich gobliny na nią.
![]() | ![]() |
Poślij Sztrenkfa na półkę, niech uderzy w łyżkę będącą w kubku. Zaczaruj ją i zabierz. Użyj jej na klawiszu ESC i weź go.
![]() | ![]() |
Zamontuj klawisz ESC w miejscu brakującego klawisza CTRL . Niech Sztrenkf uderzy cztery razy w mysz , a potem użyje ją Thrabs . Kliknij na ekran z plikiem tekstowy, a potem na dłoń stwórcy. Powie, na jaki klawisz musi stanąć goblin, aby otworzyć wyjście.
![]() | ![]() |
Niech do dłoni podejdzie Polopirion i spróbuje ją zaczarować, a potem niech spróbuje jej użyć Sztrenkf . Będziesz znać klawisz odpowiadający każdemu z nich. Ustawi ich równocześnie na wskazanych.
0
- Gobliiins 4 - poradnik do gry
- Gobliiins 4: Poradnik do gry
- Gobliiins 4: Porady ogólne
- Gobliiins 4: Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne
- Gobliiins 4: Etap drugi - Żółwica Urszula
- Gobliiins 4: Etap trzeci - Smok
- Gobliiins 4: Etap czwarty - Zamek królewski
- Gobliiins 4: Etap piąty - Król Zachesse
- Gobliiins 4: Etap szósty - Pokój Romusia
- Gobliiins 4: Etap siódmy - Tunel
- Gobliiins 4: Etap ósmy - Krecia stacja
- Gobliiins 4: Etap dziewiąty - Mechaniczny kameleon
- Gobliiins 4: Etap dziesiąty - Wielki Sałatini
- Gobliiins 4: Etap jedenasty - Kawałek sałaty między zębami
- Gobliiins 4: Etap dwunasty - Port Czerwgard
- Gobliiins 4: Etap trzynasty - Parchewkowe Pole
- Gobliiins 4: Etap czternasty - Rakieta
- Gobliiins 4: Etap piętnasty - Kraniec świata
- Gobliiins 4: Etap szesnasty - Wielki Gnurtz
- Gobliiins 4: Etap siedemnasty - Znowu razem
- Gobliiins 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















